Suomalainen vaalea tukkainen ja ihoinen nainen on mun mieleen.
Tunnen yhden jolla on Thai nainen ja kuulee kommentteja että ovat kauniita, ei kyllä mun mielestä kohteliaita kylläkin.
Mitä muut mieltä?
Vaalea Suomalainen
8
809
Vastaukset
- mml
Itte ois ihanaa mennä just Vaaleatukkaisen ja vaaleaihoisen kanssa Naimisiin seurusteltuani eka sellaisen kanssa pitkään taikka ruotsalaisen naisen kanssa < joka ois Kotoisin örebrosta elikkäs muuttaisimme sinne asumaan ja mä myisin autoja ja sitten olisin töissä Örebrossa ja sitten ois myös ihanaa olla SUOMALAISEN NAISEN KANSSA NAIMISISSSA LEGENDAARISET 32 VUOTTA JOTA MONI HÄMMÄSTELISI
- '''''
aika pitkälle ajateltu toi juttu :)
- MML
VAALEA TAI PUNATUKKAINEN NAINEN SE OIS MUN UNELMANI
EIKÄ SITÄ KUKAAN VEISI MULTA POIS.JA TUNNELMAMUSAKSI
JOHNNY LOGANIA < HOLD ME NOW JA SITTEN WHATS AN OTHER YEAR
- suomalainen..
nainen on kaunein
- nimetön nainen
Itse olen vaalea tukkainen ja ihoinen sekä sini-vihertävät silmät omistava suomalainen nainen. Tuntuu kuitenkin, ettei se käy suomalaisille miehille. Suurimmalta osalle miespuolisista kavereistani/muista tutuista ruskeasilmäinen ja tummahiuksinen on just se juttu. Mikä hieman masentaa.. täytyy myöntää.
Noh, enpähän nyt ainakaan ihan vaivu epätoivoon, heh. - hyvä kuulla!
Tuntuu, että nykyään "pitää olla" tummatukkainen ja tummahipiäinen pärjätäkseen...ja mieluiten pienikokoinen. Kaikki miehet johon olen törmännyt, suosivat just tuollaisia. Ja ovat vielä sanoneet sen minulle! Itse olen vaalea ja kaiken lisäksi aika pitkä, 175cm. Laiha kylläkin, mutta tunnen itseni aika usein norsuksi pituuteni takia.
- Vaalea.Punatukkainen.jne
ennen kaikkea sellainen nainen Joka Tukisi miestään vaikeiden paikkojen aikana ja sellainen nainen jota moni ihailisi ja sellainen nainen joka seisoisi Miehensä rinnalla ja sellainen Nainen Jota Monet ihailisivat ja Toiset taas kadehtisivat
- NUMERO28
Vaalea.Punatukkainen.jne kirjoitti:
ennen kaikkea sellainen nainen Joka Tukisi miestään vaikeiden paikkojen aikana ja sellainen nainen jota moni ihailisi ja sellainen nainen joka seisoisi Miehensä rinnalla ja sellainen Nainen Jota Monet ihailisivat ja Toiset taas kadehtisivat
ÄLYKÄS NAINEN JOKA OLISI TAITAVA
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 925931
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h804772Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv933001Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p262790Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska252046Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1191496Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..
...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam3351047Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?851018Jos oikeasti haluat vielä
Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚125950- 48754