SADANKILON

KEIJUT.....

Takaisin arkirutiineihin ihan totaalisesti, lapset kouluun ja sillai. Ilma on ihana ja päätin syödä jälkiruuaksi jäätelön nauttien siitä hyvän musiikin seurassa. Paino tänään 94,8 kg 500g. Silti motivaatio ja huumori kohdallaan, ei kait tästä muuten tulis mitään jos ei olis hyvä fiilis. Miten toisilla menee? Hellenesteet lähtee sitten joskus ja mulla ainakin on pitänyt vanha sanonta "neste poistaa nestettä " paikkansa. Olen juonut noin 4l vettä/päivä ja jalkojen turvotus on huomattavasti laskenut. Käväsin sienimetsässä ja vähän olisi tehnyt mieli juosta sammalmättäällä, no vähän sitten kirmasinkin.
Kevyttä syksyä toivoo alli.

11

886

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sata ja kaksi

en kyllä aiokkaan mennä huomenna pv punnitukseen.. nyt viikon pitää tsempata ja juua raakasti vettä.
      tuntuu niin turvonneelta.
      jalkoja kivistää edelleen..tosin takana pieni ravintola keikka lauantaina joten ei ihme että turvottaa ne siiderit ja painoakin varmaan tullut pikkusen takasin,ja kävin siis tietenkin grilliläkin ja voi voi..mahdollisimman huono viikko takana.. mut ei se mittään. nyt taas jatketaan ja en ota mitään stressiä..
      jokaiselle tsemppiä vaan näissä helteissä!

• Butter Nut

Kolminumeroinen lukema motivoi: 100 kilon raja rikki! Tämä kauhistutti aloittamaan ja ensimmäisen viikon saldo oli -1,5 kg eli lukema nyt 98.5. Hyvin on mennyt, mutta tietysti keskiviikkona on "asiakkaiden ulkoilutusilta", eli pisterajat paukkuu varmasti. Yritän kyllä nauttia enemmän merituulesta kuin juomista = o D. Tän viikon tavoite on joka tapauksessa pysyä alle sadan, juhlista huolimatta.

• liittyä..

sadankilon keijuihin :) itsellä paino n. 95 (epätarkka vaaka :D)ja pituus 173cm. Motivaatio hukassa, ja sitä lähtisin täältä etsimään :) Tavoitteet on kuitenkin asetettu: jouluun mennessä 85kg.. ja siitä sitten etiäpäin!! :) seuraava tavoite: 1.4. 75kg ja jos (toivottavasti) intoa riittää niin muutama kilo vielä pois.. olisin enemmän kuin tyytyväinen jos onnistuisin näissä tavoitteissa :)

-mimma,19

• Kilonen

Huomenta!

Kyllä nyt ottaa lujille nesteiden kanssa. Vaikka enimmät ovatkin lirahtaneet läpi, niin siltikään varsinaista pudotusta ei juuri ole, eli nestettä on vieläkin. Tunteehan sen ja näkee sormista, jaloista, jopa nenästä!

Selailin tuonne parin viikon taakse ja silloin paino oli 98.7. No tänä aamuna näytti 98.5 eli kai sitä on tullut alaspäin se 200g KAHDESSA viikossa. Heh heh!

Kuten tiedätte rakkaat kanssakeventäjät, kärsivällisyys ei ole koskaan kuulunut hyveisiini, joten koville ottaa:/

No, jospa se tästä vielä iloksi muuttuu!

Intoa kaikille muille ja onnea pudottaneille sekä sille uudelle tulokkaalle: tervetuloa!

Vaikka nyt kuulostan apaattiselta, olemme saaneet hyviä tuloksia aikaan tässä matkanvarrella. Kymmeniä kiloja on tiputettu yhteensä, taitaa mennä pian sata rikki. Se on muuten jo jotain mahtavaa. Jospa siitä sais itsellekin lisäintoa. Siis kuulemiin ensi viikkoon. t: Kilonen

• Nilkallinen

Terve vaan kaikille urheille sotureille...en ole kahteen viikkoon itseäni punninnut mutta eilen aamulla sitten kävin vaakalla. 105kg!!!!tasan 3kiloa plussalle paukahti:( Kesälomaa kaksi viikkoa takanapäin ja samanverran edessä. En oikein osaa sanoa mitä/ketä voisin syyttää tästä hienosta saavutuksesta...jukolauta, itseäni ja lomaa:) On tullut syötyä ihan eri rytmissä kun ei olla juuri kotona oltu, liikunta on ollut vähäisempää ja tuntuu että nämä helteetkin on kerännyt turvotusta, etenkin nilkkoihin. Mutta ei lannistuta, eihän? Tästä on hyvä taas jatkaa(viimeistään loman jälkeen)...Tsemppiä kaikille reippaille sadankilon keijuille:)
      T:Nilkallinen (tilapaisesti nilkaton)

• Mervi.

Nyt on nesteet virrannu kun on ollu pari viileämpää päivää, silti vielä ollaan 700g plussan puolella. Se plussa ei ehkä enää ole ylimäärästä nestettä, oli sellaset herkuttelut viikonloppuna. Perjantai ilta oltiin teinin kanssa kahdestaan kotona, käytiin hakemassa pizzat, jätskit ja kateltiin leffaa. Sunnuntaina ja maanantaina oli vieraita kun vietettiin miehen kanssa yhteisiä synttäreitä, onneks tein tarjoomisista kevyempiä kun tuli niitä sitten syötyä vähän enempi. Nyt vaan takaisin ruotuun, on ainakin mulle helpompaa laihdutella nyt kun lapsetkin aloitti koulun.

• Milsa*

Mä olen ihan hirveän tyytyväinen itseeni!! Viimeks kun kirjotin, tais olla pari viikkoa sitte, painoa oli 95,3kg. Äsken poistuin vaa'alta hymy korvissa, 93,3!! :) Miinusta siis 2kg.
      Vaikka olin ihan varma että plussaa on tullu, on grillailtu ja syöty miten sattuu.. Ja viime perjantaina oli luokkakokous, ja tais tulla juotua aika hyvin :) Mutta onneksi näin päin! Taidanpa kohta lähteä rullaluistelemaan, ihanan viileä aamu :) tsemppiä kaikille!

• Nilkallinen

Punnittu on taas urheasti...103.5kg eli pudotusta viime viikkoon 1.5kg mutta plussalla ollaan edelleen.Lomaa vielä jäljellä, ihanaa:) Pahimmat helteet takanapäin ja taas on jaksanut paremmin liikkua. Kuten kaikki jo tietää niin -40kg palkintomatka jäi tekemättä puolison sairastumisen takia, nyt päätinkin palkita itseni suonikohjujen vaahtoruiskutuksella:) ihanaa jos näistä suonimakkaroista vihdoin pääsisi eroon, ne ovat tulleet tosi pahaksi painonpudotuksen jälkeen, vai olisiko niin että suonikohjut on vaan tulleet läskien alta esiin paremmin? Tiedä häntä, mutta sen tiedän että ensi viikolla on verisuonikirurgilla varattuna konsultaatiokäynti...saas nähdä kuinka tytön käy. Fiilis muutenkin hyvä, karhunpojan sairastelu alkaa olla voiton puolella:) ihanaa kun taas saa yhdessä viettää aikaa ja varovasti jo liikuntaakin harrastaa. Nälkä on tosin koko ajan..ainakin tuntuu siltä. Olen herkutellut vähän liikaakin mutta eikö se olekkin sallittua lomalla? Pliis sanokaa että joo...sallittua on. lupaan palata takaisin ruotuun kunhan taas menen työhön(mulla on käsi täällä raamatulla)... Mutta pidemmittä puheitta jatketaan reippan mielin kohti kevyempää loppuelämää. Tsemppiä kaikille!
      T:Nilkallinen

• Kilonen

Heippa kaikille!

Onnea Milsa, siitä se lähtee, uusi elämäntapa!

Kyllä Nilkallinen se siitä taas tippuu ja kyllä, saat minun puolestani hieman herkutella lomalla, niinhän tein itsekin ja palasin ruotuun kiltisti ja karistin tulleet kilot. Mukava kuulla, että siippasi voi paremmin. Teille koittaa vielä monta ihanaa yhteistä hetkeä, usko pois!

Itsellä mennyt aika mukavasti. Pudotusta 1,5 kg edelliseen viikkoon. Siitä oli kyllä suurin osa vissiin tuosta hellekaudesta kertynyttä nestettä, mutta paino oli tänä aamuna mukavasti tasan 97 kiloa.
        Kohta taas pullahdetaan uudelle kilolle ja pikku hiljaa uudelle kymmenelle, mutta vasta lähempänä joulua olis tarkoitus sinne päästä.

Mä sain niin mahtavan tarjouksen/lupauksen, etten voi vastustaa. Kun olen saanut 50 kiloa pois, pääsen ihanalle matkalle yhteen ikuiseen suosikkipaikkaani. Se tulee olemaan ihana palkintomatka mieheltäni uudistuneelle minälleni.

Ajatus on sinänsä täysin realistinen, sillä rikon pian 30 kilon rajan kokonaispudotuksessa.
        Puuttuvat 20 kg aion pudottaa kuluvan ja osittain ensi vuoden aikana.

Tässä joutuu kohdata monenlaisia ajatuksia ja kokemuksia matkan varrella. Olen mm. huomannut, että nykyisin miehet katsovat ensimmäisenä kaunistuneita kasvojani, kun he ennen kiinnittivät huomiota hyllyvään olemukseeni.

Suuri ihminen oli ihmetyksen ja yleisen tuijotuksen kohde. Kuinka monet itkut olen kotona vääntänyt niiden tuijotusten takia, mutta en enää:)
        Alan tuntea itseni hyvännäköiseksi naiseksi ja itsekunnioitukseni on noussut kummasti.

Kuin mannaa on korvilleni myös se, että jotkut ihmiset, jotka harvoin ovat nähneet, eivät aluksi tunnista minua ja kehuvat kilpaa muuttumistani.

Kyllä tytöt meidän kelpaa!

Jaksamista kaikille, intoa ja uskoa itseen!
        terv Kilonen

• alli.
        Kilonen kirjoitti:

Heippa kaikille!

Onnea Milsa, siitä se lähtee, uusi elämäntapa!

Kyllä Nilkallinen se siitä taas tippuu ja kyllä, saat minun puolestani hieman herkutella lomalla, niinhän tein itsekin ja palasin ruotuun kiltisti ja karistin tulleet kilot. Mukava kuulla, että siippasi voi paremmin. Teille koittaa vielä monta ihanaa yhteistä hetkeä, usko pois!

Itsellä mennyt aika mukavasti. Pudotusta 1,5 kg edelliseen viikkoon. Siitä oli kyllä suurin osa vissiin tuosta hellekaudesta kertynyttä nestettä, mutta paino oli tänä aamuna mukavasti tasan 97 kiloa.
        Kohta taas pullahdetaan uudelle kilolle ja pikku hiljaa uudelle kymmenelle, mutta vasta lähempänä joulua olis tarkoitus sinne päästä.

Mä sain niin mahtavan tarjouksen/lupauksen, etten voi vastustaa. Kun olen saanut 50 kiloa pois, pääsen ihanalle matkalle yhteen ikuiseen suosikkipaikkaani. Se tulee olemaan ihana palkintomatka mieheltäni uudistuneelle minälleni.

Ajatus on sinänsä täysin realistinen, sillä rikon pian 30 kilon rajan kokonaispudotuksessa.
        Puuttuvat 20 kg aion pudottaa kuluvan ja osittain ensi vuoden aikana.

Tässä joutuu kohdata monenlaisia ajatuksia ja kokemuksia matkan varrella. Olen mm. huomannut, että nykyisin miehet katsovat ensimmäisenä kaunistuneita kasvojani, kun he ennen kiinnittivät huomiota hyllyvään olemukseeni.

Suuri ihminen oli ihmetyksen ja yleisen tuijotuksen kohde. Kuinka monet itkut olen kotona vääntänyt niiden tuijotusten takia, mutta en enää:)
        Alan tuntea itseni hyvännäköiseksi naiseksi ja itsekunnioitukseni on noussut kummasti.

Kuin mannaa on korvilleni myös se, että jotkut ihmiset, jotka harvoin ovat nähneet, eivät aluksi tunnista minua ja kehuvat kilpaa muuttumistani.

Kyllä tytöt meidän kelpaa!

Jaksamista kaikille, intoa ja uskoa itseen!
        terv Kilonen

Ihan haikea olo tuli kun luin teidän kirjoituksiaane, painonne putoaa huimasti, jäin miettimään miten tämä vanha minä pärjää uudessa muotissa, no vauhtini on ollut niin hidasta, että pää on pysynyt hyvin vartalon pienentymisen mukana.
        Paino tänäaamuna oli 93,5 kg -1,3 nestettä kadotettu, toivottavasti osa rasvaakin, toivottavasti ei lihasta!
        No on se rasvaprosentti kyllä kummasti pienentynyt, mitens teillä oletteko mittauttaneet rasvaprosenttinne?
        Ihanan "palkinnon" Nilkallinen olet itsellesi valinnut. Kohta sulla taitaa olla unelma sääret!
        Teillä on upeat unelmat ja motivaatio mennä niitä kohti, Kilonen olen varma,että pääset sille unelmamatkalle, päättäväisyytesi on käsin kosketeltavissa.
        Kaikilla meillä on urakkaa edessä, mutta mehän mennään vaikka läpi harmaan kiven.
        Nyt nukkumaan, että huomena taas jaksaa "syödä hyvin".
        Kiva,että ryhmään on tullut uutta "verta".
        T: vähän väsynyt alli!

• Butter Nut
        alli. kirjoitti:

Ihan haikea olo tuli kun luin teidän kirjoituksiaane, painonne putoaa huimasti, jäin miettimään miten tämä vanha minä pärjää uudessa muotissa, no vauhtini on ollut niin hidasta, että pää on pysynyt hyvin vartalon pienentymisen mukana.
        Paino tänäaamuna oli 93,5 kg -1,3 nestettä kadotettu, toivottavasti osa rasvaakin, toivottavasti ei lihasta!
        No on se rasvaprosentti kyllä kummasti pienentynyt, mitens teillä oletteko mittauttaneet rasvaprosenttinne?
        Ihanan "palkinnon" Nilkallinen olet itsellesi valinnut. Kohta sulla taitaa olla unelma sääret!
        Teillä on upeat unelmat ja motivaatio mennä niitä kohti, Kilonen olen varma,että pääset sille unelmamatkalle, päättäväisyytesi on käsin kosketeltavissa.
        Kaikilla meillä on urakkaa edessä, mutta mehän mennään vaikka läpi harmaan kiven.
        Nyt nukkumaan, että huomena taas jaksaa "syödä hyvin".
        Kiva,että ryhmään on tullut uutta "verta".
        T: vähän väsynyt alli!

Sadasta kilosta olen nyt pudonnut yli kaksi kiloa kevyempään kastiin eli tämän aamun lukema oli
        97.7.

Omaksi tsempikseni olen "keksinyt" seikkailumatkan tuonne Laosin, Vietnamin, Kambodzan ja Thaimaan suunnalle. Sinne lähdetään vasta sitten kun paino on pudonnut riittävästi ja kunto kestää viidakossa vaeltamisen.

Eli tässä nyt kaikessa rauhassa säästellään rahaa, pudotetaan painoa, kohotetaan kuntoa ja haaveillaan...

Olen kyllä ajatellut palkita itseni myös jokaisesta 10 kilosta välietappeina jollakin pienemmällä tsemppauspalkinnolla.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      49
      3295
    2. Kuka paiskasi vauvan betoniin Oulussa?

Nimi esiin.....
      Oulu
      34
      2945
    3. Jos vedetään mutkat suoraksi?

Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar
      Sinkut
      106
      2751
    4. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      40
      2491
    5. Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia

Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.
      Maailman menoa
      51
      1945
    6. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      15
      1589
    7. Miten must tuntuu

et sä ajattelet mua just nyt
      Ikävä
      32
      1483
    8. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      106
      1297
    9. Kun et vain tajua että

sua lähestytään feikkiprofiililla :D Hanki aivot :D m-n
      Ikävä
      180
      1231
    10. En vain unohda

Sitä miten rakastuneesti olet minua katsonut. Oliko tunteet liian suuria että niistä olisi voinut puhua.
      Ikävä
      73
      1070
    Aihe