hän antaa exän pompotella.. vaikka väittää että ei niin minusta kyllä näyttää siltä. Exä soittelee jatkuvasti.. Hemmetti onkohan sillä edes mitään järkevää asiaa vai muutenko vaan?! Mitä helvettiä sen enää tarvii mun miehelle soitella?? Se löyti jo ittelleen uuden miehen, ni miksi se ei voi soittaa sitä kuskailemaan itteään jatkuvasti? Tai kulkis vaikka bussilla. Mutta ei näköjään kelpaa. Ja muitakin palveluksia pyydetään jatkuvasti, mutta enpä viitti alkaa niitä tässä valittamaan.
Ärsyttää vaan niin paljo.
muuten ihannemies
4
696
Vastaukset
- ARTEMIS59
voi voi! onko exän kanssa lapsia? yhteiset lapset pakottaa yhteistyöhön, ja siihen on uusien sopeuduttava johonkin pisteeseen saakka. Jos ei tätä velvoitetta ole, niin suosittelen, että nostat kissan pöydälle ja kehotat ihannemiestäsi tekemään valinnan, entinen tai nykyinen, mutta ei molemmat.
Jos miehesi on kamalan kiltti, hän ei ehkä tajua että loukkaa sinua. Ole rehellinen ja kerro hänelle, miten asian koet. Hän saattaa haluta olla kuitenkin kiltimpi sinulle ja saa voiman sanoa passuuttavalle ex prinsessalle näkemiin. Jos ei, voit miettiä, mitä hänen täytyy vielä entisessä saattaa loppuun mahdollisesti ilman sinua. Arvosta itseäsi, laita rajat!- mutta!
yhteinen lemmikki on.. joten heidän pitää olla tekemisissä.. :/ enkä minä voi sille mitään :(
- Nimetön
Taidat sitten mielestäsi omistaa koko miehen..? Hän on vain sinua palvelemassa? Kaikki tunteet exää kohtaan katosivat, kun hän näki sinut, mukaanlukien ystävyys, välittäminen..? Kenties sinulle sopisi paremmin itsekeskeinen mies, joka ei tee mitään muiden takia, satunnainen turpasaunakin kenties piristäisi, silloin tällöin..?
- mutta!
mies valittaa minun yhteydenpidostani exäni kanssa (yhden exän!) mutta itse on tekemisissä kaikkien exiensä (useampi kuin minulla) päivittäin ja jatkuvasti. minun yhteydenpitoni exääni ei edes ole niin tiivistä, emmekä edes tapaa, toisin kuin he.
Että jos minulle valitetaan tai suutahdetaan vähän väliä jos minä olen tekemisessä entiseni kanssa, niin kai minäkin saan pahoittaa mieleni? jos siinä kerran tuntuu olevan jotain väärää miehen mielestä niin miksei minunkin?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 15511788
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h1485423Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p434437Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv1323632Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska392728Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1191926Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?1071646Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..
...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam3611601Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?
Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?971499Jos oikeasti haluat vielä
Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚1361441