Kiinnostaisko ketään Pohjois-Pohjanmaan seutuvilta ruveta soittamaan toista kitaraa Rockabilly & Rock'n Roll pumpussa.....soittele ja kysy tarkemmin 0400-881702
Kitaran varteen!
9
783
Vastaukset
- varmaa
ketää kiinnosta
soittele vaa yksikses- Guitarfreakout
Miks pitää yleensä vastata, jos ei ole kerta asiaa!!! Sua ittees harmittaa, kun et osaa soittaa kuin puhelinta, tennismailaa, nahkafagottia tai ilmakitaraa!! IDIOOTTI!!
- olla itse
hanurin soittaja. Vai fagotti?
- vaa et
olla itse kirjoitti:
hanurin soittaja. Vai fagotti?
olisin
- friikitvaansulle
Guitarfreakout kirjoitti:
Miks pitää yleensä vastata, jos ei ole kerta asiaa!!! Sua ittees harmittaa, kun et osaa soittaa kuin puhelinta, tennismailaa, nahkafagottia tai ilmakitaraa!! IDIOOTTI!!
menikö pitkään miettiessä noinkin monta vaihtoehtoa mitä voisi mahdollisesti soittaa tai käyttää soittimen korvikkeena? Tyylin mukainen solvaus lopussa tosin jäi aika heikoksi, lienee toisen lauseen rakentaminen vienyt kaiken aivokapasiteetin.
- roketti
rockabillyssä toinen kitara on mielestäni turha
- ei oppi ojaan kaada
Oikeastaan molemmat; klassisen kitaran yksityistunteja saa lähes kaikilla isommilla paikkakunnilla. Ei muuta kuin kynä kauniiseen käteen ja itteä sivistämään - nyt se on vielä mahdollista!
Sivistämisiin siis vaan!! Kannattaa kirjautua Roketsuvoorumiin ja Muusikoiden nettiin ja kysellä sieltä. Niiltä saa asiallisempia vastauksia. Tällä palstalla tulee lähinnä vittuilua vastauksiksi. Toivottavasti löydät kitaristin. :-)
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.3197544Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill662176- 1771843
epäonnen perjantain rikos yritys
onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä161382- 1121287
Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"
Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie91251Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa
- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 181701221RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.
Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j551171Kirjoitin sinulle koska
tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j411081Martina pääsee upeisiin häihin
Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.2901019