Taas sama kyssäri...

ei pikkuvaimo

Vielä kerran sama kyssäri, kun näyttää olevan täällä uutta "verta" joukossa, Eli miten vaimo voit mennä enää sänkyyn ukkosi kanssa kun ukko jää kiinni pettämisestä? En ole ykkönen enkä kakkonen, mutta minä en voisi, en mitenkään, hyi!

8

716

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • pikkuvaimo

Miten mies voi mennä pettäjävaimonsa kanssa sänkyyn ?
      Vastaus: helposti.
      Jäin oikein urakalla rysänpäältä kiinni ja jo seuraavana viikonloppuna mies kävi niin kiimaisena perääni, ettei viikonloppuun muuta sitten mahtunutkaan kuin pelkkää kiihkeää seksiä.

• mutta...

ei 100 varmasti jää ikinä.

• mua vaan

kiihottaa entistä enemmän kun mä ajattelen ukkoani naimassa jotain toista.
      Voi kun pääsis joskus mukaan geimeihin. Ois mahtavaa harrastaa kimppakivaa.

• mitkä...

elämänsä loppuun asti väittää vaimoilleen;" en ole koskaan pettänyt..."He eivät millään halua luopua hyvästä vaimostaan. Mitään muuta SYYTÄ ei siihen voi olla.
      Miten siis vaimo saa koskaan tietää kun ei liiku koskaan ei missään ukkonsa kanssa julkisuudessa?

• ........

mennä helposti ukkoni kanssa sänkyyn ukko ei ole pettäny vaan minä petin ukkoo eikä ole minkäänlaisia tunnon tuskia.

• tietää...

asiasta, olet sitten entinen vaimoke.

• exvaimo

muutaman kerran yritin, mutta välissämme oli se kolmas, jonka takia hän oli valmis uhraamaan perheensä.

• pikkuvaimoke

No asiat eivät yleensä ole niin mustavalkoisia kuin etukäteen luulisi. Mieheni tunnusti pettämisen ja silloin minusta tuntui, etten ikinä voisi koskeakaan häneen enää. Sitten meni pari viikkoa edes halaamatta tai suutelematta, keskusteltiin paljon ja päätettiin vielä yrittää, jossain vaiheessa minun alkoi tehdä mieli seksiä koska suhteemme tulevaisuus alkoi näyttää valoisammalta. Sitä paitsi olen aina pitänyt seksistä, joten miksi kiusaisin itseäni ja olisin pitkiä aikoja ilman sitä.

Jos rakkaus ei täysin kuole pettämisen takia, mihin ne halutkaan katoaisivat? Mieshän yrittää kahta kovemmin miellyttää minua nyt kun on niin huono omatunto, seksi on ollut parempaakin kuin ennen. Suurin ero entiseen on se, etten suostu seksiin ilman kondomia (vaikka edelleenkin syön pillereitä kuten ennen), edelleen vaikka hän kävi testeissä ja osoittautui puhtaaksi. Mutta se on minulle ennemminkin psykologinen juttu ja aion jatkaa sitä niin kauan kuin siltä tuntuu. Miehelle kondomin käyttö taas on pieni mutta selkeä muistutus siitä että mitäs menit sotkemaan asiat.

Tietyllä tavalla ajattelen myös niin, että kun suhteemme on nyt heikoissa kantimissa enkä ole varma siitä että se jatkuu pitkään tästä eteenpäinkin, niin voinhan edes harrastaa vähän miellyttävää seksiä koska mitä siinä menettää?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki

"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia.",
      Maailman menoa
      17
      5053
    2. Elikkä Riikka Purra ei kannusta Suomea edes euroviisuissa

Sellaista on persujen "isänmaallisuus", oma kansa viimeiseksi ja ulkomaalaiset ensimmäisiksi. https://www.iltalehti.fi/
      Maailman menoa
      94
      2290
    3. Mitä kirjainta haluaisit

rakastella juuri nyt?
      Ikävä
      135
      1978
    4. Riikka: 3 euron bensa, Ruotsi: bensavero jopa alle EU-minimin

Eipä vaan suomalainen autoilija saa kaikkien rakastamalta Riikalta sympatiaa. Ruotsissa on eri meininki, siellä diskutee
      Maailman menoa
      48
      1858
    5. Victoria-tytär, 16, vertaa Martina Aitolehteä ja Esko Eerikäistä: "Iskä on enemmän..."

Martina Aitolehti ja Esko Eerikäinen ovat ex-pari ja heillä on yksi yhteinen tytär, Victoria. Eerikäinen oli Huomenta Su
      Kotimaiset julkkisjuorut
      117
      1640
    6. "UKRAINA HYÖKKÄÄ LATVIAN ÖLJYVARASTOON JA JUNAAN"!!!

"MATKUSTAJAJUNA SAI UKRAINALAISLENNOKEISTA VAKAVIA VAURIOITA"!!!
      Maailman menoa
      55
      1246
    7. Hilma Hallo-ahon kuvat julki - kiistää SSK ryhmän nimen merkityksen

Eduskunnan puhemies Jussi Halla-ahon tyttären ympärille on noussut skandaali. Lehdistö sai selville Hilma Hallo-ahon kuu
      Perussuomalaiset
      111
      882
    8. Sofia Belorf rehellisenä suhteen alusta Jeff-miljonäärirakkaaseen: "Hän ei..."

Sofia Belórfin elämä on tapetilla Sofia Bling Bling Dubai -realityssä. Näyttävien puitteiden rinnalla Belórf avaa elämää
      Kotimaiset julkkisjuorut
      48
      821
    9. Äänestän seuraavissa eduskuntavaaleissa persuja.

Persut on ainoa puolue, joka aidosti vastustaa islamisaatiota Suomessa.
      Maailman menoa
      301
      818
    10. Kaupungin yt

Honkolan tai hietaman koulu suljetaan. Säästölistalle on nostettu muun muassa Honkolan tai Hietaman koulun toiminnan l
      Äänekoski
      24
      654
    Aihe