158/65 -17kg

Tahdonvoimalla

Kirjoitin viime viestini vain pari viikkoa sitten, ja tänään koin todellisen iloisen yllätyksen!

vaaka näytti 61kg!!!

En tarkoita, että olisin laihtunut 4kg kahdessa viikossa, sillä olen laihduttanut jo kauemmin. Paino vaan on junnannut samassa, ja nyt, silmäni pullistuivat kun näin vaa'an lukeman. Odotin sen olevan jotain 65 tai 64, kun siinä se on pyörinyt viime viikot!

Painoin edellisenä talvena pahimmillaan 67-68kg, eli muutos on siihen verrattuna jo silminnähtävä. Olo on parempi ja muodot alkaa taas löytyä pikkuhiljaa.

Tsemppiä vaan kaikille, älkää luovuttako, kyllä se paino jossain vaiheessa varmasti putoaa jos olette todella vähentäneet/keventäneet syömistänne ja lisänneet liikuntaa. Itse syön aika paljon mutta terveellistä ruokaa. Jos, tekee mieli vapostella, vesimelonia, porkkanoita tms.

Kyllä nyt sain uutta puhtia laihduttamiseen! Olen niin iloinen! Tuosta 61kg:stä vois lähteä vielä kymmenisen kiloa. Ja olen sitten tavoitteessani edellä, kymmenen kiloa voisi lähteä periaatteessa jos kaikki menee kohdalleen kolmessa kuukaudessa.

3

424

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • oli samat

mitat. Kaksi ja puoli kk on mennyt ja painan nyt 57kg. 54kg on tavoite, vaikka siitäkin haluaisin vielä kaksi kiloa pois. Tsemii!

• 155/58

...olette tiputtaneet noin kivasti? Itsekin haluaisin päästä 52 kiloon, mutta kovin on hidasta...

• minäääääää
        155/58 kirjoitti:

...olette tiputtaneet noin kivasti? Itsekin haluaisin päästä 52 kiloon, mutta kovin on hidasta...

Mulla painon tippuminen on aika henkistä. Olo on energinen, liikun tosi paljon, juoksen, uin tms. eikä oikein teekään mieli ruokaa, jotain kevyttä vaan. En pidä tiukkaa kuria, vaan jos haluan joskus syödä paljon, annan itselleni luvan tehdä niin. Kun se on kerran viikossa, ei vaikuta hirveesti painon tippumiseen.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mikä sai sinut ajattelemaan mies...

Ettet riittäisi minulle?😔
      Ikävä
      128
      1266
    2. Anteeksi

että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      118
      1097
    3. Luulet olevasi pidetty

Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap
      Ikävä
      97
      924
    4. Miksi olet sitten

Yksin? Eikö kukaan kelpaa sinulle?
      Ikävä
      113
      847
    5. Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä

Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa
      Ikävä
      271
      788
    6. Miten murun juhannus meni

❤️🤗 Muistithan olla kiltisti 😁😘
      Ikävä
      48
      705
    7. Kalateltta

Ollaan tulossa Kuhmoon Kamarimusiikkiin jos majoitus viela jarjestyisi kuitenkin. Milloin kalateltta aukeaa naillanakymi
      Kuhmo
      18
      687
    8. Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?

Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?
      Ikävä
      44
      639
    9. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

Lähettyvillä??
      Ikävä
      27
      605
    10. Miten j mies

Sun juhannus meni?
      Ikävä
      49