Olen hieman yli kolmekymppinen, nuorekas ja myös nuoren näköinen nainen. Lapsia minulla on enemmän kuin kaksi, vähemmän kuin neljä =) Minulla on jalassa koon 34 kokoiset farkut ja XS kokoiset stringit. Rintsikat ovat kuppikokoa AA ja paidan koko on 34. Hiukset ovat yleensä sen näköiset, kuin olisin sängystä noussut, naamassa on välillä väriä, välillä ei. Pystyn elämään ilman meikkiä, mutta rakastan joskus myös vähän laittautua. Suihkussa on käytävä vähintään kerran päivässä ja alapää sheivattava jokatoinen päivä. Kainaloissa tuoksuu dödö ja kaulalla parfyymi. Eli siisti olen. Kotona imuroin, pesen ja puunaan, laitan oikeaa ruokaa ja leivon oikeaa pullaa =) Partsilla hoidan kukkia ja sytyttelen syksyn iltoina kynttilöitä. Sängyssä syön omenaa ja harrastaisin mielelläni muutakin kuin nukkumista ;) Tosin en sen omenan kanssa, huih..;D Nauran paljon ja suutun lujaa. Olen lyhytpinnainen ja lyhytvihainen. Pyydän anteeksi, annan anteeksi - eteenpäin mennään. Kunnianhimoa löytynee ja ymmärtämystä, ettei se elämä aina mene kuitenkaan niinkuin on suunnitellut. Joskus voi sattua ja tapahtua pahastikin ja sitä pitää aikansa surra ja murehtia. Kun olen ystävä, olen yleensä se tosi hyvä ystävä enkä hyvänpäiväntuttu. Luottamus on tärkeimpiä asioista elämässä ja ei se rakkauskaan huonommaksi jää. En ryypiskele mutta en kiellä sitä toiselta ihmiseltä. Olen joissain asioissa angstinen ja joissain asioissa uskomattoman avarakatseinen ja estoton. Minulle on usein helppo puhua enkä tuo silloin esille neuvojani, mielipiteitäni..vaan osaan kuunnella. Luonnossa haluan tallata usein, lämmittää saunaa mökillä ja viettää pitkiä aamupäiviä sängyssä aamupalan jälkeen.
Yksinkertaisia ja pieniä asioita elämässä..niistä mä tulisin todella onnelliseksi mutta näyttää siltä ettei tässä maassa ole yhtään miestä kuka sen hiffaisi, tai se joka hiffaa, ei tykkää mun ulkonäöstä, tai lapsista tai siskosta tai sohvani väristä. Tai mun sairaasta huumorintajusta tai suorasukaisuudestani. Voi hitto että tää onki vaikeeta...;)
Haaste
5
516
Vastaukset
- -----
lapset ja vaihda sohva, kyllä se siitä suttaantuu.
- kullanmurunen
Yhtä en vaihda. Lapsiani.
- Catherine Z
Mitä tarkoitat suorasukaisuudella? Ehkä möläyttelet kaiken mitä ajattelet toisten tunteista piittaamatta. Suorasukaisia ihmisiä ei ole, on vain huono tapaisia.
- kullanmurunen
Suorasukaisuudella tarkoitan pikemminkin sitä, että kerron esimerkiksi omia asioitani lähimmille ihmisille suoraan, mitään peittelemättä tai häpeilemättä. Pystyn puhumaan asiasta kuin asiasta punastelematta ja rennosti. Ymmärrän että jotkut voivat ajatella sanan suorasukainen sellaisena, että möläyttelee ihmisille päin naamaa mitä tahansa. Minä en tee sitä, päinvastoin, olen parempi kuuntelija sellaisessa paikassa missä joku morkkaa toista ihmistä. Minusta se on raukkamaista.
- että raukkamaisinta
kullanmurunen kirjoitti:
Suorasukaisuudella tarkoitan pikemminkin sitä, että kerron esimerkiksi omia asioitani lähimmille ihmisille suoraan, mitään peittelemättä tai häpeilemättä. Pystyn puhumaan asiasta kuin asiasta punastelematta ja rennosti. Ymmärrän että jotkut voivat ajatella sanan suorasukainen sellaisena, että möläyttelee ihmisille päin naamaa mitä tahansa. Minä en tee sitä, päinvastoin, olen parempi kuuntelija sellaisessa paikassa missä joku morkkaa toista ihmistä. Minusta se on raukkamaista.
on juoruta ja puhua p***** toisten
seläntakana.
Suorasukaiset ihmiset ovat rohkeita ja
rehellisiä.
Noita raukkoja monesti on vain paljon
enemmän ;-)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h503395- 343045
Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1062761Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv422503Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.511955Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska151599- 321483
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1061297- 1801231
En vain unohda
Sitä miten rakastuneesti olet minua katsonut. Oliko tunteet liian suuria että niistä olisi voinut puhua.731080