Ronski kansanlaulu häihin
Hei kansanmusiikin ystävät! Olisiko jollian mielessä kappaletta, joka olisi sopiva naispolttariporukan esitettäväksi häissä. Sanat saisivat olla viihteliset eikä alapäähuumurikaan haittaisi. Tiedän, et tälläisia biisejä kyllä on, mutta osaisiko joku viisaampi kertoa, mistä löytää biisi, nuotit, levy tms?
Kiitos etukäteen.
2
939
Vastaukset
- folkker
eiköhän toi kelpaa ;)
- myös..
Toi sinisiä punasia on hauska ja ronski ralli. Joskus koulussa sitä lauleltiin, kannattaa katsastaa myös muita Värttinän levyttämiä biiseja esim
Marilaulu saattaa olla tuttu: Nyt mie ruppeen laulamaan ja nyssie saat se kuulla, en oo sinun hätävaras vaikka taidat luulla...jne.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Liikenne topissa
Mitäs liedenpohjassa tekeillä ku kuus kutosen liikenne katkaistu..poliisioperaatio7010388Naisen vessakäynti suhteen alussa
Mä olin ihastukseni kaa viettämässä viikonloppua. Eka kertaa yövyin miehen luona. Toisen yön jälkeisenä aamuna mulla meni vatsa aivan sekaisin. Oltiin1336630Maisa se jaksaa valehdella
https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/28acb452-15ff-470d-80c3-511ad69abec0 Taas on syytön, taas on todisteita jotka jossain vaiheessa paljastaa Ma1985785- 193089
Karanteenimääräyksiä rikkovaa ei rangaista.
Ulkomailta tuleva koronatartuttaja saa Suomessa liikuskella ja juhlia estoitta. Omantunnon kysymys on noudattaako karanteenimääräyksiä toista on mones1422143