mummoväri

beige...

En halua, että on vain mummojen etuoikeus käyttää vaalean ihon värisiä alusvaatteita! Onhan niitä nykyään kauniita ja nuorekkaitakin... Ellei ne sitten vain minun silmissäni näytä nuorekkailta :D

Mutta näin eräät beiget liivit ja mietinkin nyt voinko ostaa sellaiset. Huomaan kuitenkin vielä vierastavani vähän väriä vaikka liivit mielestäni kauniit ovatkin.

9

1170

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • älä anna muiden vaikuttaa

No tietty ostat jos mieli tekee,on muuten hienomman näköistä,kun alusvaatteet ei paista valkoisina tai mustina paitojen alta.Sitäpaitsi,beige/ihonvärinen on monen ihoa vasten nätimpi kuin jokin muu väri.

Sitäpaitsi mummot pitää erittäinkin koristeltuja ja kauniita alusvaatteita,eikä muuten monikaan edes huoli beigejä.Tuo on vain myytti joka elää edelleen.

• mummoväri

ollut vaaleanpunainen? Nythän se on taas muotiväri, joskin "kauniimmin" nimettynä.

Minulla on suurin osa rintsikoista ja pikkupöksyistä ihonvärisiä, koska silloin ei tarvitse miettiä näkyykö alusvaatteet läpi päällysvaatteista. Minusta kaikkein inhottavimman näköistä on musta läpikuultava pusero, jonka alla on mustat rintsikat. Sehän on aivan sama kuin olisi ilman sitä puseroa. Minä taas käytän läpikuultavien puseroiden kanssa ihonvärisiä rintsikoita, eikä kukaan huomaa että se pusero onkin lähes läpinäkyvä.

Minä ainakin olen löytänyt kauniita alusvaatteita pitsillä tai ilman ihonvärisenäkin. Eikä ne ole mitään mummotyyliä.

• Iso Irja

Sanottiin myös lohenvärinen. Kerrastot alushameet ja liivit olivat enimmäkseen sen värisiä. Suosittuja olivat myös valkoiset, vaaleansiniset, ja keltaiset alusasut, unohtamatta mustaa.

• törmäsin sellaiseen

Mummon väriseen ja malliseen ikäneitiin tuossa välirapussa.Harkitse sinä tarkoin asiaa,ennenkuin ostat,ja vielä että kuka näkee ne päälläsi?

• jeeez

mielestäni malli ratkaisee enemmän kuin väri... Miksi muuten tehtäisi beigejä alusvaatteita (siis muitakin kuin jotain t-paitaliivejä) jos se olisi niin mummoväri. niitä on alkanut nyt tulemaan enemmän, kun on tajuttu, että beige on hienostunut väri. Mielestäni vaalea beige on todella kaunis ja sopii erityisen hyvin joidenkin ihon väriin. Mummobeige on mielestäni sellainen hiukan tummempi eikä välttämättä niin kaunis kaikilla, mutta alusvaatteiden malli se mielestäni eniten ratkaisee

• kyllästynyt!!!

Oletko kyllästynyt puuterinvärisiin mummokalsareihin?

Tuntuuko tutulta?

Intro tuossa ylhäällä??? Jos tämä ei ole ennakkoluulojen lietsomista, niin mikä sitten???

• 57 94

beige on nuorten suosima väri

• beige on kaunista

Sen kun ostat beiget, siis mitä ihmeen väliä sillä on jos on jonkun mielikuvissa "mummoväri"? Beiget ovat ainoat, jotka eivät todellakaan näy vaaleiden vaatteiden alta.

Ja jos se beigeys nyt niin pelottaa, niin vinkki! Itselläni on parit beiget, ja ne myytiin minulle "cafe latten" tai "maitokahvin" värisinä ;)

• mullakin on beigeä

Ostin jo viime kesänä yhdet beiget balconette-leikkauksella tehdyt liivit ja niihin sopivat hipsterit. Kaukana mummotyylistä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      35
      2875
    2. Jos vedetään mutkat suoraksi?

Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar
      Sinkut
      106
      2671
    3. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      30
      2385
    4. Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia

Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.
      Maailman menoa
      49
      1904
    5. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      14
      1513
    6. Miten must tuntuu

et sä ajattelet mua just nyt
      Ikävä
      32
      1473
    7. Kuka paiskasi vauvan betoniin Oulussa?

Nimi esiin.....
      Oulu
      27
      1389
    8. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      102
      1203
    9. Kun et vain tajua että

sua lähestytään feikkiprofiililla :D Hanki aivot :D m-n
      Ikävä
      177
      1183
    10. En vain unohda

Sitä miten rakastuneesti olet minua katsonut. Oliko tunteet liian suuria että niistä olisi voinut puhua.
      Ikävä
      71
      1025
    Aihe