Miksi te kusipää VHH palstalaiset tulette tänne jauhamaan niistä typeristä hiilihydraateista ja yritätte tyrkyttää laihduttajille niitä rasvapommeja, suksikaa omalle palstallenne puhumaan paskaa. Tämä palsta ei ole teidän ohjeita varten,jos joku haluaa uskoa teidän juttuja niin se joku tulee teidän palstalle kyselemään ohjeita,älkää yrittäkö "käännyttää" muita teidän typeriin rasva juttuihin!
LOPETTAKAA!!!!!!
9
803
Vastaukset
- Täysin samaa mieltä
Eiköhän jokainen lukutaitoinen löydä S24:n vhh-palstan. Niistä asioista kiinnostuneet löytänevät vastaukset sieltä.
- hermostu
Ettei sua vaan harmittaisi, kun et itse onnistu?
- sjsjsjösjsjösj
Komppaan tuota edelllistä kirjoittajaa täysin.
et ole itse onnistunut vhh:lla niin suutut?
Tämä on yleistä laihdutuksesta palsta, ja siihen kuuluu myös vhh, halusit tai et :)- ....satikka kirjoittaa
Vhh:lle on 2 IHAN OMAA PALSTAA. Ne jutut kuuluu sinne. Jää kinaamiset silloin vähemmälle täällä.
- Alkuperäinen..-
Vhh ei todellakaan kuulu tänne, sitävarten teillä on OMA palsta,se tuskin on huvikseen tehty joten menkää sinne tyrkyttämään rasvaanne.. Ja olen kyllä onnistunut vain kaloreita laskemalla laihtumaan, enkä rasvaa syömällä. Että revi siitä.
- samaa
mieltä olen kanssasi.
- Plääää--äää
Lue otsikosta vinkki ja toimi sen mukaisesti.....
- että sillai, toope!
Laihdutin 76 kiloa ja söin paljon myös hiilihydraatti ruokaa, eli miksiköhän laihduin.
- helvetti
iljettävää, jotenkin luonnotonta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 16212387
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h1525436Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p454640Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv1393659Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska392758Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1191926Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?1071656Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..
...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam3641617Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?
Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?1021516Jos oikeasti haluat vielä
Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚1361461