MINÄPÄ TÄSSÄ!=(
tietääkö joku jonkun hammaslääkärin jossa
saa kevytnukutuksen tms ilman että
käynti täytyy maksaa HETI PAIKANPÄÄLLÄ!
pelkään hammasläääkäriä...
KIIRE!!KIIRE!!KIIRE!!
4
756
Vastaukset
- anna..
laskun, en kyllä ole tuosta varma. Jos olet työssäkäyvä niin ei varmaan ole ongelma. Ainaskin minulla kun tehtiin oikomishoitoa niin laskun se lääkäri lähetti, 14 päivän maksuajalla..
- ...tulee
Mikä kiire? Suonensisäinen esilääkitys on aina suunniteltava huolella ja vaatii yleensä myös anestesialääkärin sen suorittamaan. Jotkut suukirurgian erikoishammaslääkärit kyllä tekevät itsekin sedaatioita lyhyissä toimenpiteissä, mutta tavallisin tapa on kutsua anestesialääkäri paikalle.
Toisin sanoen, äkillisissä tapauksissa ei kovin helposti onnistu. Silloin voidaan käyttää suun kautta otettavaa lääkettä. - maksetaan
heti. Tarkoittaa sitä että joko käteisellä tai luottokortilla. Tämä syynä siihen että useinmiten potilas jättää laskun kokonaan sitten hoitamatta. Nukutushoito on kallista puuhaa. Luottokortilla maksaessa vastuu on sitten luottokorttiyhtiöllä ,lyhennät velkaasi sinne tai maksat kerralla. Jos jätät sitten luottoyhtiön maksut maksamatta, ne otetaan oikeusteitse pois. Jos sinulla taas on aikaisempia maksamattomia suorituksia jostakin, vaikka kännykkälasku tms. niin ei sinulle luottokorttiakaan tipu. Näin se menee. Hammaslääkärit nykyään turvaavat saatavansa eli sen vuoksi on tullut monenlaisia rahoitusmahdollisuuksia, eikä hammaslääkärinkään tarvitse näin jäädä ilman palkkaa. Siksi ei enää isoihin toimenpiteisiin kuten nukutus tms. saa enää laskua suoraan. Maksu käteisellä tai vastaavilla luottokorteilla, jotka on hammaslääkärille käteistä koska luottoyhtiö kuittaa velan sillä lääkärille ja luottokortin omistaja ei sitten maksa luottoeriään niin luottokunnat kyllä ottavat omansa vaikka oikeusteitse. Nykyään ei mitään toimenpidettä ei suurta eikä pientä venytä yksityisellä hammaslääkäreillä, vaan lasku annetaan joka käynnin jälkeen niin eipä tarvitse asiakkaankaan sitten ihmetellä millä maksaa.
- osa etukäteen
Nukutushoidoissa on usein tapana, että osa maksetaan etukäteen. Tämä siksi, että pelkäävä potilas saattaisi muuten viime hetkellä jänistää ja siinä sitä sitten seisoisi koko tiimi ihmettelemässä, kun aikaa varattuna useampi tunti...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1901945
- 1131053
- 104991
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa20747- 52694
ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann42598Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä29590Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m174546Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45528Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;203481