SAIN ITSENI

BEACH KUNTOON

Huhtikuussa aloin käyttää erästä uutuus laihdutustuotetta, josta sain tiedon netin välityksellä. Kun kesä tuli, olin laihduttanut itseni omaksi yllätykseksenikin solakkaan rantakuntoon. En tässä viitsi mainostaa mistä tuotteesta oli kysymys.
Voin kuitenkin kertoa, että sähköpostilla saat lisätietoja!

Tässä osoite--> [email protected]

terv. Sonja

9

749

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ------.........-----

HÖPÖ:::::HÖPÖ......mainos taas---

• ----
      • idea

voin vallan hyvin laittaakin, itseasiassa olen sitä miettinytkin. Ainoa ongelma on vain, että en kyllä haluaisi itseni kuvia minnekkään muiden arvosteltaviksi, koska en todellakaan halua julkisuutta tms. ...ja kai siitä jossain maksetaankin. En kyllä ollut aloittaessani mitenkään sairaanloisen lihava, mutta ylipainoinen kylläkin. aluksi painoin 78kg ja nyt 67kg. Olen miettinyt, että lihoanko takaisin samoihin painoihin, mutta ainakaan vielä ei ole ollut mitään hätää. Tuotetta jota käytin antoi minulle myös paljon energiaa lisää ja siitä syystä lenkkeilinkin paljon useimmin kuin aiemmin. Ruokahaluni myös pieneni huomattavan paljon ja aineenvaihduntani toimi paljon vilkkaammin.

Enkä minä todellakaan mitä mainosta, johan sanoin sen jo ekassa viestissäni! ainoastaan annoin sen sähköpostiosoitteen josta itsekkin aikanaan tuotteesta lisää tiedustelin.

terv. Sonja

• tiedosta

Sonja, kysyin tuotteesta sähkiksellä ja sain hyvin mielenkiintoisen vastauksen!
      Empä ole aikaisemmin tuon tyylisestä tuotteesta kuullutkaan.

• zxcx

No ainakin firma saa ihmisten meiliosoitteita joihin lähettää lisää mainoksia...

Eikö se firma uskalla muuten mainostaa, eihän tuo henk.koht.meilaus ole kauhean vakuuttavan tuntuista. Lehtimainontakin tavoittais asiakkaat tuhat kertaa nopeammin. Mutta taitais tulla liikaa tyrmäyksiä asiantuntijoilta :)

• Pahoillani

mutta tämä ko. firma/tuote on Usa:ssa erittäin suosittu. Lomailin kevät-talvella Los-Angelesissa ja siellä näin tämän firman mainoksia jopa katumainoksina..myös lehdissä. Täällä synkässä härmässä vaan ei tiedetä tästä firmasta (ainakaan vielä) mitään, jos nyt tiedetään ylipäätään mistään muustakaan asiasta.

• suomi-fani
        Pahoillani kirjoitti:

mutta tämä ko. firma/tuote on Usa:ssa erittäin suosittu. Lomailin kevät-talvella Los-Angelesissa ja siellä näin tämän firman mainoksia jopa katumainoksina..myös lehdissä. Täällä synkässä härmässä vaan ei tiedetä tästä firmasta (ainakaan vielä) mitään, jos nyt tiedetään ylipäätään mistään muustakaan asiasta.

Voi älä huoli, jos se tuote oikeasti toimii ja laihduttaa niinkuin lupaa niin kyllä se tänne härmäänkin rantautuu.

Ensin odotetaan että laihtuuko ne jenkit ;)

Minusta mainonta ja suosio on pikkuisen eri juttu. Rahallahan mainoksia tehdään. Kuinkas monta tyytyväistä käyttäjää olet itse tavannut?

• kun kysyit Usa:ssa
        suomi-fani kirjoitti:

Voi älä huoli, jos se tuote oikeasti toimii ja laihduttaa niinkuin lupaa niin kyllä se tänne härmäänkin rantautuu.

Ensin odotetaan että laihtuuko ne jenkit ;)

Minusta mainonta ja suosio on pikkuisen eri juttu. Rahallahan mainoksia tehdään. Kuinkas monta tyytyväistä käyttäjää olet itse tavannut?

asuu monia ystäviäni, ja olen heidän kertomanaan kuullut ko. tuotteen vaikutuksista heidän hyville ystävilleen, jotka he ovat fyysisesti nähneet- laihtuneen, juuri tämän tuotteen avustuksella.
        Muutama ystävistäni mukaan luettuna serkkuni asuu San-Antoniossa TX ja osa Lubbockissa niin ikään TX:ssa. Suomessa jos edes euroopassakaan tästä tuotteesta/vaikutuksista kuten itsekin totesit ei paljoakaan (vielä) tiedetä.

all the best!

• asuu

molemmat siskoni Usa:ssa, ei TX:ssa vaan Denverissä Coloradossa. Minä olen kanssa kuullut heiltä tuotteesta.
      Apple Patch Finland hoitaa tuotteen markkinointi yhteydet ja tiedottamisen suomenkielellä Usa-Finland välillä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuka paiskasi vauvan betoniin Oulussa?

Nimi esiin.....
      Oulu
      99
      6003
    2. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      80
      4772
    3. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      96
      3025
    4. Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p
      Maailman menoa
      26
      2810
    5. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      26
      2085
    6. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      119
      1506
    7. Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..

...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam
      Maailman menoa
      335
      1057
    8. Oletko tyytyväinen

Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?
      Ikävä
      85
      1028
    9. Jos oikeasti haluat vielä

Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚
      Ikävä
      125
      960
    10. Eihän se tietysti minulle kuulu

Mies, mutta missä olet? 🤨 😠
      Ikävä
      48
      764
    Aihe