ei ehkä kuulu tälle palstalle mut kuiteskin..
bongasin yhen upean naisen salilta helsingissä jonka kanssa juttu alkoi eteneen....sitten paljastui että hänellä on lapsi. olin ihan "kauhuissani" että joo se siitä jutusta.
kuitenkin nyt kun olen hänen kanssaan hengaillut tämä nainen vaikuttaa tasapainoisemmallta muijalta kenen kaa ikinä on ollu juttua.
ja kuitenki lapsirakas mies kun olen niin tämä hänen tyttärensäkin on mitä suloisin tapaus.
ilmeisesti lapsi rauhoittaa koska muuten keihin muijiin oon täällä törmänny (olen itse pohjoisesta) niin tärkeintä tuntuu olevan biletys ja taas biletys.
mut sitten varjopuolia eli naiselle on se tärkein se lapsi niinkuin pitää ollakin...eli mies jätetään aika helposti paitsioon kaikesta.
Nainen ja lapsi
3
571
Vastaukset
- kolme lasta ja uusioisä
Turhaan miehet pelkäävät "jäävänsä paitsioon". Toki lapsen hyvinvointi on naiselle se ykkösasia yleensä, mutta se ei vähennä naisen tunteita miestä kohtaan. Rakkaus lapseen ja mieheen on niin erilaista keskenään, ettei sitä voi verrata. Mies ei ehkä saa huomiota yhtä paljon sellaiselta naiselta, jolla on lapsi mutta se johtuu siitä, että naisen energia menee pikkuisesta huolehtimiseen. Jos mies tämän ymmärtää ja hyväksyy, suhteella on hyvät mahdollisuudet onnistua.
- tilaa
Koska äidin elämässä on muutakin, hän ei koskaan ala elää kauttasi tai ripustaudu sinuun odotten sinun täyttävän jonkun tyhjiön elämässään. Ainakin normaalitapauksissa. Vastuuntunto ja elämän realiteetit (esim. raha) ovat yleensä paremmin hallussa. Aika tietysti voi olla työssäkäyvällä äidillä kortilla. Toisaalta, kun yhteistä aikaa miehensä kanssa saa, siitä myös osaa ottaa "ilon irti... " ;-P
- samanlaiset....
Kokemukset minullakin, sillä varauksella ettei ero ole ollut kovin traumaattinen ja siitä on ihan oikeasti päästy yli.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Eroa Orpo! Orpo eroa!
Suomen kansa vaatii viimein ottamaan meidät huomioon, eikä vain ulkomaalaisia pääomasijoittajia. Koska täällä Suomessa1092700Odottavan aika on pitkä, Lindtmanin hallitusta tule jo!
Eilisen perusteella nykyinen hallitus epäonnistui kaikissa vaalilupauksissaan, joten olemme ansainneet uudet eduskuntava621724SDP esti Suomen luisumisen kohti 1984 Orwell -yhteiskuntaa
Äärioikeistohallitus olisi halunnut Stasin tapaan mikrofonit jokaisen kansalaisen kotiin, mutta SDP esti tuon siirtymän151710Naiset ei halua kilttejä miehiä
Näin se vaan on..jos olet ilman tatskoja, et rähjää, sinulla ei ole rikosrekisteriä, olet liian kiltti, et sano pahasti,2631585Wille Rydman (ps) osoitti olevansa kommunisti
Hän toistaa Neuvostoliiton virhettä. Haluaa pitää palveula yllä maksoi mitä maksoi, vaikkei ole maksavia asiakkaita. --91552Seiska: Helmi Loukasmäki paljastaa - Näin Danny ja Helmi tapasivat
Helmi Loukasmäki, 25, ja Ilkka Danny Lipsanen, 83, ovat seurattuja julkkiksia. Mutta tiesitkö, miten he tapasivat? Lue261256Ainoastaan 10 aloitusta ekasivulla yhdeltä henkilöltä
Kovasti on vaivaa, ei oo muuta tekemistä tällä henkilöllä päivisin ja öisin... Taas märehtimistä ja samaa jankutusta.261125Kiinteistökauppoja
Onko totta ettö haapaveden kaupunki on ostanut vanhan kesoilin kiinteistön? Kuulemma siihen muuttaa autokorjaamo vanhan411052RAAMATULLINEN KASTE ON SAPATTI-LAUANTAI, EI SUNNUNTAI
Aihe, josta ehkä on eniten kiistaa kristillisten seurakuntien piirissä, on kysymys oikeasta raamatullisesta pyhäpäivästä4041022Menettämisestä
Ajatteletko, että olet menettänyt mahdollisuutesi häneen? Osaatko sanoa miksi niin tapahtui?811015