aurinkopuuteri

poieek

Ostin ensimmäisen aurinkopuuterini (testannut kyllä aiemminkin) mutta yhdestä asiasta en ole täysin varma.. laitetaanko aurinkopuuteria poskipäille, vai niiden alle tekemään ns varjoa? Kummankin ohjeen olen nyt netistä lukenut..

7

523

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ----

Ihan saat kuule itse päättää. Pistä vaikka nenänpäähän, jos haluat. Poskipäillä korvaa poskipunan, alapuolella tekee varjostuksen. Ei kai sitäkin nyt tarvitse muiden puolestasi päättää, miten haluat kyseistä tuotetta käyttää?

• Poieek

jos on kuullut useamman ohjeen eikä itse ole juurikaan käyttänyt kyseistä tuotetta niin oishan se kiva kuulla miten kellekin sopii, ja miksi kannattaa mitenkin laittaa. Mutta kiitos vastauksesta josta ei ollut hyötyä.

• ----
        Poieek kirjoitti:

jos on kuullut useamman ohjeen eikä itse ole juurikaan käyttänyt kyseistä tuotetta niin oishan se kiva kuulla miten kellekin sopii, ja miksi kannattaa mitenkin laittaa. Mutta kiitos vastauksesta josta ei ollut hyötyä.

Mistähän me mahtaisimme tietää miten kyseinen tuote sinulle sopii? On kuule parasta, että otat peilin käteen, roiskit tuotetta naamaasi ja katsot, mikä näyttää parhaalta.

• lissu
        ---- kirjoitti:

Mistähän me mahtaisimme tietää miten kyseinen tuote sinulle sopii? On kuule parasta, että otat peilin käteen, roiskit tuotetta naamaasi ja katsot, mikä näyttää parhaalta.

heips, itse laitan aurinkopuuteria "nenänjuureen", keskelle otsaa, leukaan ja poskiin, niihin kohtaan mihin aurinko paistaa:)poskipunan kyl laitan sit lisäks, tuohan se omaa raikkauttaan:D

• Poieek
        lissu kirjoitti:

heips, itse laitan aurinkopuuteria "nenänjuureen", keskelle otsaa, leukaan ja poskiin, niihin kohtaan mihin aurinko paistaa:)poskipunan kyl laitan sit lisäks, tuohan se omaa raikkauttaan:D

Kyllä tässä on jo kokeiltukin sinne sun tänne mutta mietin vain aurinkopuuterin käytön tarkoitusta. :)

• visitor
        Poieek kirjoitti:

Kyllä tässä on jo kokeiltukin sinne sun tänne mutta mietin vain aurinkopuuterin käytön tarkoitusta. :)

Mistä ihmeestä näitä kärttysiä ihmisiä aina tupsahtelee... Jos asiallisesti kysyy jotain niin pitää heti olla kätisemässä, miksi nähdä vaiva tympeän viestin lähettämiseen?! Mutta siis pointti oli se että kiva että tuli yks asiallinen vastaus, minäkin sain selvyyden että mihin sitä aurinkopuuteria oikein suditaan =)

• juhps
        lissu kirjoitti:

Niin siis kasvojen mallista vähän riippuu mihin sitä suditaan. Minä taas laitan ihan päinvastoin, eli nenän päälle (iso ja terävä nenä, pienentää), leukaan ja leuan alle (kaksoisleukaa häivyttämään), poskipäihin korostamaan ja otsan sivuille kaventamaan päätä. Mutta ihan miten kukin itse haluaa kasvojaan korostaa. En käytä poskipunaa lisäksi.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuka paiskasi vauvan betoniin Oulussa?

Nimi esiin.....
      Oulu
      121
      8454
    2. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      141
      5364
    3. Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p
      Maailman menoa
      33
      3745
    4. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      128
      3582
    5. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      35
      2624
    6. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      119
      1896
    7. Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..

...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam
      Maailman menoa
      358
      1552
    8. Oletko tyytyväinen

Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?
      Ikävä
      98
      1547
    9. Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?

Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?
      Maailman menoa
      71
      1410
    10. Jos oikeasti haluat vielä

Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚
      Ikävä
      131
      1376
    Aihe