Haluaisin niin sanoa sulle kasvotusten,kuinka kovasti sua ikävöin...
E-Suomeen menee tää.
This love is killing me...
-M- (mies)
neitokainen
4
1174
Vastaukset
- varmaan moni muukin
nainen...taitaa olla sama mies kyseessä monella naisella.
- -M-
...??
- Eräs -M-
...?
- mutta minäkin kaipaan...
Jep, jep jepulis. En ole ap kirjoittaja, mutta minäkin kaipaan -M- miestä e-suomesta. Tää mun kaipauksen kohde on stadista. Pienenä vinkkinä annan et vaikka olemmekin samalla työnantajalla töissä niin emme työskentele samassa työpisteessä ja kaikenlisäksi työskentelemme aivan erilaisissa tehtävissä. Mut jos sää ihanainen -M- sattuisit lukemaan tään, niin tulehan taas käymään sillä viimeksi jäi jutut hieman kesken ; ))
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomen Yrittäjät täräyttää: Sunnuntain tuplapalkka pois lomat lyhyemmiksi ja arkipyhät palkattomiksi
Edunvalvontajärjestö Suomen Yrittäjät esittää muun muassa sunnuntain tuplapalkan lakisääteisyyden poistamista ja arkipyh2121714- 821123
Jani Wickholm on kuollut
Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm105927- 78895
J-mies, miten voit olla niin varma siitä
että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp87817- 119754
- 111733
Alan pikkuhiljaa olemaan sinut
sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante117628- 48607
- 19596