suku vaarallinen

mitä tehdä

asun tyttökaverini kanssa hänen äitinsä viereisessä talossa, jossa asuu myös hänen veljensä 11 ja 12 vuotiaat pojat. meillä on 1 yhteinen lapsi 8kk. tilanne on tämä : tyttöystäväni äitin mies on alkoholisti ja väkivaltainen humalassa. saa juoppohulluuskohtauksia. ovat olleet yhdessä 20 vuotta ja mitä olen kuullut on aina pahoinpidellyt. äiti on kuulemma ollut joskus sairaalassakin kun isä on vedellyt puukolla. silloin kun tyttökaverini oli lapsi oli kuulemma pahoinpidellyt häntä ja siskoaan. oli laittanut pakastimeen ja roikottanut jaloista parvekkeelta ja ties mitä sairasta. kun tutustuin tyttökaveriini tapasin isän, silloin hän jo sanoi että jos teet jotain lapselleni (siis tyttökaverilleni) hakkaan sinut, tyttökaverini siihen että minä en ole sellainen.sen kerran otin ihan huumorilla. kun tapasin hänet kolmannnen kerran hän oli humalassa heidän äidin luona. yht äkkiä hän rupesi riehumaan ja kävi nyrkit pystyssä minua vastaan, tämä aivan yllättäen ilman mitään syytä. puhumalla hoidin homman ja lähdettiin saman tien pois. sen jälkeen on muutaman kerran uhannut minua ja omaisuuttani. viimetalvena oli taas riehunut ja potkaissut 11 ja 12 vuotiaita pikia, joiden piti tulla turvaan meidän luokse. sanoin tyttökaverilleni että nyt soitat poiliisit, poliisit tuli ja äijä oli ehtinyt jo häipyä. heidän äitinsä vähätteli poliiseille kaiken, ettei mitään ollut tapahtunut. sosiaaliviranomaiset kävivät myös seuraavalla viikolla ja äiti oli vähätellyt myös heille ja saanut uskomaan ettei mitään ollut tapahtunut. jälkeenpäin tyttökaverileni oli sanottu että miksi oli soittanut poliisit. ja siitä minä sain taas syyt myöhemmin. siis tälläistä meininkiä voi olla ilman että kukaan tekee mitään. lapsille tälläinen paikka ei ole oikea paikka. tyttökaverinikin on välillä aivan omituinen, kun nämä jutut oli tapahtunut sanoi ettei halua olla koskaan isänsä kanssa missään tekemisissä. meni varmaan 2 viikkoa kun taas olivat väleissä. minä sanoin että minun lapseni ei saa olla sellaisen ihmisen kanssa missään tekemisissä. tyttökaverini piti tästä kiinni. nyt kun näyttää että suhteemme on loppumassa ei enää pidä tästä kiinni ja nyt lapseni on ollut tämän juoppohullun ihmisen kanssa 2 kertaa. minä en voi tätä hyväksyä, enkä voi ymmärtää pitäisikö tämä sallia.
onko tässä mitään tehtävää, eikö mikään viranomaistaho voi puuttua asiaan. onko pakko hyväksyä että tämä ihminen on minun lapseni elämässä. ei ole kuin yksi päivä kun saa jonkun kohtauksen ja heittää lapseni seinään ( kertoi minulle joskus että kun lapset itkee hänelle sumenee päässä eikä voi kestää tätä ääntä)
auttakaa jos voitte, kiitos.

3

1784

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • SatuSisko

      Osanottoni siis. En pysyty tajuamaan miten joku jaksaa vähätellä väkivaltaa. Varsinkin vielä, kun se kohdistuu omiin tai toisten lapsiin.

      Valitettavasti poliisit ja sossutkin (ite opiskelen sossualaa, joten toivottavasti alkaa muutoksia näkymään) ovat vielä niin sokeita, että uskovat useista ilmoituksista huolimatta näitä vähättelijöitä. Joo, valheet sikseen, mutta asiaa voisi kuitenkin tutkia paremmin. Ehdottaisin, että jos keskusteluhetkesi lapsesi äidin kanssa eivät tuota tulosta, ilmoitat vielä kerran vaikkapa lastensuojeluun. Se on sinun lapsesi myös, eikä kellään (edes lapsen äidillä) ole oikeutta altistaa lasta väkivallalle. Usein väkivaltaisen ihmisen perheenjäsenet ovat niin sokeita väkivallalle myös, etteivät tajua asian vaarallisuutta ja vakavuutta. Usei sanotaan, että "no mutta eihän se tuollainen selvinpäin ole, jos se ei ota viinaa niin se on tosi ihana ihminen". Joo, saa haistaa paskann noissa asioissa.

      En mene asiassa kuitenkaan sen pidemmälle. Koita kuitenkin parhaasi lapsen suojelemisessa. Muuttokin voisi olla paikallaan.

      Jep. Kaikkea hyvää.

      • se taitaa mennä

        joo ihan tutulta kuulosti. just noin ne aina sanoo :"no mutta eihän se tuollainen selvinpäin ole, jos se ei ota viinaa niin se on tosi ihana ihminen".
        mutta minä en enää voi edes sietää koko ihmistä, minulla sumenee päässä kun edes näen hänet, en koskaan ole tuntenut ketään kohtaan tälläistä vihaa. ja tämäkin tekee osansa siitä että pitää erota. on hienoo että ensin hänen äitinsä laittaa tälläsen miehen omien lastensa edelle ( tyttökaverini ja hänen siskonsa joutuivat kotoaan lapsena sijaiskotiin, juuri kyseisen miehen takia) ja nyt hän laittaa tämän miehen minun ja lasten edelle.
        on se kummaa jos sossut ja poliisit ei maha mitää, pitääkö juopon ensin tappaa joku ennen kuin jotain tapahtuu. joskus oli uhonnut että hän voi tappaa lapsensa kerta on ne tänne maailmaan hommannutkin.
        kyllä menee usko tälläiseen yhteiskuntaan tällä tavalla.


    • ehdottomasti

      Eiköhä ne kotihälytykset näy jossaki poliisien papereissa?

      Vaadit lapsen itsellesi ihan tuon mahdollisen väkivallan perusteella.

      Ja ainaki jos jotain tapahtuu, sinun on helpompi sitten saada lapsi huostaasi.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikko Leppilampea epäillään seksuaalisesta ahdistelusta

      Tämä on ilon päivä 😁
      Kotimaiset julkkisjuorut
      127
      3467
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      94
      3189
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      17
      2378
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      28
      1831
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      21
      1688
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1559
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      18
      1534
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      29
      1476
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1441
    10. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      84
      1390
    Aihe