KIIRE!!KIIRE!!KIIRE!!

MINÄPÄ TÄSSÄ!=(

tietääkö joku jonkun hammaslääkärin jossa
saa kevytnukutuksen tms ilman että
käynti täytyy maksaa HETI PAIKANPÄÄLLÄ!
pelkään hammasläääkäriä...

4

756

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • anna..

      laskun, en kyllä ole tuosta varma. Jos olet työssäkäyvä niin ei varmaan ole ongelma. Ainaskin minulla kun tehtiin oikomishoitoa niin laskun se lääkäri lähetti, 14 päivän maksuajalla..

    • ...tulee

      Mikä kiire? Suonensisäinen esilääkitys on aina suunniteltava huolella ja vaatii yleensä myös anestesialääkärin sen suorittamaan. Jotkut suukirurgian erikoishammaslääkärit kyllä tekevät itsekin sedaatioita lyhyissä toimenpiteissä, mutta tavallisin tapa on kutsua anestesialääkäri paikalle.
      Toisin sanoen, äkillisissä tapauksissa ei kovin helposti onnistu. Silloin voidaan käyttää suun kautta otettavaa lääkettä.

    • maksetaan

      heti. Tarkoittaa sitä että joko käteisellä tai luottokortilla. Tämä syynä siihen että useinmiten potilas jättää laskun kokonaan sitten hoitamatta. Nukutushoito on kallista puuhaa. Luottokortilla maksaessa vastuu on sitten luottokorttiyhtiöllä ,lyhennät velkaasi sinne tai maksat kerralla. Jos jätät sitten luottoyhtiön maksut maksamatta, ne otetaan oikeusteitse pois. Jos sinulla taas on aikaisempia maksamattomia suorituksia jostakin, vaikka kännykkälasku tms. niin ei sinulle luottokorttiakaan tipu. Näin se menee. Hammaslääkärit nykyään turvaavat saatavansa eli sen vuoksi on tullut monenlaisia rahoitusmahdollisuuksia, eikä hammaslääkärinkään tarvitse näin jäädä ilman palkkaa. Siksi ei enää isoihin toimenpiteisiin kuten nukutus tms. saa enää laskua suoraan. Maksu käteisellä tai vastaavilla luottokorteilla, jotka on hammaslääkärille käteistä koska luottoyhtiö kuittaa velan sillä lääkärille ja luottokortin omistaja ei sitten maksa luottoeriään niin luottokunnat kyllä ottavat omansa vaikka oikeusteitse. Nykyään ei mitään toimenpidettä ei suurta eikä pientä venytä yksityisellä hammaslääkäreillä, vaan lasku annetaan joka käynnin jälkeen niin eipä tarvitse asiakkaankaan sitten ihmetellä millä maksaa.

      • osa etukäteen

        Nukutushoidoissa on usein tapana, että osa maksetaan etukäteen. Tämä siksi, että pelkäävä potilas saattaisi muuten viime hetkellä jänistää ja siinä sitä sitten seisoisi koko tiimi ihmettelemässä, kun aikaa varattuna useampi tunti...


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      190
      1945
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      113
      1053
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      104
      991
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      20
      747
    5. 52
      694
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      598
    7. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      29
      590
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      174
      546
    9. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      528
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      203
      481
    Aihe