Kuka esittää sellasen kappaleen, misä nainen laulaa jotenkin: I'm alive again no-one else have to maken, tai jotenkin noin. Soi aika usein ainakin Radio Novassa, olisko jokin vähän vahempi (90-luvun?) kappale?
I'm alive again
Kuka?
3
247
Vastaukset
- Lady_Dacascos
..Lara Fabianin I will love again :) ja on tosiaankin aikas vanha biisi.. toimii kyllä vieläkin ;)
- kuka?
Tuhannet kiitokset! Mistä arvasit, vaikka noin epäselvät selitykset?
- Lady_Dacascos
kuka? kirjoitti:
Tuhannet kiitokset! Mistä arvasit, vaikka noin epäselvät selitykset?
Toi oli tuttu biisi jo ennestään.. sieltä kaukaa menneisyydestä ;) ja toi Nova oikeastaan ratkaisi asian,kun se soi töissä :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1081049
- 102918
Luulet olevasi pidetty
Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap96787- 85703
- 48655
Kalateltta
Ollaan tulossa Kuhmoon Kamarimusiikkiin jos majoitus viela jarjestyisi kuitenkin. Milloin kalateltta aukeaa naillanakymi16580- 34506
- 25495
- 45482
- 43482