aurinkopuuteri

poieek

Ostin ensimmäisen aurinkopuuterini (testannut kyllä aiemminkin) mutta yhdestä asiasta en ole täysin varma.. laitetaanko aurinkopuuteria poskipäille, vai niiden alle tekemään ns varjoa? Kummankin ohjeen olen nyt netistä lukenut..

7

524

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ----

Ihan saat kuule itse päättää. Pistä vaikka nenänpäähän, jos haluat. Poskipäillä korvaa poskipunan, alapuolella tekee varjostuksen. Ei kai sitäkin nyt tarvitse muiden puolestasi päättää, miten haluat kyseistä tuotetta käyttää?

• Poieek

jos on kuullut useamman ohjeen eikä itse ole juurikaan käyttänyt kyseistä tuotetta niin oishan se kiva kuulla miten kellekin sopii, ja miksi kannattaa mitenkin laittaa. Mutta kiitos vastauksesta josta ei ollut hyötyä.

• ----
        Poieek kirjoitti:

jos on kuullut useamman ohjeen eikä itse ole juurikaan käyttänyt kyseistä tuotetta niin oishan se kiva kuulla miten kellekin sopii, ja miksi kannattaa mitenkin laittaa. Mutta kiitos vastauksesta josta ei ollut hyötyä.

Mistähän me mahtaisimme tietää miten kyseinen tuote sinulle sopii? On kuule parasta, että otat peilin käteen, roiskit tuotetta naamaasi ja katsot, mikä näyttää parhaalta.

• lissu
        ---- kirjoitti:

Mistähän me mahtaisimme tietää miten kyseinen tuote sinulle sopii? On kuule parasta, että otat peilin käteen, roiskit tuotetta naamaasi ja katsot, mikä näyttää parhaalta.

heips, itse laitan aurinkopuuteria "nenänjuureen", keskelle otsaa, leukaan ja poskiin, niihin kohtaan mihin aurinko paistaa:)poskipunan kyl laitan sit lisäks, tuohan se omaa raikkauttaan:D

• Poieek
        lissu kirjoitti:

heips, itse laitan aurinkopuuteria "nenänjuureen", keskelle otsaa, leukaan ja poskiin, niihin kohtaan mihin aurinko paistaa:)poskipunan kyl laitan sit lisäks, tuohan se omaa raikkauttaan:D

Kyllä tässä on jo kokeiltukin sinne sun tänne mutta mietin vain aurinkopuuterin käytön tarkoitusta. :)

• visitor
        Poieek kirjoitti:

Kyllä tässä on jo kokeiltukin sinne sun tänne mutta mietin vain aurinkopuuterin käytön tarkoitusta. :)

Mistä ihmeestä näitä kärttysiä ihmisiä aina tupsahtelee... Jos asiallisesti kysyy jotain niin pitää heti olla kätisemässä, miksi nähdä vaiva tympeän viestin lähettämiseen?! Mutta siis pointti oli se että kiva että tuli yks asiallinen vastaus, minäkin sain selvyyden että mihin sitä aurinkopuuteria oikein suditaan =)

• juhps
        lissu kirjoitti:

Niin siis kasvojen mallista vähän riippuu mihin sitä suditaan. Minä taas laitan ihan päinvastoin, eli nenän päälle (iso ja terävä nenä, pienentää), leukaan ja leuan alle (kaksoisleukaa häivyttämään), poskipäihin korostamaan ja otsan sivuille kaventamaan päätä. Mutta ihan miten kukin itse haluaa kasvojaan korostaa. En käytä poskipunaa lisäksi.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Eroa Orpo! Orpo eroa!

Suomen kansa vaatii viimein ottamaan meidät huomioon, eikä vain ulkomaalaisia pääomasijoittajia. Koska täällä Suomessa
      Maailman menoa
      55
      2537
    2. Odottavan aika on pitkä, Lindtmanin hallitusta tule jo!

Eilisen perusteella nykyinen hallitus epäonnistui kaikissa vaalilupauksissaan, joten olemme ansainneet uudet eduskuntava
      Maailman menoa
      63
      1682
    3. SDP esti Suomen luisumisen kohti 1984 Orwell -yhteiskuntaa

Äärioikeistohallitus olisi halunnut Stasin tapaan mikrofonit jokaisen kansalaisen kotiin, mutta SDP esti tuon siirtymän
      Maailman menoa
      7
      1640
    4. Naiset ei halua kilttejä miehiä

Näin se vaan on..jos olet ilman tatskoja, et rähjää, sinulla ei ole rikosrekisteriä, olet liian kiltti, et sano pahasti,
      Ikävä
      263
      1525
    5. Wille Rydman (ps) osoitti olevansa kommunisti

Hän toistaa Neuvostoliiton virhettä. Haluaa pitää palveula yllä maksoi mitä maksoi, vaikkei ole maksavia asiakkaita. --
      Maailman menoa
      8
      1518
    6. Seiska: Helmi Loukasmäki paljastaa - Näin Danny ja Helmi tapasivat

Helmi Loukasmäki, 25, ja Ilkka Danny Lipsanen, 83, ovat seurattuja julkkiksia. Mutta tiesitkö, miten he tapasivat? Lue
      Viihde ja kulttuuri
      25
      1198
    7. Ainoastaan 10 aloitusta ekasivulla yhdeltä henkilöltä

Kovasti on vaivaa, ei oo muuta tekemistä tällä henkilöllä päivisin ja öisin... Taas märehtimistä ja samaa jankutusta.
      Joensuu
      24
      1041
    8. Kiinteistökauppoja

Onko totta ettö haapaveden kaupunki on ostanut vanhan kesoilin kiinteistön? Kuulemma siihen muuttaa autokorjaamo vanhan
      Haapavesi
      41
      1012
    9. RAAMATULLINEN KASTE ON SAPATTI-LAUANTAI, EI SUNNUNTAI

Aihe, josta ehkä on eniten kiistaa kristillisten seurakuntien piirissä, on kysymys oikeasta raamatullisesta pyhäpäivästä
      Kaste
      404
      1002
    10. Menettämisestä

Ajatteletko, että olet menettänyt mahdollisuutesi häneen? Osaatko sanoa miksi niin tapahtui?
      Ikävä
      78
      954
    Aihe