vaika erota pitkästä suhteesta

tylsää on jo..

Olen seurustellut nyt päälle 3 vuotta. En enään tiedä mitä haluan. Välillä tuntuu, että haluan jatkaa ja välillä taas en haluaisi ollenkaan seurustella. Meillä on ollut paljon ylä ja alamäkiä. Mutta nyt kaikki on mielestäni muuttunut paljon entisestä. Mies juo aina kun vaan voi(on siis intissä)ja vapaa aikaa juomisesta ei pahemmin minulle liikene. Silloin kun minun kanssa on niin tulee vain yöksi. Kyseeseen ei tule mikää yhteinen päivä tai vastaava. Minä kun haluaisin viettää edes yhden kokonaisen päivän hänen kanssaan mutta saankin vain yöksi seuraa.Olemme alkaneet riidellä paljon enemmän kuin ennen armeijaan menoa.

Enään en ikävöi edes niin paljon kuin alussa. Ei oikeastaan tunnu miltään kun hän on poissa.Saan tehdä ja mennä milloin haluan. Minua myös ärsyttää kaikki puhelin soitot mitä puhun hänen kanssaan. Voiko olla tylympää sulkea puhelin suoraan korvaan kun on kertomassa tärkeitä asioita?Niin hän tekee melkein aina. viimeksi olin kertomassa hänelle että en pääse häntä vastaan kun tulee intistä, koska olin jo sopinut muuta menoa, niin sulki suoraan siihen puhelimen eikä sanonut mitään. Törkeää käytöstä. kun kysyin, että jos näkisimme seuraavana päivänä niin vastaus on et nyt tai ei olenkaan eli seuraava päivä ei kävisi eikä sitä seuraava. En ymmärrä mikä siinä on niin vaikeata nähdä seuraavana päivänä? Tuntuu, että hän saa mennä ja tehdä mitä haluaa ja milloin vaan , mutta kun minulla on tekemistä tulee perään huutoja.

Aloitan kohta uudessa koulussa ja kaikki on jännittävää. En tiedä mitä tekisn mieheni kanssa. Emme käy missään tai tee yhdessä muuta kuin nukumme yhdessä yön yli. Seksiäkään ei ole juurikaan. Haluaisin erota mutta en tiedä miten sanoisin sen hänelle niin että hän sen uskoisi. ottaa minun eropuheeni aina vitsillä. Aina kun yritän kertoa, että jokin asia painaa niin saan vastaukseksi, että älä nyt taas stressaa tai anna nyt jo olla. miten pärjään yksin? kavereita minulla ei ole paljon enkä pystyisi heille tästä puhumaan. Toisaalta toivoisin, että löytäisin toisen miehen, mutta se ei olisi reilua kummallekkaan. Minulle vain helpompi tapa erota kenties.

3

1113

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • uytuyrew

tuo ole edes mikään suhde (tai se on sisko ja sen veli -osastoa kun seksikään ei kiinnosta). Mun mielestä sun pitää unohtaa omalta puoleltasi reiluusajatukset, jos mies kerran itse käyttäytyy tökerösti ja lyö läskiksi kaikki puheyrityksetkin eikä kuuntele mitään. Ole vähän aikaa vaikka täysin tavoittamattomissa, ainakin tyypin puhelinsoitoilta, ja katso saako se miehen pääkopassa mitään aikaan. En ota sen enempää kantaa jättämistapaan, jos sellaiseen ratkaisuun päädyt.

Armeija voi tietysti rassata joitakuita paljonkin, joten jonkin verran "lesken" tulee miehen väsymyskiukuttelua ymmärtää. Rajansa toki kaikella.

• ArmasP

Voi aina lähtee, reppanat ei pääse eroon koska ovat arkoja ja pitävät itseään korvaamattomina.

• sa-int jätetty petetty

Itse intissä, tiedän että vapaa-aika on kortilla ja kun sitä löytyy niin kännäämiseen se menee. Ihan normaalia. Puhukaa jätkäs kans. Hauku se vaikka alimpaan helvettiin niin helpottaa kummankin oloa. Ja pitäkää vaikka taukoa.. kokeilkaa palata yhteen armeijan jälkeen ps. jätetty army poiku.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Lindtman I vasemmistohallitus aloittaa viimein Suomen kuntoon laittamisen

Tässä nyt on 3 vuotta seurattu irvokasta kärsimysnäytelmää nimeltään "valtion budjetin tasapainotus by äärioikeisto", ja
      Maailman menoa
      156
      2548
    2. Missä viipyy persujen lupaama euron bensa?

En edes muista milloin bensapumpussa olisi ollut ykkösellä alkava litrahinta. Missä siis viipyy persujen lupaama euron b
      Maailman menoa
      148
      2377
    3. Kirje, PellePelottomalle.

Tärkeää olisi luoda ystävyys, että se, jota rakastaa, on samalla paras ystävä ja luotettavin, jolle voi ja uskaltaa luot
      Ikävä
      102
      1072
    4. Meni kyllä aika solmuun

Meidän tutustuminen 😐
      Ikävä
      64
      901
    5. Sinua oli kiihottavaa

Sinua nainen oli kiihottavaa katsella.
      Ikävä
      65
      839
    6. Persut jakavat tekoälyllä tehtyjä kuvia maahanmuuttajista somessa

Eivät mainitse, että ovat tekoälyllä tehtyjä. Eivät näe asiassa mitään ongelmaa. Valehtelijapuolue taas vauhdissa. Unka
      Maailman menoa
      274
      717
    7. Mistä löytyy naisseuraa sinkkumiehelle?

Kertokaapas kokeneemmat mistä löytyis naisseuraa sinkulle. Ihan ois eukko nyt tosissaan hakusessa. Tanssipaikat kun on a
      Kuhmo
      18
      717
    8. Voi teitä naisia

Suudeltiin ja nukuttiin toisissamme kiinni mutta pillua ei tullu, ei edes aamulla. t.38vmies
      Sinkut
      85
      710
    9. Martinan hevoset.

Tämä todella kaunis ja ketterä harmaa hevonen jolla monet kilpailut voitetaan ei ole Martinan.Tytär ratsastaa sillä tait
      Kotimaiset julkkisjuorut
      203
      680
    10. Hyvä meininki

TTP:ssa väkeä tosi runsaasti paikalla. Hyvää ruokaa jälleen ja munkit ja sima erinomaista. Kiitos yrittäjälle! Hieno Vap
      Haapavesi
      22
      658
    Aihe