Kirjoitin viime viestini vain pari viikkoa sitten, ja tänään koin todellisen iloisen yllätyksen!
vaaka näytti 61kg!!!
En tarkoita, että olisin laihtunut 4kg kahdessa viikossa, sillä olen laihduttanut jo kauemmin. Paino vaan on junnannut samassa, ja nyt, silmäni pullistuivat kun näin vaa'an lukeman. Odotin sen olevan jotain 65 tai 64, kun siinä se on pyörinyt viime viikot!
Painoin edellisenä talvena pahimmillaan 67-68kg, eli muutos on siihen verrattuna jo silminnähtävä. Olo on parempi ja muodot alkaa taas löytyä pikkuhiljaa.
Tsemppiä vaan kaikille, älkää luovuttako, kyllä se paino jossain vaiheessa varmasti putoaa jos olette todella vähentäneet/keventäneet syömistänne ja lisänneet liikuntaa. Itse syön aika paljon mutta terveellistä ruokaa. Jos, tekee mieli vapostella, vesimelonia, porkkanoita tms.
Kyllä nyt sain uutta puhtia laihduttamiseen! Olen niin iloinen! Tuosta 61kg:stä vois lähteä vielä kymmenisen kiloa. Ja olen sitten tavoitteessani edellä, kymmenen kiloa voisi lähteä periaatteessa jos kaikki menee kohdalleen kolmessa kuukaudessa.
158/65 -17kg
3
417
Vastaukset
- oli samat
mitat. Kaksi ja puoli kk on mennyt ja painan nyt 57kg. 54kg on tavoite, vaikka siitäkin haluaisin vielä kaksi kiloa pois. Tsemii!
- 155/58
...olette tiputtaneet noin kivasti? Itsekin haluaisin päästä 52 kiloon, mutta kovin on hidasta...
- minäääääää
155/58 kirjoitti:
...olette tiputtaneet noin kivasti? Itsekin haluaisin päästä 52 kiloon, mutta kovin on hidasta...
Mulla painon tippuminen on aika henkistä. Olo on energinen, liikun tosi paljon, juoksen, uin tms. eikä oikein teekään mieli ruokaa, jotain kevyttä vaan. En pidä tiukkaa kuria, vaan jos haluan joskus syödä paljon, annan itselleni luvan tehdä niin. Kun se on kerran viikossa, ei vaikuta hirveesti painon tippumiseen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 14911191
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h1485413Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p424256Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv1323622Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska352684Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1191916Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?1041613Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..
...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam3601586Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?
Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?821459Jos oikeasti haluat vielä
Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚1311396