Jälkiehkäisy72h jälkeen, menkat alkoi mutta..

Sarahhil

Moi! Otin jälkiehkäisyn viimetipassa. Tuosta n. 5 päivää alkoi välivuoto, joka oli aika kivulias ja runsaskin. Kiertopäivänä 29 tein raskaustestin, joka oli negatiivinen (yhdynnästä n. 2,5 viikkoa jo aikaa). Varsinaiset menkat alkoi 6 päivää myöhässä, mutta nämä on vähän oudot; ei mahakipuja, kuten yleensä ja vuoto on tosi vähäistä (samaa tamponia melkein olisi voinut käyttää koko ajan vuodon määrän puolesta) ja tätä edelsi aika pitkä kummallisen limavuodon kausi. Tänään aamulla huimasi ja oksetti voimakkaasti. Mikähän voisi olla? Auttakaa :(

3

504

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • aitten uuden raskaustestin

kuulostaisi ihan sille että olet mahd.raskaana.

• Sarahhil

Laskin sittenkin väärin, negatiivinen raskaustesti tuli siis kiertopäivänä 27 ja tuo niukka kuukautisvuoto alkoi kiertopäivänä 31. Järkeilin niin, että välivuodon takia sitä kuukautisvuotoa ei tule niin paljoa? Oikeastaan verta ei ole tullut ollenkaan, vaan paljon vaaleanpunaista valkovuotoa, ja yleensä mulla on särkylääke otettava menkkojen aikaan, kun kramppaa niin paljon, ja muutenkin yleensä vuoto on ekat päivät tooosi runsasta. Mun äidillä oli esikoista odottaessa 3 kk kuukautiset, ja tieto raskaudesta tuli yllätyksenä. Mies ei halua todellakaan vauvaa, joten vähän mietityttää. Voiko noille niukoille ja kivuttomille menkoille olla muita järkisyitä?

• sunny

Ite otin jalkiehkaisytabletin noin 24h jalkeen yhdynnan. Valivuotoa ei juurikaan tullu, mutta huimas ja oli vahan oksettava olo valilla. Mutta se tapahtu kyllakin heti seuraavana paivana laakkeen otosta. Kuukautiset alko viikkoa normaalia aiemmin ja ei oo ollu laheskaan niin kivuliaat ku aiemmat. Mut kuulostaa vahvasti silta, et sulla saattaa olla uus elama vatsassa. Kannattaa kaiken varalta teha testi ja varmistua, ettet oo raskaana ! Meilla taas mies olis voinu ottaa lapsen, ma en.. :) Onnea matkaan !

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Onko sulla

suoja työ paikka? 🤔🤷‍♂️
      Ikävä
      30
      3908
    2. Joensuun kaupunki levittelee tonttitietoja Keskisuomalaiselle

Sähköposteja ja tonttitietoja levitellään mm. Pasi Koivumaalle
      Joensuu
      13
      1869
    3. Oletko nainen alkanut kammoamaan minua

Sinua ei näy eikä kuulu, ja ilmeisesti kiertelet tilanteita. Oletko huomannut, että olet vieläkin ajatuksissani luvattom
      Ikävä
      63
      1334
    4. Saako 60 v vielä töitä? Arto Nyberg puhuu suoraan elämästä ilman töitä

Arto Nyberg täyttää tänään 60 v. Onnea! Nyberg totuttiin näkemään suoran haastatteluohjelman kapteenina vuodesta toise
      Maailman menoa
      95
      1276
    5. Toivoisitko Rakas vielä?

Haluaisitko vielä? Uskoisin osaavani näyttää sinulle, kuinka ainutlaatuinen nainen olet.
      Ikävä
      67
      1146
    6. Tiesitkö tätä ex-miehistä? Noriko Salo jysäytti yllätyspaljastuksen

Noriko Salo ja ex-F1 kuski Mika Salo olivat naimisissa v. 1999-2022. Kirsi Salon ex-mies puolestaan on muusikko Sammy A
      Kotimaiset julkkisjuorut
      5
      991
    7. Koska tajusit silloin aikanaan

että olin ihastunut sinuun? 🤭😍 Taisin olla aika läpinäkyvä 🫣❤️
      Ikävä
      47
      921
    8. Keskustelua kasteesta

You tubessa kaksi pappia keskustelivat kasteesta ja kritisoivat raamatullista uskovien kastetta. Toinen heistä yritti
      Kaste
      356
      878
    9. Ihan pieni näkeminen vaan

👋 ja minä olisin valmis jo vaikka mihin sun kanssa. Nämä on näitä.. 🤫🫣😘💥
      Ikävä
      26
      861
    10. En haluaisi kaiken kuihtuvan pois

ilman, että olemme voineet jutella rauhassa kasvotusten... Mutta mistä ihmeestä löydän sinut?
      Ikävä
      39
      861
    Aihe