mitä kun mieheni on muuttunut minua kohtaan välinpitämättömäksi, onkos se lopun alkua jo? mitä mieltä olette, onko omia kokemuksia? suhteemme alussa hän palvoi maata jalkojen alla mutta nyt ajan saatossa hän on täysin muuttunut... siis välinpitämättömäksi. ainakin minua kohtaan. tiedän että hänellä on hirveästi stressiä tällä hetkellä erilaisista asioista mutta miksi juuri minuun purkaa tätä... olenko liian läheinen kenelle on helppo näyttää millainen oikeasti on... miksei minun tunteeni enää kiinnosta? olen yrittänyt puhua tästä asiasta hänen kanssaan mutta yleensä se muuttuu riidaksi, hän sanoo ettei nyt halua vatvoa mitää asioita tai sit hän ei ota minua tosissaan. toista naista hänellä ei ole, siitä olen 100 varma. kiitti jo etukäteen vastauksistanne/kokemuksistanne!
välinpitämätön
5
691
Vastaukset
- pngelmasi........
Kuulostaa niin tutulta.
Kuvittelitko miehen ikuisesti jaksavan "palvoa maata jalkojesi alla"?
Kyllä tilanne aina ennenpitkää normalisoituu.- kuulukaan
palvoa, tiedän sen. siitä ei ole kyse.
- vaan...
kuulukaan kirjoitti:
palvoa, tiedän sen. siitä ei ole kyse.
Hoida ja huomioi sinä puolestasi häntä,ehkä olet virheellisesti oootanut miehesi aloitteita ja hänen huomioitaan ,nyt hän on kyllästynyt aloitteen tekijä.Sun vuoro!!!Me naiset joskus unohdetaan tuo juttu kun annetaan miesten "palvoa" ja kuvitellaan sen vain jatkuvan... miehet kaipaa hellyyttä ja huomioimista siinä kuiin naisetkin.Milloin muuten olet häntä ,hänen miehekkyyttään yms. !!?? Ei se ole kehumista jos oletkin pessyt hänen pyykkinsä ja laittanut hyvää ruokaa,siivonnutkin,hö... kehu sitä miestäsi!!! ;) suukota ja halaa,halua häntä jne.
- hoitanut
vaan... kirjoitti:
Hoida ja huomioi sinä puolestasi häntä,ehkä olet virheellisesti oootanut miehesi aloitteita ja hänen huomioitaan ,nyt hän on kyllästynyt aloitteen tekijä.Sun vuoro!!!Me naiset joskus unohdetaan tuo juttu kun annetaan miesten "palvoa" ja kuvitellaan sen vain jatkuvan... miehet kaipaa hellyyttä ja huomioimista siinä kuiin naisetkin.Milloin muuten olet häntä ,hänen miehekkyyttään yms. !!?? Ei se ole kehumista jos oletkin pessyt hänen pyykkinsä ja laittanut hyvää ruokaa,siivonnutkin,hö... kehu sitä miestäsi!!! ;) suukota ja halaa,halua häntä jne.
ja huomioinut häntä,(nimen omaan kehunut silittänyt ja yms. kaikilla pienillä eleillä joista varmasti huomaa) yleensä hän suhtautuu siihen kuin ilmaan. ei meillä toisiamme huomioida ellei hän itse sitä halua...
- tehdä jotain...
Kerroit tuossa toisessa viestissä, että olet kyllä silitellyt ja halaillut, mutta entäpä, jos se onkin sellaista huomiointia, mikä tehoaa kyllä sinuun, mutta ei häneen? Eli voisiko hänelle olla tärkeämpää esim. se, että kotiin tullessa on siisti koti ja ruoka valmiina ja tuo olisi se rakkauden osoitus? ( seksi myöhemmin)
Tai sitten ehdota viikonloppulomaa jossakin, pois stressistä? Tai pientä irtiottoa vaikkapa Linnanmäelle tai mikroautoradalle, riippuen nyt siitä, mistä miehesi voisi pitää ja mikä riittää kukkarollenne.
Eli yritän tällä sanoa, että avioliitossa tuetaan vuoroin toisia ja nyt on etsittävä tukimuoto, joka toimii miehesi tarpeisiin. Sinulta vaaditaan paljon kärsivällisyyttä, kunnes pääsette tämän vaiheen yli. Älä yritä painostaa puhumaan, hän ei varmaankaan löydä sanoja pahalle ololleen. Ennemminkin voisitte lähteä jostain yhteisestä kevyestä(ilman vaatimuksia tai raskaita järjestelyjä) tekemisestä jossain talon ulkopuolella...esim. jotain, mistä olette tykänneet seurusteluaikoina tai silloin, kun on mennyt hyvin..
Vastaus kysymykseesi: kyllä, olet hänelle niin läheinen, että hän purkaa pahan olonsa sinuun. Vaikkei olekaan helppoa, koita ajatella se positiivisesti: Olet niin läheinen hänelle, että hän uskaltaa olla vaikea seurassasi. Ei syy ole sinun, mutta tämä on se vastamäki, mistä vihkikaavassa puhuttiin. Voimia sinulle jaksaa tämä vaihe läpi!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h473143- 342855
Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1062751Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv392476Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.511945Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska151589- 321483
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1061297- 1801231
En vain unohda
Sitä miten rakastuneesti olet minua katsonut. Oliko tunteet liian suuria että niistä olisi voinut puhua.731070