Moikka kaikille!
Olen vähän aikaa lomaillut tästä pudotus projektista ja saanut noin kilon takaisin.
Nyt ajattelin taas jatkaa, vaikka nämä helteet ei kyllä yhtään auta, kun tekee mieli jäätelöä ja tota nestettä tuntuisi kerääntyvän vaikka miten joisi. Eihän se loppupelissä kuitenkaan ilmoista ole kiinni... se on vaan kiva keksiä selityksiä. tsemiä kaikille ja lämmintä kesän jatkoa!!
pitäisi saada uutta puhtia
2
463
Vastaukset
- Kilonen
ilmoista kiinni! Kuuma ilma kerää nestettä elimistöön jopa 2-3 kiloa, ainakin mulla.
Vaikka siellä taustalla laihtuisikin, niin se ei näy puntarissa, ennen kuin turvotus lähtee. Se saattaa vaikuttaa motivaatioon aika lailla, kuten mulla nyt.
Yli 20 kiloa laihduttaneena ja tämän kaiken tietävänä, on itselläkin nyt motivaatio niin hukassa, kuin olla saattaa, koska paino on vain mukamas noussut, vaikka tiedän mistä e johtuu.
Täytyy takoa päähän, että jatka jatka sinnikkäästi vaan, vaikka mitä vaaka näyttäisi.- roadrunner
Turpoaminen ja kuivuminen elimistössä ei ole missään tekemisessä lihomisen ja laihtumisen kanssa, eli nestetasapainon heittelystä masentuva ihminen tuijottaa vaakaan aivan liikaa. Samalla periaatteella kaljun ajamisella laihtuu parisataa grammaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1014507Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293343No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452370- 361388
- 341183
- 371116
- 131064
- 1581007
- 6934
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12872