apua.................

maailman tyhmin

Apuapuapua... Öhm. Mulla on jo ennestään ollut huulikoru, umpeutunut jo aikoja sitten, ja sinne sisälle jäi semmoinen patti... no mut, otin sit uuden siihen samaan paikkaan tuossa muutama päivä sitten, ja se sitten tulehtui. Tai no siis, turposi kovasti ensin, sitten turvotus laantui, mutta kokoajan pukkaa sitä tulehdusnestettä pihalle ja sen tapin ympärille, sisälle ja ulos, jäi kovat turvonneet kohdat.... Sitten eilen korun pallo tippui jonnekin kun sitä räpläsin (en kaipaa nyt saarnoja tästä! :D), ja olin että ÄH VIDU, antaa mennä umpeen... Sitten tänä aamuna muistin että ei helv, luin just jostain ettei korua saa missään tapauksessa ottaa pois jos läväri tulehtuu... ja nyt siinä huulen sisällä on kova patti ja huuli on ulkoapäin reiän kohdalta tosi ruma, eli semmonen pieni paisunut kohta jossa pieni reikä keskellä... Mut se on siis jo ummessa, tietty... Mutta tulipa pieni paniikki että enhän mä tommosta arpea halua huuleen jäävän!! Että mitä mun pitäisi tehdä?? Tässä sitten olen miettinyt että olen ihan helvetin tyhmä ja tottelematon ihminen, ja ÄH.
Pelottaa kamalasti kova patti reiän sisällä ja se patti ulkona! On jo kulmassa kamala kulmakorun uloskasvamisen arvet, että ei kiitos enempää arpia...
Saisikohan huulta jotenkin leikattua? :,( Maksoi mitä maksoi... Siihen läväriin myös jotenkin liittyy muutakin, jotenkin henkistä, joten en halua siitä mitään... tuommoista arpea... Tavallisen terveen huulikorun arven kyllä kestän...
Ja en halua mitään saarnoja, kun kyllä opin jo kantapään kautta ettei tiettyjä asioita vaan kannata tehdä...

3

302

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • juulia-

Itse otin huulilävistyksen huulen sivuun tuossa viime lokakuussa. Otin korun kuitenkin pois jo joulukuun lopussa, kun ei ruvennut parantumaan millään ja hankasi vähän hampaisiinkin. Pari päivää umpeumakohta oli ihan punanen, mutta muuttu nopeasti normaalin näköseksi. Minulla jäi kuitenkin sinne huulen sisälle jonkinkokoinen patti, joka parissa kuukaudessa pieneni ihan mukavasti. Ei näy ollenkaan ulkoapäin, mutta itse tunnen huulessa vielä ihan pienen patin jos kielellä kokeilen.

Kannattaa ensin katsoa miten se patti lähtee pienenemään ja jos ei edistystä tapahdu, soitella vaikka kauneuskirurgisille lekureille, että saisit jotain käsitystä hinnasta yms. Kyllä tuollasen patin saa varmaan poistettua, mutta itse ei kyllä kannata mennä sörkkimään.

Yritäpä kestää :)

• --...-----

Soitahan lävistäjälle... Kyllä ne osaa auttaa ja tietää mitä pitää tehdä.

• ...

Ota yhteyttä terveydenhoitajaan tai lääkäriin, jos epäilet, että tulehdus on jäänyt patin sisälle. Tuntuuko patissa kovaa painetta sisältä päin? Onko se kosketusarka ja punainen? Kuumottaako sitä? Jos näin on niin mene lääkärin pakeille, he puhkaisevat tulehduspesäkkeen ja laittavat tulehdusta parantavaa lääkettä huuleen tai sitten määräävät antibiootteja, jos tulehdus on ehtinyt levitä verenkiertoon.

Älä leiki terveydelläsi, jos epäilet vähänkin, että tulehdus jatkuu huulen sisällä! Verenmyrkytys ei enää ole leikin asia.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      60
      3639
    2. Kuka paiskasi vauvan betoniin Oulussa?

Nimi esiin.....
      Oulu
      43
      3546
    3. Jos vedetään mutkat suoraksi?

Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar
      Sinkut
      106
      2811
    4. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      46
      2546
    5. Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia

Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.
      Maailman menoa
      54
      1973
    6. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      15
      1629
    7. Miten must tuntuu

et sä ajattelet mua just nyt
      Ikävä
      32
      1493
    8. Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p
      Maailman menoa
      21
      1469
    9. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      106
      1317
    10. Kun et vain tajua että

sua lähestytään feikkiprofiililla :D Hanki aivot :D m-n
      Ikävä
      180
      1251
    Aihe