Olen siis normaalipainoinen (painoindeksi 23), mutta vartaloltani "omena", eli kolme lasta ovat jättäneet jälkensä etenkin vyötärönseutuun.
Haluaisin hieman kiinteyttää vartaloani, tinkimättä kuitenkaan hyvästä ruuasta ja juomasta. Syön ihan normaalia kotiruokaa, sorrun kerran-pari viikossa herkuttelmaan ja saatan viinipullollisen jakaa mieheni kanssa lauantai-iltana.
Olen nyt 4 kuukautta liikkunut noin 4-5 kertaa viikossa, esim 2x/vko spinning, 1x/vko hölkkä (hölkkään noin 5-6 kilometriä), 2x/vko reipas kävely.
Saanko tällä elämäntyylillä ikinä näkyviä tuloksia= hitusen kiinteämpää vartaloa ja parempaa kuntoa, vai pitäisikö minun korjata syömisiäni jos mielin kiinteytä?
Auttakaahan viisaammat!
kertokaa viisaammat onko tästä mitään hyötyä...
haluaa laihtua
2
346
Vastaukset
- plösö___
tee lihastreeniä.. lihakset muokkaa vartaloa
- 2 ...
kertaa viikossa tai siis kolme jos eka herkuttelet 2 päivää ja 3. pävänä juot puoli pulloa viintä niin varmaankin saat liikaa enegiaa. jos 3 päviää herkuttelet se on 7 päivästä liikaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vesikin maksaa, miksei hengitysilma?
Jatkuvasti itketään ettei ole rahaa mihinkään, mutta tilastojen mukaan rahaa on enemmän kuin koskaan, joten miksei asial11586Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin
Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras991517Lahkokasteen ja kristillisen kasteen erot
Raamatun mukaan Kristillisessä yhdessä kasteessa Jumala pesee ja puhdistaa ihmisen sydämen ja poistaa perisynnin kirouks4221051Suomalainen perheenisä vaatii Suvivirren esittämisestä hyvityksiä
Itse lapsena uskonnonopetuksesta vissiin traumoja saanut ihka suomalainen (!) perheenisä vaatii Espoon kaupungilta korva208978- 124849
Heikki Paasosen Marita-vaimo jätti tunteikkaat jäähyväiset: "Tällä kertaa me..."
Heikki Paasonen on naimisissa Marita Paasosen (os. Alatalo) kanssa ja heillä on kaksi pientä lasta. Nyt koitti aika jätt2797Kuka omistaa keltaisen vanhan aravan?
Pitäs saada rakennuksen omistajaan yhteys, rappukäytävät on siivottomassa kunnossa. Hiekkaa ja roskia rappusissa, lisäks29770Pirkanlinna yleisötapahtuma
Oli todella hyvä tilaisuus. Ja EERO. L. Aivan mahtava tyyppi. Veti rennosti ja asiallisesti. Ja yleisöltä hyviä kysymyks42751- 7734
- 61710