Olen ajatellut hakea työpaikkaan, jonka yhteystiedoissa oli oikeastaan vain e-mail osoite. Ootteko kukaan hakenu sähköpostia lähettämällä? Miten se käytännössä toteutuu? Kirjoitanko vapaamuotoisemman hakemuksen ihan s-postina vai laitanko perinteisen kaavan mukaan tehdyn hakemuksen liitteeksi s-postiin?
Kaikenlaisia vinkkejä otetaan vastaan..:)
Työhak./s-posti
1
370
Vastaukset
- haetusta paikasta
mutta, itse olen laittanut aina liitteenä hakemuksen ja CV:n. Sähköpostikenttään voi sitten kirjoittaa diiba daaba juttuja, kuten esim. haen avoinna olevaa XXX tehtävää. Liitteenä työhakemus ja CV. Ystävällisin terveisin XXX. Firman osoitetiedot saat googlaamalla netistä, jos niitä ei ilmoituksessa mainita. Jos yhteydenottona on vain s-posti osoite, niin silloin he eivät myöskään muilla tavoin halua niitä vastaanottaa/vastailla kysymyksiin. Itse olen 99,9% laittanut hakemuksen e-maililla, pariin valtion hommaan postitse, kun ne elää vielä vuodessa miekka ja kilpi;) Tsekkaa missä muodossa he haluavat liitteet (yleensä RTF, vie vähemmän "tilaa" kuin perus word doc.)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h533455- 353147
Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1062761Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv432510Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.531959Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska151609- 321483
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1061297- 1801241
Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p201138