Heipsan!
Mites olisi tälläinen uusi ryhmän perustaminen..? Tavoitteeksi otetaan joulukuu, jokainen voi itse määrittää minkä päivän sieltä ottaa loppupunnituspäiväksi.
Itse olen 21v opiskelija, pituutta vaivaiset 160, painoa 63kg. Tarkoituksena päästä ennen joulua ainakin 56kg painoon.
Rohkeasti mukaan tsemppaamaan toisiamme tämän keskustelun kautta!
Kerran viikossa punnitukset ja tiedot tänne ylös (vähän niinkuin painonvartijat-tapaamisilla)
Joulua ennen..
4
361
Vastaukset
- sinihelmi 2
Moikka! Mä haluaisin tiputtaa itseltäni vielä nelisen kiloa noita ylimääräisiä kiloja. Olen ollut laihiksella viitisen viikkoa. Kiloja on tippunut vähän päälle neljän. Mä olen pituudeltani 170 ja painoa tänä aamuna oli 71,9. Olen ajatellut, että ilmoittaisin aina tulokseni vaikka perjantaisin tai kuinka sitten sovitaankin. Mielestäni jos kaikki hyvin menee niin saisin ylimääräisen painoni lähtemään vuoden loppuun mennessä. Ainakin toivon sitä. Laihduttamiseni aikana olen vaihtanut ruokatottumukseni totaalisesti. Karkit ja kaikki muut herkut ovat pannassa. Kävelen joka päivä noin 7 kilometriä joskus enemmänkin. Tähän asti kaikki on mennyt ihan hyvin laihduttamisessa. Repsahduksia ei ole sattunut. Olisi kiva vain jonkun ryhmän mukana vaihtaa kuulumisia ja tsemppata itseämme hoikempaan loppuelämään. Toivottavasti saisi oikein ison ryhmän kasaan. Tsemppiä sinullekkin laihduttamiseesi.
- Laihduttaja 8kiloa
Toivottavasti mulla ei oo liian suuri tavoite tähän ryhmään. Painoa nyt 67kg tavoite 58kg. Pituutta 166.
Olen tässä kuukauden päivät oikeasti alkanut laihduttamaan ja painoa tippunut 2kg. Toivoisin että sama tahti jatkuu! - sinihelmi 2
Moikka! Laihiksella olen nyt sitten ollut kuutisen viikkoa. Vaaka näytti tänä aamuna 71,3. Eli viikossa lähtenyt 600 grammaa. Olen pudotukseeni ihan tyytyväinen. Repsahduksia minulla ei ole ollut viikon aikana. Kuinka teillä kahdella muulla on viikko mennyt? Tsemppiä teillekkin laihdutukseen.
Terv. sinihelmi 2- ketjun aloittaja