Olen vähän aikaa sitten aloittanut laihduttamisen.. Olen aina pitänyt hedelmien ja vihannesten syömisestä mutta nyt syön niitä yhä enemmän päivän mittaan. Päivässä on kuulemma hyvä syödä ainakin noin 400g vihanneksia, hedelmiä ja marjoja mutta onko ylärajaa?? voiko rehutkin siis lihottaa?
hedelmien syönti
Ripatti79
1
390
Vastaukset
- Nokkso
marjoilla et helpolla liho, niitä voi ja kannattaa syödä mahdollisimman paljon. Hedelmiä kohtuudella.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1101060
- 102938
Luulet olevasi pidetty
Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap96807- 86723
- 48655
Kalateltta
Ollaan tulossa Kuhmoon Kamarimusiikkiin jos majoitus viela jarjestyisi kuitenkin. Milloin kalateltta aukeaa naillanakymi17607- 47516
- 36516
- 25505
- 43492