katse ,kun mies katsoo syvälle silmiini,peittelemättä niin minut saa talutettua vaikka seinään.Moni on yrittäny lähentelyä mutta hylkään ne .Katse naulitsee minut saa uteliaaksi .Alan heti miettiä mitä katseen takana on.....
minuuun tehoaa
13
3277
Vastaukset
- ~nainen~
ehdottomasti se käyntikortti ihmisestä ja se on se, joka suurimman vaikutuksen tekee, jos tekee.
- nilkkikuutonen
Jeah! Tuo pitää paikkansa! Mies joka katsoo suoraan ja syvälle silmiin peittelettä on kyllä oskomattoman seksikäs!
Olen muuten möys huomannut, että toimii toisinkin päin jos itse tekee niin :)
Eli yleispätevä! - kyseessä
on vain tapaus, jonka silmät ovat mielestäsi kauniit. Käytännössähän ei mitään "syvälle" katsomista voi edes olla.
- ~nainen~
Tosilla ihmisillä vaan on sellainen vähän syvällisempi katse.
- jos on sellaiset
~nainen~ kirjoitti:
Tosilla ihmisillä vaan on sellainen vähän syvällisempi katse.
pullonpohja rillit ni näyttää ne silimät olevan siellä syvemmällä!
- Selkeä virhe
Minusta on äärettömän ärsyttävää ja tungettelevaa, jos mies vaan tuijottaa suoraan silmiin. Ensimmäinen ajatus on, että mies on itserakas ja liian varma itsestään tai päässä ei liiku juuri mitään.
- diipa daibaa
Itse taidat olla epävarma jos joku ystävällisen kiinnostuneesti katselee vähän pitempään silmiin. Voisit viehkosti hymyillen kääntää katseesi pois ja kerätä rohkeutta katsoa uudestaan jos vaikka miellyttäisikin. Sehän tahtoo sanoa ettei toinen saa katsettaan irti sinusta! Relax honey!
- Nimetön
Poikkeus vain vahvistaa säännön. Minä ainakin katson tarkoituksella suoraan silmiin. Jos nainen ei pysty vastaamaan katseeseen, hän on liian epävarma tai epärehellinen. Sellaisen naisen dumppaan oitis.
Tarkoitus ei olekaan pitää tuijotusmaratoneja vaan kysymys on siitä, että kun katseet kohtaavat, ei saa väistää katsetta. Se kertoo rohkeudesta ja avoimuudesta ja aidosta kiinnostuksesta. - karita
Nimetön kirjoitti:
Poikkeus vain vahvistaa säännön. Minä ainakin katson tarkoituksella suoraan silmiin. Jos nainen ei pysty vastaamaan katseeseen, hän on liian epävarma tai epärehellinen. Sellaisen naisen dumppaan oitis.
Tarkoitus ei olekaan pitää tuijotusmaratoneja vaan kysymys on siitä, että kun katseet kohtaavat, ei saa väistää katsetta. Se kertoo rohkeudesta ja avoimuudesta ja aidosta kiinnostuksesta.veit sanat suustani.
- Eri juttu
Nimetön kirjoitti:
Tarkoitus ei olekaan pitää tuijotusmaratoneja vaan kysymys on siitä, että kun katseet kohtaavat, ei saa väistää katsetta. Se kertoo rohkeudesta ja avoimuudesta ja aidosta kiinnostuksesta.Minä nyt käsitin kyllä aloituksen eri tavalla, mutta jos puhe on katseesta, ehkä uudelleen VILKAISUSTA, asia on erikseen. Ja ei en ole epävarma, katselen mielelläni, mutta tuijottelu (siinä merkitysessä kun minä asian ymmärrän) on epäkohteliasta, kun ei tunne. Silmiin toki katsotaan, mutta viekoittelevasti mieskin voi sen tehdä eikä tapittaa.
- päivänpiristäjä
Kun sattuu iskemään joskus katseensa vastakkaiseen "silmiinsopivaan" sukupuoleen.
Jaksaa hymyilyttää pitkään vielä katseen jälkeenkin. - helvetti
Hyi helkatti!
Olet todellakin vastenmielinen- karita
niin sinäkin
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1026448
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h834933Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv1053191Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p303032Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska262235Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1191616Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?961211Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..
...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam3391192Jos oikeasti haluat vielä
Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚1311106- 48884