Mulla on vahva tunne siitä että mun mies pettää mua. Selityksiä löytyy aina mutta niiden sisältö vaihtelee niitä uudelleen kysyessä. Moralisoi kovaan ääneen muita ja muiden elämää mutta näkee itsensä parhaan laisena. Osoittaa mustasukkaisuutta pienimmistäkin asioista. Uusi piirre sekin. Mut en osaa mitään sellaista tarkkaa sanoa, et mistä epäilen. Mulla on vaan sellainen tunne. Valehteli ryyppyreissusta ja kielsi sen viikon vaikka mun tunne sanoi että valehteli. Kun uhkasin erolla, totuus tuli julki.
Mitkä on pettäjän tuntomerkkejä, siis luonteessa? Ehkä tää mies ei vaan oo se oikea koska en osaa luottaa häneen...
Pettäjän tunnistaminen
2
1006
Vastaukset
- "Parisuhde"
Tuolla Parisuhde -otsikon alla on hieman samantyyppinen keskustelu. Enempää en valitet osaa auttaa..
- Nimetön
Olin nuorena helvetin mustasukkainen. Vuosien varrella luottamus kasvoi ja mustasukkaisuus hävisi, muuttuen sinisilmäisyydeksi :(
En enää edes nähnyt selviä merkkejä. Poikien kanssa saunomaan lähtiessä kävi suihkussa kotona. "Tiedäthän sinä poikien saunaillat, kaljaahan siellä vaan juodaan ja pesut jää". Okey ajattelin, näinhän se lie. Kotiin töistä tultuaan juoksi suoraan wc:hen. Jälkeenpäin siellä haisi sperma. Se oli kuulemma jokin uusi pesuaineeni. Niin sit vissiin. Poikien mökkireissulle lähtiessä ei tiennyt mihin on menossa, ohjeet kuulemma tulee kunhan lähtee ajamaan. Hassua ajattelin vaan. Esimerkkejä olisi vaikka kuinka. Samaan aikaan hänestä tuli mustasukkainen vaikka siihen todellakaan ei minun puoleltani ollut syytä. Omatuntoko teki tepposen..Suhde oli jatkunut jo kaksi vuotta, kun lopulta tunnusti itse, minä kun en sitä nähnyt, tai halunnut nähdä.
Eli eihän niitä selviä merkkejä aina ole tai niitä ei osa lukea. Ala alennu puhelinta tai sähköpostia lukemaa, siitä tulee paha olo. Todennäköisesti sieltä kuitenkin selviäisi jotain. Mieti ensin, haluatko todella tietää. Tieto lisää tuskaa. Kokenut olen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.
Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse754547Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"
Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky1093793Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"
Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä1473509Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen
Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.411992Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575711928Mitä on tullut
Entisen abcn rakennuksen tilalle se oli tyhjillään monta vuotta siellä oli jo nyt valot onko huoltoasema? 5:30.891239- 1251064
Palosta selvinnyt 18 vuotias munira tarvitsi tulkin kun puhui Iltalehdelle
Suomessa asuva 18 vuotias tarvii tulkin !!! Tää Suomea puhumaton on palossa kuolleen naisen veli ja asui perheen kanssa.136991- 57933
Mikä homma?
https://share.google/NvruSS4P4EzjTWPov Poliisilla oli keskiviikkona 4. maaliskuuta yksityisasunnossa Saarijärvellä tehtä25847