kertominen puolisolleen, "petoksesta", on vihon viimeinen asia. Itse en halua tietää ystäväni tekosista, enkä myöskään kerro hänelle mahd. vieraista sänkytapahtumista.
Mitä ei tiedä, sitä ei voi surra.
Joku sanoo, että puhdistaa omaatuntoa, kun "tunnustaa". Kärsiköön itse, jos on hetken huumaa hakenut, kaikkine tautipelkoineen ja muine mahd.käryineen.
Tunnustaminen
9
1452
Vastaukset
- Hahahahaaa!
Oikein on oikein ja väärin on väärin, tämän vuoksi uskottomuudesta on aina kerrottava kumppanille. Jos toinen pettää niin suhde on vahingoitettu tiesipä kumppani pettämisestä tai ei.
Tautiriski koskee myös tietämätöntä kumppania!- - - - - -
on todella väärin siirtää taakka omilta harteilta toisen harteille!!!
Jotta vain oma olo helpottuisi. Ja särkee toisen sydämen siinä samalla.
Joo eiköhän niissä testeissä voi käydä ensin itse, ja jos vahinko on tapahtunut niin sittenhän se on pakko kertoa. Mutta jonkun tyhmän kännisähläyksen takia on mielestäni turha tuhota hyvää suhdetta ( spedeilyhän ei aina tarkoita sitä että jotain on pielessä) . - Hahahahaaa!
- - - - - kirjoitti:
Joo eiköhän niissä testeissä voi käydä ensin itse, ja jos vahinko on tapahtunut niin sittenhän se on pakko kertoa. Mutta jonkun tyhmän kännisähläyksen takia on mielestäni turha tuhota hyvää suhdetta ( spedeilyhän ei aina tarkoita sitä että jotain on pielessä) .Kyllä se salaisuus vaikuttaa suhteeseen ja petettyyn vähintään yhtä paljon negatiivisesti kuin tunnustaminen. Ehkä jopa enemmän.
Kuinka moni pettäjä käy läpi kattavan testisarjan ennen kuin harrastaa seksiä tai muuta lähikontaktia kumppaninsa kanssa? Edes testaaminen ei suojaa riittävästi petettyä. - Hahahahaaa!
- - - - - kirjoitti:
Joo eiköhän niissä testeissä voi käydä ensin itse, ja jos vahinko on tapahtunut niin sittenhän se on pakko kertoa. Mutta jonkun tyhmän kännisähläyksen takia on mielestäni turha tuhota hyvää suhdetta ( spedeilyhän ei aina tarkoita sitä että jotain on pielessä) .Sekoiluhan tarkoittaa aina että jotain on todella pahasti vialla.
- julle1
- - - - - kirjoitti:
Joo eiköhän niissä testeissä voi käydä ensin itse, ja jos vahinko on tapahtunut niin sittenhän se on pakko kertoa. Mutta jonkun tyhmän kännisähläyksen takia on mielestäni turha tuhota hyvää suhdetta ( spedeilyhän ei aina tarkoita sitä että jotain on pielessä) ." on todella väärin siirtää taakka omilta harteilta toisen harteille!!!
Jotta vain oma olo helpottuisi. Ja särkee toisen sydämen siinä samalla".Minkä ihmeen takia teet sen sitten,kun tiedät etukäteen että kaverisi sydän murtuu jos hän saa tietää?
- Mies.
että jos kumppani sattuu joskus kysymään, että oletko koskaan pettänyt, niin toki rehellisyys on silloinkin suhteen perusta, eikö niin?
Meillähän ei salailla mitään, eikä toista satuteta suotta, eikö niin? - jeesus-lapsi
Olen täysin samaa mieltä.
Minulla on puolin ja toisin todella huonoja kokemuksia tunnustamisista. En kerta kaikkiaan ymmärrä, miksi yhden illan hairahdus pitäisi kaataa toisen niskoille? Kärpäsestä tulee todella helposti härkänen, kun pikkujuttuja kaivellaan katkerana esiin vielä usean vuoden jälkeen.
Kinkkisempi juttu onkin sitten joku pidempiaikainen sivusuhde. Fakta on kuitenkin se, että kumppani on milloin tahansa vapaa lähtemään parisuhteesta, eikä vahtaaminen kuulu kahden aikuisen väliseen suhteeseen. On hyväksyttävä, että ihmiset ovat ihmisiä, eikä kukaan ole puhtoinen pulmunen. - mistikki
on että koskaan ei pidä myöntää! ei vaikka olisi valokuvia! hih
- kokenut
Mikä on pettämistä? Onko vain yhteinen seksikokemus sitä vai mitä muuta. Itse vetäisin rajan paljonkin tiukemmaksi. Ei pusutteluja yms.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 16912833
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h1545458Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p454780Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv1493689Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska392788Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1201955Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?1111706Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..
...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam3661638Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?
Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?1081538Jos oikeasti haluat vielä
Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚1361471