gallup: miten käyttäydytte, miehet?

venuslainen

täällä on nyt kyselty puolin ja toisin, miten ihastumisen huomaa. huomaavatko miehet jos nainen on ihastunut ja toisinpäin..

nyt haluaisinkin tiedustella miehiltä: miten sitten näytätte ihastumisenne? miten nainen voisi huomata sen eli mihin pitäisi kiinnittää huomiota? ja oletteko saaneet ns. "viestin perille"? vai sanotteko sen aina suoraan ilman sen kummempia virityksiä?

7

788

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • naapurin reiska

silmäripsiä kuin kolibri ja yritän lentää selkäedellä perennapenkkiin no ei vaiskaan vaan kannan aina takataskussa lm-karkkirasian vieressä pesiskentiltä tuttua merkkiviuhkaa ja sillä ilmaisen viestini ja ihastumista vastaa merkkijono tähti mustalla pohjalla, sinisen ja vihreen välissä mut jos joku kekkaa merkin se vaihdetaan tietenkin välittömästi ettei etenijä vaan irtoo takaväärällä

• sarvikuonokas

Itse jäädyn tämän ihastuksen kohteen lähellä. Varon sanomisiani niin paljon ettei keskustelusta tule välttämättä mitään. Eli käytös aivan erilaista kuin kavereiden kanssa..

Ja ihastuksesta en naiselle kerro ennenkuin koen että minulla on edes jotain mahkuja =)

• selkis

Oon aina aatellu että miehet on tosi töykeitä kun eivät saa sanaa suustaan, ja miettiny et mussa on varmaan jotain vikaa :(

• sarvikuonokas
        selkis kirjoitti:

Oon aina aatellu että miehet on tosi töykeitä kun eivät saa sanaa suustaan, ja miettiny et mussa on varmaan jotain vikaa :(

Olen kuullut kans joo just niiltä kehen olen ollut ihastunut että. "Mä luulin et sä et oo kiinnostunu yhtään". Kyllä ihmetytti ku tilanne oli aivan jotain muuta, enkä kokenut olevani mitenkään töykeä, mutta näemmä olin =).

En tiedä sitten.. Ei tämä ole mikään yleistys.

• nainen on

minulle entuudestaan tuttu (eli olen puheväleissä), niin saatan ruveta hänen kanssaa enemmän kanssakäymisiin. Annan hänelle enemmän huomiota ja jos en ole aiemmin häneen ottanut henkilökohtaisesti yhteyttä, niin tällöin saatan niinkin tehdä.

Mutta tämä vain siis jos ollaan naisen kanssa entuudestaan tuttuja. Tuntemattomammille ihastuksille en ainakaan selvin päin tee yhtään mitään.

• '''''

mitään isompia virityksiä. Jos olen romanttisella tuulella, käytän kirjekyyhkyä. Jos panettaa sen verran, ettei ole aikaa romanttisiin lirkutteluihin, käyn vessassa laittamassa punttiin kurkun (kantsii kääriä se folioon) ja tepastelen sen kanssa sitten näyttävästi.

• a,lgc

vaan pakko mennä sanomaan, ei se muuten perille mene naisillekaan, vaikka luulevatkin olevansa jnkl. tahdottomien tai tahallisten signaalien tulkinnan mestareita.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      87
      4168
    2. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      28
      3137
    3. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      45
      2340
    4. Missä näitte viimeksi?

Missä näit kaivattua viimeksi ja oliko sähköä ilmassa?
      Ikävä
      35
      1348
    5. Puukotus yöllä

Oli kaveri hermostunut ja antanut puukosta.
      Sotkamo
      10
      919
    6. 133
      911
    7. rakas J siellä jossain

Niin ikävä sua. -P. Nainen
      Ikävä
      6
      894
    8. Masan touhut etenee

Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa
      Äänekoski
      12
      832
    9. Naisten ja miesten tasoeroista

Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris
      Ikävä
      124
      776
    10. You've been running and

so has your mind, I'm thinking of you all the time... 💘
      Ikävä
      11
      770
    Aihe