Kun argumentit loppuvat, varastetaan nimimerkki.
Sanoudun irti kaikista tällä nimimerkillä kirjoitetuista viesteistä "Ihanaa painoni putosi" -ketjussa sekä itse aloittamassani "Miksi foorumilta" -ketjussa klo 20.37 jälkeen.
Aikuisilta ihmisiltä toivoisin asiallista linjaa enkä lällällää-iteoot-riekkumista. Kiitos asiallisille kirjoittajille, kuten JariJolle, keskusteluista, joissa ei tarvitse olla aina samaa mieltä pystyäkseen jatkamaan.
Muutenkin olisi kiva, jos ihmiset kirjoittaisivat asiasta eivätkä purkaisi pahaa mieltään tänne. Huomaan kyllä, että täällä tuli syntipukin paikka auki Skärin lähdettyä.
Surullista
13
718
Vastaukset
- vinkiksi sinulle,
Tämä on VHH palsta. Jos haluat kirjoitella muista dieteistä, niin ne ovat muilla palstoilla, ole hyvä ja siirry sinne.
- sullakaan muuta
Elämää kun jaksat aina vain vastata.
Siirry sä.
Onneksi täällä on asiallinen ylläpito. - Eräs_kirjoittaja
ja olen yrittänyt keskustella vhh-dieetistä, mutta joko
a) viestit poistuvat kun eivät miellytä Mattilaa
b) joku kaataa omaa ahdistustaan niskaani välittämättä aiheestani.
Kertaakaan en ole maininnut, millä dieetillä olen. - sanoit:
sullakaan muuta kirjoitti:
Elämää kun jaksat aina vain vastata.
Siirry sä.
Onneksi täällä on asiallinen ylläpito."Eipä ole
Kirjoittanut: sullakaan muuta 14.8.2007 klo 21.03
Elämää kun jaksat aina vain vastata."
Mitäs itse teet?! - niin sanonut
Eräs_kirjoittaja kirjoitti:
ja olen yrittänyt keskustella vhh-dieetistä, mutta joko
a) viestit poistuvat kun eivät miellytä Mattilaa
b) joku kaataa omaa ahdistustaan niskaani välittämättä aiheestani.
Kertaakaan en ole maininnut, millä dieetillä olen.millä dieetillä olet vai oletko millään. Oletko kenties joidenkin mielestä hyväkarppi, toisten mielestä taas vastustat vhh:ta ja koko ajan haluat olla mukana kommentoimassa kaikkea. Mattilaa olet jo nopeasti oppinut vihaamaan. Tämähän tuntuu skärimäisen tutulta.
- Eräs_kirjoittaja
niin sanonut kirjoitti:
millä dieetillä olet vai oletko millään. Oletko kenties joidenkin mielestä hyväkarppi, toisten mielestä taas vastustat vhh:ta ja koko ajan haluat olla mukana kommentoimassa kaikkea. Mattilaa olet jo nopeasti oppinut vihaamaan. Tämähän tuntuu skärimäisen tutulta.
ruokaa syönyt jo yli 40 vuotta, eli dieettiä on pidetty.
"Oletko kenties joidenkin mielestä hyväkarppi, toisten mielestä taas vastustat vhh:ta ja koko ajan haluat olla mukana kommentoimassa kaikkea."
Jos tuo oli kysymys, vastaan siihen: "Kenties olen".
Tuossahan tuo jo tuli, lyhyesti ja ytimekkäästi, yhden päivän kirjoittelujen analysoinnin perusteella. Ja aikamoisella ennakkoluuloisuudella.
Täällä tuntuu vaan olevan tapana hyökätä jokaisen vieraan kimppuun kuin rakkikoira, hetken mielijohteesta ja eläimellisten vaistojen varassa. Välittämättä siitä, mitä kirjoittaja haluaa kysyä.
No, huomenna alkaa taas paluu arkeen, joten tämä kirjoittelu jää minulta vähemmälle. - sen sijaan
niin sanonut kirjoitti:
millä dieetillä olet vai oletko millään. Oletko kenties joidenkin mielestä hyväkarppi, toisten mielestä taas vastustat vhh:ta ja koko ajan haluat olla mukana kommentoimassa kaikkea. Mattilaa olet jo nopeasti oppinut vihaamaan. Tämähän tuntuu skärimäisen tutulta.
tuntuu ihan erään vhh-peikon näppikseltä lähteneeltä...
- vainoharhaisia
sen sijaan kirjoitti:
tuntuu ihan erään vhh-peikon näppikseltä lähteneeltä...
peesaajia, jotka seuraavat rekisteröityä isänt... eiku emäntää ja laittavat kommenttia ruutuun. Nopeastihan tutustuit tähän uuteen nimimerkkiin ja heti olet uskollinen alamainen kommentoimassa emäntäsi puolesta. Tää on niin tuttua hommaa.
- sinua,
tässä sinulle vähän tietoa, hain sen googlesta ihan vain sinua varten.
http://www.terveyskirjasto.fi/terveyskirjasto/tk.koti?p_artikkeli=lmh00095- Eräs_kirjoittaja
en voi parantaa kenenkään ahdistusta, mutta jos minun mollaamiseni helpottaa, niin mikäs siinä.
- niin sanonut
että Skäri on täältä lähtenyt. Yksi nimimerkkielämä voi olla päättynyt, mutta uusia voi aina keksiä. Kuka nyt jaksaa vetää saaristolaisroolia vuodesta toiseen.
- vainoharhaisia
Ihmisiä kaikkia.
Kuka jaksaa olla Mattila ja Kiril ja jarijoo vuodesta toiseen.
Suosittelen hiilareita aivotoiminnan vuoksi.
Noin on ihmisellä viha tuntematonta ihmistä kohtaan joka on sentään pysynyt terveenä ja normaalipainoisena teihin palleroihin verratuna.
Kaikilla on vain yksi elämä .
Onnea valitsemallesi tielle.
En tiennyt että suomessa asustaa tälläinenkin ihmislaatu. Kasvottomana kiva riekkua. - se menee
Jatkuvasti löytyy jotain huomauttamista. Jos ei käytä nimimerkkiä, on pelkuri. Jos on rekattu nimimerkki, kirjoittaa varmasti puolet ajasta ilman ja lisäksi parilla kolmella muulla. Pelkkä rekkaamaton nimimerkki varastetaan, ihan pelkkää ilkeyttään.
Jos lopettaa kirjoittelun, ottaa kuitenkin uuden rekatun nimimerkin. Viiden miljoonan asukkaan maassa!
Mikähän tällä palstalla olisi hyvä? Minareetista ylistys Heikkilälle ja hänen profeetalleen Mattilalle, kuusi kertaa päivässä?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h503395- 343045
Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1062761Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv422503Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.511955Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska151599- 321483
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1061297- 1801231
En vain unohda
Sitä miten rakastuneesti olet minua katsonut. Oliko tunteet liian suuria että niistä olisi voinut puhua.731080