miksi riidan tullessa uhkaatte erolla? tai sanotte "piste ja tästä asiasta ei sitten enää puhuta"?
MIEHET
5
511
Vastaukset
- lörppö2007
en ikinä uhkaa erolla ellen sitten tarkoita sitä. Minusta se on törkeää ja ihmettelen miksi minun naisystäväni sortuvat siihen.
Olen aina halukas keskustelemaan asioista. Ehkäpä en ole sitten normimies.- olet..
reagoinut siihen kun naisystäväsi on uhakaanut erolla? sanotko että erotaan sit? vai oletko jatkon kannal ja alat sovitteleen? ja tuliko siinä sit uhkailun jälkeen oikeasti ero? mua on uhattu sil riippuen vähän lskutavast ainakin 3 kertaa eli alkaa uskottavuus menee tolt kommentilt mut kyl se loukkaa ja pahasti
- meillä
olet.. kirjoitti:
reagoinut siihen kun naisystäväsi on uhakaanut erolla? sanotko että erotaan sit? vai oletko jatkon kannal ja alat sovitteleen? ja tuliko siinä sit uhkailun jälkeen oikeasti ero? mua on uhattu sil riippuen vähän lskutavast ainakin 3 kertaa eli alkaa uskottavuus menee tolt kommentilt mut kyl se loukkaa ja pahasti
myös mies uhkailee säännöllisesti...tapahtunut jo moniamonia kertoja....loppui hetkeksi kun sanoin kerran että selvä tehdään niin, mutta alkoi taas jonkin ajan kuluttua. Ehkä pitäisi erota.
- sä?
meillä kirjoitti:
myös mies uhkailee säännöllisesti...tapahtunut jo moniamonia kertoja....loppui hetkeksi kun sanoin kerran että selvä tehdään niin, mutta alkoi taas jonkin ajan kuluttua. Ehkä pitäisi erota.
että se sanoo sen tosissaan vai onko sulla menny uo usko et sanoo vaa pelkkä uhkailu mieles?
- se mies
meillä kirjoitti:
tuumas siihe ku sanoit että erotaan? sanoko hänkin että erotaan vaan? vai ottiko sanasa takasi alko puhuu et enhän mä sitä tosissani sanonu
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h493295- 342945
Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1062751Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv402491Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.511945Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska151589- 321483
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1061297- 1801231
En vain unohda
Sitä miten rakastuneesti olet minua katsonut. Oliko tunteet liian suuria että niistä olisi voinut puhua.731070