Olemme ystäväni kanssa molemmat vielä peruskoulussa.
En tiedä mikä muuttui, muutuinko minä,ystäväni vai me molemmat..
kaikki alkoi tammikuussa, hän alkoi selittää jostain pojasta jonka kanssa seurusteli ja olin todella onnellinen hänen onnellisuudestaan, pian selvisi että sen pojan kaveri oli minusta kiinnostunut.
Minulla on aina ollut huono itsetunto, en luota itseeni ollenkaan. Iloistuin todellakin siitä että joku on minusta kiinnostunut, no kyseinen poika ei tahtonut tavata missään vaiheessa, ystävälläni vaihtui poikaystävät,hän kaveerasi yli parikymppisten miesten kanssa!
Ïhmettelin että miksi en koskaan tapaa hänen poikaystäviään, aina se keksi jonkun syyn miksi en voi tavata.Pian alkoi tulemaan tekstiä että "mä en jaksa enään tätä paskaa", "mä en vaan jaksa tätä enään","kaikki menee pieleen","mä voisin tappaa itseni, ei kukaan muo kaipasis", olin sekasin itsekkin minun aikani meni pelätessä. itse olin hulluuden rajamailla. itse sairastuin masennukseen!
Ihmettelin todellakin hänen kavereitaan kukaan ei tahtonut tavata. Kunnes kaikki selvisi kuin salama kirkkaalla taivaalla,
ystäväni antoi mailinsa salasanan ja käski poistaa kaikki viestinsä koska hänen isänsä aikoo ratsata sen mailin, no poistelin viestejä ja ihmettelin kun hänen "kavereiltaan" ei ollut ainuttakaan meiliä.
No syötin hänen salasansa yhden hänen "kaverin" mailiosotteeseen, ja katsos sisään meni ja niin meni 10 muuhunkin.
Aloin tajuamaan että kaikki hänen stoorinsa "poikaystävistä","aikuisista mies kavereista" ja "masennuksesta" on pelkkää sontaa. mikään ei pidä paikkaansa, ei mikään!
Sama rumba jatkuu, ei hän tiedä että tiedän kaikesta, en uskalla sanoa! Minun elämä pyörii hänen ympärillään, hän on minun ainut ystävä, minulla ei ole muita ystäviä.
Mutta minä en jaksa tätä paskanjauhantaa enään. en tiedä miten uskoin kaikkeen sinisilmäisesti, en tiedä katuuko hän tekoja, en usko. joka päivä stoorit käy typerimmiks.
Se miten hän leikki vakavilla asioilla ja sai minut sairaaks on uskomatonta, onko tuo ystävyyttä?
enään ysi, ja nyt tämä kasi pitäisi kärsiä sitten haen niin helkutin kauas, että ei sitä sontaa tarvitse enään kuunnella. en tiedä mikä hänellä on, mutta sen tiedän että tuo ei ole enään tervettä.
En minä häntä hylkää, mutta jos hänelle ystävyys ei merkitse mitään niin sitten en voi muuta kun laittaa välit poikki. vielä en siihen kykene, en luota itseeni enkä pysty käymään peruskoulua ilman ystävääni...
ystävän valehtelu
2
363
Vastaukset
- vaivautunut
Olisikohan kyseessä niin kutsuttu patologinen valehtelu? Se on melkein sairaus sellainen.
Toisaalta jos tämä ystäväsi on kovin nuori ja jotenkin kaipaa elämäänsä jotain "loistoa" jota siinä ei ole, ja keksii tarinoita siksi? Olisikohan syytä ottaa asia puheeksi hänen kanssaan, tai sitten vaihtoehtoisesti jonkun aikuisen? Nimiä ei tarvitse mainita, jos asiasta puhuu jonkun ulkopuolisen kanssa. - Mollaw
Ymmärrän yskän.Minä olin aikanaan asemassasi, ja todella toivon, että pääset valheiden yli, sillä harmaillakin pilvillä on kultareunat, tai jotain...
Minun ja ystäväni saavutusten aihe oli aluksi toinen, varastelu. Kaverini varasteli mennen tullen, isoja eriä hienoja koruja ja kalliita meikkejä.Kadehdin häntä, kun hän uskalsi, teki ja oli cool, mä vain nössö sivustakatselija. Harjoittelin kyseistä lajia, näpistelin karkkia,kasetteja ja muuta pikku kamaa, olin tosi innoissani, mäkin pystyin siihen!
Sitten tuli pojat. Hän seukkasi ensin,menetti neitsyytensä, sai sukupuolitaudin ja teki abortin, ennen kuin mä edes seurustelin. Olin lievästi kateellinen, mutta valehtelin sujuvasti hänen vanhemmilleen hänen olleen kuoromatkalla, kun lääkäri poisti elävää sikiötä hänen kohdustaan!
Ekat kännit vedettiin ja hän opetteli tyydyttämään miestä suullaan, kun minä oksensin viereisessä huoneessa.
Kun oikeasti ihastuin erääseen poikaan, ystäväni ehdotti bileissä pullonpyöritystä. Aina kun tilaisuus tuli, hän suuteli poikaystävääni. Lähdin bileistä vihaisena ennen aikojaan. Kotimatkalla pysähdyin hetkeksi ja tapasin erään ihmisen. Hän piti pyörääni, kun kävin puskassa :)
Minustakin tuntui tuskalliselta viettää vuosi "bestikseni" kanssa, koska tajusin, miten hän yritti latistaa ja nöyryyttää minua. Sen vuoden jälkeen olen nauttinut joka sekunnista elämässäni! Fillarin pitäjä on nykyisin aviomieheni ja lapseni isä. Vaikka olemme olleet yhdessä jo toistakymmentä vuotta, olen onneni kukkuloilla.
Toivonkin sulle kaikkea hyvää ja jaksamista rutkasti. Ihailen toki haluasi olla lojaali "ystävällesi", mutta sinun elämäsi on siinä vaiheessa, että sen keskipiste olet sinä! Nauti siis elämästä, olet varmasti hieno tyyppi kunhan ensin astut frendisi varjosta pois. Hänellä tuskin on muita oikeita ystäviä kuin sinä, joten eiköhän olisi hänenkin aika tehdä jotain asian eteen...
Sen verran vielä höpöttelen, että tuohon aikaan ei ollut vielä kännyköitä eikä nettiä käytössä....
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 895645
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h804742Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1113057Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv902976Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p232654Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.612049Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska251996- 321523
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1161460- 1851328