Mies pyysi mua tekemään Spagaatin kesken treffien! mitä kummaa?
Miksi mies pyysi ihan outoja?
7
2729
Vastaukset
- '''''
eikö aika luonnollinen reaktio jo siinä tilanteessa olisi kysyä, että miksi ihmeessä?
On tainnut miesparka lukea liikaa Kamasutraa (jos siellä nyt oli jotakin tuohon viittaavaa, en muista). - miehiä..
aina löydättekin???
- täältä
Suomi24 deitiltä. Eihän täältä muunlaisia löydykään.
- KÄSKEE :
täältä kirjoitti:
Suomi24 deitiltä. Eihän täältä muunlaisia löydykään.
etsiä vasiten niitä kummajaisia ja friikkejä?
Etsisitte vain kunnon valkoisia rehellisiä miehiä...
- se mies?
mulle kävi niin että ihmettelin kauheasti kun yks nettimies tivasi pystynkö spagaattiin, no pystyn toki. yllätys oli vain kauhea kun mies oli ihan muuta fyysisesti kuin oli antanut ymmärtää, suomeksi sanottuna lihava sika. oli nähtävästi toiveissa löytää nainen, jonka haaroväliin mahtuis... hyi he*vetti... kaikkea sitä pitääkin tapahtua.
- sika :
paikalle volvolla?
- tyeewyt
sika : kirjoitti:
paikalle volvolla?
nyt päästään asian ytimeen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1064572Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293393No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452380- 391418
- 361343
- 381196
- 141102
- 1591026
- 27978
- 6944