TE naiset jotka kirjoitatte että esim vartalo=urheilullinen tai normaali.katsokaa peiliin ennen kuin kirjoitatte sellasta.Olette täysiä mätisäkkejä hemmetti.Ihan aikuisten oikeasti.S24 deitti pullollaan naisia jotka olleet siellä 3v vähintään..samat kuvat ja tekstit.Missä vika ettei seuraa löydy?aivan..Älkää ihmetelkö että ulkomaalaiset jyräävät kotimaiset.Se on fakta.Niin monta olen tavannut(20) suomalaista ja yksikään ei sellainen kuin kuvat ja olemus antoi ymmärtää..Lisää ulkomaalaisia vaan ja suomalaiset naiset kaatopaikalle tai lihatiskille myymään omiaan..
Läskiä
11
2328
Vastaukset
- miehillä.....
Joo, ja nyt kun tähän aiheeseen taas päästiin, eli parjaamaan muita ihmisiä, voi samaan hengenvetoon todeta, että näiden samaisten suomi24:n deittiprofiilien perusteella voi päätellä, että suomalaiselle miehelle urheilullisuus tarkoittaa sitä, että katsotaan illan tulosruutu ja pelataan silloin tällöin pitkävetoa, totoa ym.
Ja oikein kaksikymmentä naista olet tavannut, jopas on monta. Ja niiden perusteella voit tehdä sitten tuon yleistyksen. Hmmh, jännää, tuo 20 ei taida olla edes yhtä prosenttia koko maan naisista ;) Että onpas kerrassaan empiiristä tutkimustietoa sinulla ;)- rehti
Joko olet blondi tai hemmetin tyhmä...ai niin olet nainen.Siis lue mitä kirjoitin..tarkoitan niitä joita olen tavannut en koko suomen naisia.Taisi älähtää johon kalikka kalahti vai onko peilissäsi vikaa.Olen sentään harrastanut n10v kehonrakennusta ja tiedän millainen on hyvä kroppainen ja mikä läski.Enkä puhu mistään 5-8kg ylipainosta vaan ihan muuta.Ota osaa laihduttajiin..niin peilisikin korjaantuu.
- hahheh
rehti kirjoitti:
Joko olet blondi tai hemmetin tyhmä...ai niin olet nainen.Siis lue mitä kirjoitin..tarkoitan niitä joita olen tavannut en koko suomen naisia.Taisi älähtää johon kalikka kalahti vai onko peilissäsi vikaa.Olen sentään harrastanut n10v kehonrakennusta ja tiedän millainen on hyvä kroppainen ja mikä läski.Enkä puhu mistään 5-8kg ylipainosta vaan ihan muuta.Ota osaa laihduttajiin..niin peilisikin korjaantuu.
Jaahajaaha, tämä on juuri tätä huvittavinta. Kun ei muuta sanomista enää keksitä, vedetään hihasta tuo "olet läski!!!!11yx"-kortti ;) No, eihän sille mitään voi jos seisoi siinä väärässä jonossa silloin, kun järkeä jaettiin ;>>>>
Ei tämä aihe minua mitenkään henkilökohtaisesti kosketa, en nimittäin hae seuraani netistä, en miehiä enkä naisia, joten eipä kalahtanut ;) Hankin seurani ihan irl. - tyytyväinen itseensä
rehti kirjoitti:
Olen sitä mieltä et ulkonäkö on pikkuseikka siihen verrattuna mitä on korvien välissä ja miten sitä osaa käyttää. Aivoton hyväkroppainen vai muodokas älyllinen ihminen...jokainen valitkoon itse mikä miellyttää?
- mahakkaat..
älkää mainostako itseenne urheilullisena,kun että ole sitä....iso maha ja ihrat hölskyy sivuilla.....onko tämä urheilullinen??????
useamman miehen profiilissa lukee urheilullinen,muutaman tavannut livenä,iso maha ollut suurimmalla osalla.....kai fudis-pallo mukana ....että näin...katsokaapa ulkolaisia miehiä,löytyykö niistä kaljamahoja,taitaa olla aika vähissä!!!! Suomalaiset miehet...olisko aihetta katsoa peiliin,ennen kuin teette profiilin.....saamattomat nahjukset...- Entä sitten
Kuivan kesän kukkakeppinörtit, jotka eivät enää kykene, jaksa eivätkä osaa kuin näppäimiä näpytellä. Ihmisuhde - ja rakastamistaidot, empatia sekä tunne-elämä täysi nolla..
Ennen oli miehet rautaa.. - niin.......
Entä sitten kirjoitti:
Kuivan kesän kukkakeppinörtit, jotka eivät enää kykene, jaksa eivätkä osaa kuin näppäimiä näpytellä. Ihmisuhde - ja rakastamistaidot, empatia sekä tunne-elämä täysi nolla..
Ennen oli miehet rautaa.."Olen sentään harrastanut n10v kehonrakennusta "
Kannattaisiko sun nyt ihan oikeesti jättää ne napit vähän vähemmälle tai vaihtaa merkkiä *buahhah*
Ruma mikä ruma, siksi et seuraa saa irl. Sorry, totuus on joskus julma.
- bellamarmarmar
suomal.mies on tylsä ja epävakaa.Ihanko ei tietäs mitä tahtoo.Vai tahtooko mitää.
Kunhan täs katselen ja kokeilen.
Annappas ihmisten olla mitä ne on, kunhan ne on omia itsejään.Suomal.nainen osaa olla yksinkin=sinkkuna.Ota rauhahassa mitä otat, elä ja anna toistenkin elää. - ylipainoisen kansan kasvatti
En ole aktiivinen seuran hakija, minulla kun on jo puoliso.. ollutkin jo pitkään. Huvikseni noita profiileja silti vilkuilen.
Itse olen reilusti yli 180 ja paino seilaa 75 nurkilla, ei koskaan vielä 80kg. Vyötäröllä on silti pehmeyttä, minkä vielä pois jumppaan... tai viimeistään patologi stailaa kondikseen, hetkeksi. Väitän kuitenkin, että ikäisekseni olen melko sutjakkaassa kunnossa.
Mutta, tämä naisten koko. Normaali lienee se normaali kadun tallaaja, siis suorastaan läski? Makkaroita ja pehmeyttä riittää. Ja suuntaus näyttää vain pahenevan.
Täällä puhutaan L,XL ja niin edelleen, X:t vaan lisääntyy.
Kumppanini vaatteet ovat yleensä kokoa 36, joku 34. Tämän tai muun kokonumerojärjestelmän vaatteita ovat jopa ulkoilurytkytkin, mutta ei koskaan S tai L tai XS, XL, XXXL. Mistä siis tietää, minkä kokoinen on nainen XL? Minkkiturkkejako XXXillä myydään?- elokuinen
kuka tai mikä taho lopulta määrittelee mikä on läskiyttä mikä ei? Itse olen 15 kg ylipainoinen, ja joidenkin mielestä ihan ok, toisten mielestä pyöreä ja joidenkin mielestä inhottava läskitiinuryhävalas...eli kuten kauneuskin, niin taitaa olla myös laihuus/lihavuuskin aika lailla katsojan silmissä.
- totuus haloo
sama pätee miehiin, ovat niin urheilullisen näkösiä että...kaljamaha ja ruipelo sääret.kaikki ovat myös komeita omasta mielestään.miehiäkin on siellä jotka sanovat olleensa monta vuotta hakusessa...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h352875Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1062681Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv322403Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.491914- 271559
Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska141513- 321473
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1021203- 1771183
En vain unohda
Sitä miten rakastuneesti olet minua katsonut. Oliko tunteet liian suuria että niistä olisi voinut puhua.711025