0 vastausta

useampikin taho on useampaa naista kehottanut tuolla treffipuolella ite ottamaan yhetyttä kiinnostavaan profiiliin. Olen ottanut ja otsikkokin sen kertoo:vastauksia 0.

18

2771

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • -muminaa-

yllättynyt. Eivät ne miehet siis sen kummempia vastaajia ole, jos nainen tekee avauksen.

• naikkonen11111

sain vastauksen mieheltä jolle laitoin viestin,tavattiinkin jossain vaiheessa ja mies parka luuli että olin seksiä sille antamaan tullu :D

• sama täällä

Joo, saman olen kokenut. Minä sain kylläkin pari-kolme "viileää" vastausta, mutta miehet lopettivat kirjoittelun lähes alkuunsa. Lähestin viestejä ja flirttejä kaiken kaikkiaan about 15-20 miehelle(lähinnä kuvattomia profiileja, "tavallisenoloisia") ikäluokassa 30 . En "päässyt" yksillekään treffeille! Minulla oli profiili pari kk, kunnes luovutin.. Siinä oli kuva, jota ylenmäärin kehuttiin, joten ulkonäkö ei ainakaan ollut esteenä. Ja POISTIN ne kehut vieraskirjasta, joten siitäkään ei voinut olla kyse, että miehet olisisvat pitäneet minua leuhkana/vaikeana. Useinhan täällä haukutaan naisia joilla on vieraskirja täynnä kehuja.

Missä siis mättää, kun miehet(kään) ei vastaa? Siinäkö, että he pelkäävät, jos nainen tekee aloitteen? Eikö nainen sitten kuitenkaan saisi olla "innokas" ?

• kokenut...

Olen myös laittanut muutaman viestin kiinnostavan tuntusille miehille, tulos myös 0. Vaikka profiilissa lukisi että ottakaa ihmeessä tytöt yhteyksiä, no, sitten kun ottaa niin eivät vaivaudu edes vastaamaan. Ole tässä sitten aktiivinen :( Jos tyttö ei tunnu kiinnostavalta, olisiko se nyt niin mahdottoman aikaa vievä juttu laittaa viesti, ei kiinnosta! Ja naiset eivät muka ole aloitteellisia, katin kontit sanon minä!

• olet ollut

liian hyvännäköinen.

• höhhöh
        olet ollut kirjoitti:

liian hyvännäköinen.

Voiko olla liian hyvännäköinen?

Jos "hyvännäköinen" nainen etsii tositarkoituksella miestä itselleen, eikä ole nirso itseään täynnä oleva bimbo, niin onko hänen kohtalonsa jäädä yksin sen vuoksi, ettei miehet "uskalla" olla tällaisen naisen kanssa?

• höhhöh kirjoitti:

Voiko olla liian hyvännäköinen?

Jos "hyvännäköinen" nainen etsii tositarkoituksella miestä itselleen, eikä ole nirso itseään täynnä oleva bimbo, niin onko hänen kohtalonsa jäädä yksin sen vuoksi, ettei miehet "uskalla" olla tällaisen naisen kanssa?

tuota ongelmaa todellakaan ole..siis että minä olisin liian hyvän näkönen. Jollain se muulla kyllä voi.

• ei kai heti

Jos profiili on vastalaitettu niin ei kai siihen HETI voi odottaa vastauksia, ei ne kaikki ryntää heti samalla sekunnilla laittamaan viestiä kun oot sen profiilin valmiiks saanu.

Siinä voi mennä a-i-k-a-a!

KÄRSIVÄLLISYYTTÄ tarviit jos haluat oikeasti löytään jonkun, ei asiat tapahdu samalla sekunnilla!

JA sama viesti muillekin täs ketjus valittaville naisille!

Ja muistakaa se että teille yleensä joku vastaakin, miehillä taas saattaa kuukausi- joskus jopa vuositolkulla olla profiili eikä KUKAAN vastaa!

• ittelles

kyse olikin siitä, että aloittajan oma-aloitteisiin avausviesteihin ei oltu vastattu. Ei siitä, etteikö hän olisi saanut avausviestejä miehiltä.

• avausviest..????
        ittelles kirjoitti:

kyse olikin siitä, että aloittajan oma-aloitteisiin avausviesteihin ei oltu vastattu. Ei siitä, etteikö hän olisi saanut avausviestejä miehiltä.

Siis täh? Mitä oma-aloitteisia avausviestejä? Enpä oo tollaisista ennen kuullu. Voitaisko puhuu samaa kieltä pliis?

• selventäiskö tää
        avausviest..???? kirjoitti:

Siis täh? Mitä oma-aloitteisia avausviestejä? Enpä oo tollaisista ennen kuullu. Voitaisko puhuu samaa kieltä pliis?

Oma-aloitteinen lähestyminen ja keskustelunavaus:
        Näen profiilin, joka kiinnostaa. Laitan hänelle viestin ja jään odottamaan vastausta.

Passiivinen vaihtoehto:
        Laitan profiilin ja odottelen. En siis itse etsi profiileita enkä kirjoita kenellekään ensimmäistä viestiä. Keskityn ainoastaan niihin, jotka ottavat yhteyttä minuun.

Eikö tuo aloittaja ollut nimenomaan itse lähetellyt viestejä kiinnostaviin profiileihin. Ja palaute oli nollaluokkaa. Kyllä miehetkin näköjään osaavat olla vastaamatta...

• selventäiskö tää kirjoitti:

Oma-aloitteinen lähestyminen ja keskustelunavaus:
        Näen profiilin, joka kiinnostaa. Laitan hänelle viestin ja jään odottamaan vastausta.

Passiivinen vaihtoehto:
        Laitan profiilin ja odottelen. En siis itse etsi profiileita enkä kirjoita kenellekään ensimmäistä viestiä. Keskityn ainoastaan niihin, jotka ottavat yhteyttä minuun.

Eikö tuo aloittaja ollut nimenomaan itse lähetellyt viestejä kiinnostaviin profiileihin. Ja palaute oli nollaluokkaa. Kyllä miehetkin näköjään osaavat olla vastaamatta...

saanut, kun oon kattonu oikeen samanhenkisiä ihmisiä. Ja oon ollu varma ettei mulle kukaan komee vastaa, vaan joku kuvaton(joka tosin voi olla hyvinkin komea), mutta kas: 2 kuvallista mielestäni komeeta on vastannut=)

• kuulla!
        hansu1982 kirjoitti:

saanut, kun oon kattonu oikeen samanhenkisiä ihmisiä. Ja oon ollu varma ettei mulle kukaan komee vastaa, vaan joku kuvaton(joka tosin voi olla hyvinkin komea), mutta kas: 2 kuvallista mielestäni komeeta on vastannut=)

:-)

• tietää :
        hansu1982 kirjoitti:

että vain omasta mielestään komeilla on oikeus vastata sinulle

• tietää : kirjoitti:

että vain omasta mielestään komeilla on oikeus vastata sinulle

tottakai jokaiselta toivon vastausta, mutta olin varma että vastaukset tulee niiltä kuvattomilta, eikä niiltä jotka on kuvan lisäksi myös mielenkiintosia. Oli siellä monta komeeta joiden profiili taas ei yhtään iskenyt, että en mä niiden kuvien perusteella ole ketään lähestynyt, koska en toivo itseänikään lähestyttävän. Toki se vaikuttaa varmaan kaikilla..

• varmaan...

etsiä joku kunnon mies

• heti kun kerrot mistä niitä kannattaa lähteä etsimään..

• hyvä immeinen
        hansu1982 kirjoitti:

heti kun kerrot mistä niitä kannattaa lähteä etsimään..

Minulla on ollut (olen nainen) profiili vasta kolme viikkoa ja olen menossa kolmansille treffeille. Ei ole valokuvaa. Tosin pettymyksiä ovat olleet kaksi ensimmäistä mutta kokemuksia nekin. Siis ei muuten pettymyksiä mutta toinen oli vailla vain seksiä ja toinen taas reissaa vaan ympär suomee.
        Elä Hansu luavuta!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      53
      3455
    2. Kuka paiskasi vauvan betoniin Oulussa?

Nimi esiin.....
      Oulu
      35
      3147
    3. Jos vedetään mutkat suoraksi?

Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar
      Sinkut
      106
      2761
    4. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      43
      2510
    5. Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia

Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.
      Maailman menoa
      53
      1959
    6. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      15
      1609
    7. Miten must tuntuu

et sä ajattelet mua just nyt
      Ikävä
      32
      1483
    8. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      106
      1297
    9. Kun et vain tajua että

sua lähestytään feikkiprofiililla :D Hanki aivot :D m-n
      Ikävä
      180
      1241
    10. Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p
      Maailman menoa
      20
      1138
    Aihe