Suomalainen vaalea tukkainen ja ihoinen nainen on mun mieleen.
Tunnen yhden jolla on Thai nainen ja kuulee kommentteja että ovat kauniita, ei kyllä mun mielestä kohteliaita kylläkin.
Mitä muut mieltä?
Vaalea Suomalainen
8
813
Vastaukset
- mml
Itte ois ihanaa mennä just Vaaleatukkaisen ja vaaleaihoisen kanssa Naimisiin seurusteltuani eka sellaisen kanssa pitkään taikka ruotsalaisen naisen kanssa < joka ois Kotoisin örebrosta elikkäs muuttaisimme sinne asumaan ja mä myisin autoja ja sitten olisin töissä Örebrossa ja sitten ois myös ihanaa olla SUOMALAISEN NAISEN KANSSA NAIMISISSSA LEGENDAARISET 32 VUOTTA JOTA MONI HÄMMÄSTELISI
- '''''
aika pitkälle ajateltu toi juttu :)
- MML
VAALEA TAI PUNATUKKAINEN NAINEN SE OIS MUN UNELMANI
EIKÄ SITÄ KUKAAN VEISI MULTA POIS.JA TUNNELMAMUSAKSI
JOHNNY LOGANIA < HOLD ME NOW JA SITTEN WHATS AN OTHER YEAR
- suomalainen..
nainen on kaunein
- nimetön nainen
Itse olen vaalea tukkainen ja ihoinen sekä sini-vihertävät silmät omistava suomalainen nainen. Tuntuu kuitenkin, ettei se käy suomalaisille miehille. Suurimmalta osalle miespuolisista kavereistani/muista tutuista ruskeasilmäinen ja tummahiuksinen on just se juttu. Mikä hieman masentaa.. täytyy myöntää.
Noh, enpähän nyt ainakaan ihan vaivu epätoivoon, heh. - hyvä kuulla!
Tuntuu, että nykyään "pitää olla" tummatukkainen ja tummahipiäinen pärjätäkseen...ja mieluiten pienikokoinen. Kaikki miehet johon olen törmännyt, suosivat just tuollaisia. Ja ovat vielä sanoneet sen minulle! Itse olen vaalea ja kaiken lisäksi aika pitkä, 175cm. Laiha kylläkin, mutta tunnen itseni aika usein norsuksi pituuteni takia.
- Vaalea.Punatukkainen.jne
ennen kaikkea sellainen nainen Joka Tukisi miestään vaikeiden paikkojen aikana ja sellainen nainen jota moni ihailisi ja sellainen nainen joka seisoisi Miehensä rinnalla ja sellainen Nainen Jota Monet ihailisivat ja Toiset taas kadehtisivat
- NUMERO28
Vaalea.Punatukkainen.jne kirjoitti:
ennen kaikkea sellainen nainen Joka Tukisi miestään vaikeiden paikkojen aikana ja sellainen nainen jota moni ihailisi ja sellainen nainen joka seisoisi Miehensä rinnalla ja sellainen Nainen Jota Monet ihailisivat ja Toiset taas kadehtisivat
ÄLYKÄS NAINEN JOKA OLISI TAITAVA
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki
"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia.",315222Elikkä Riikka Purra ei kannusta Suomea edes euroviisuissa
Sellaista on persujen "isänmaallisuus", oma kansa viimeiseksi ja ulkomaalaiset ensimmäisiksi. https://www.iltalehti.fi/1412444- 1392118
Riikka: 3 euron bensa, Ruotsi: bensavero jopa alle EU-minimin
Eipä vaan suomalainen autoilija saa kaikkien rakastamalta Riikalta sympatiaa. Ruotsissa on eri meininki, siellä diskutee541947Victoria-tytär, 16, vertaa Martina Aitolehteä ja Esko Eerikäistä: "Iskä on enemmän..."
Martina Aitolehti ja Esko Eerikäinen ovat ex-pari ja heillä on yksi yhteinen tytär, Victoria. Eerikäinen oli Huomenta Su1171800"UKRAINA HYÖKKÄÄ LATVIAN ÖLJYVARASTOON JA JUNAAN"!!!
"MATKUSTAJAJUNA SAI UKRAINALAISLENNOKEISTA VAKAVIA VAURIOITA"!!!571317Hilma Hallo-ahon kuvat julki - kiistää SSK ryhmän nimen merkityksen
Eduskunnan puhemies Jussi Halla-ahon tyttären ympärille on noussut skandaali. Lehdistö sai selville Hilma Hallo-ahon kuu1711121Sofia Belorf rehellisenä suhteen alusta Jeff-miljonäärirakkaaseen: "Hän ei..."
Sofia Belórfin elämä on tapetilla Sofia Bling Bling Dubai -realityssä. Näyttävien puitteiden rinnalla Belórf avaa elämää70971Äänestän seuraavissa eduskuntavaaleissa persuja.
Persut on ainoa puolue, joka aidosti vastustaa islamisaatiota Suomessa.313889Miten kestätte tyhmiä?
Miten usein turhaudutte tai suututte ihmisiin, joilla on matala älykkyys? Minulla tätä tapahtuu useita kertoja viikossa172810