Olen treenannut monta vuotta monipuolisesti, mutta ryhti on yhtä huono kuin ennenkin. Eli mikään ei auta.
Bodauksella ei ryhti parane
6
706
Vastaukset
- treenannut
oikeita lihasryhmiä ja oikein??
-rahka- - Tai_ga
Siinä se ryhdin salaisuus on :)
Eli suosittelen pilatesta sulle punttiharjoitusten rinnalle. Järkyttävän tylsää varmasti, mutta tehokasta kun malttaa perehtyä lajiin. Lenkkeily voisi myös parantaa ryhtiä, mutta vaatii myös keskivartalon pitoa jonkin verran... samoin kuin useimmat punttiliikkeet. Eikös? - Asennekysymys
Hyvin pitkälle kyse on siitä miten sovussa on itsensä kanssa.
Edellyttäen ettei mitään fyysistä vikaa ole.
Jos ei arvosta itseään niin miten voi kuvitella ympäristönkään niin tekevän?
Tietenkin lihaksisto vaikuttaa asiaan mutta ovatko kaikki kuntoilemattomat huonoryhtisiä?
Eivät ole!
Yleensä hyvä fyysinen kunto vain antaa itseluottamusta ja varmuutta joka myös heijastuu ryhdissä.
Tottumukset ja tavat myös vaikuttavat mutta niihinkin voi vaikuttaa itsetutkiskelun kautta.
Katso peiliin!
Sieltä se ryhti löytyy!- sirpp1
Minulla kun nimeomaan ongelma on siinä että pää työntyy eteenpäin. Eli esim mitä suuremmaksi selkälihakset käyvät, sitä enemmän pää näyttää työntyvän eteenpäin.
- sit huolta
sirpp1 kirjoitti:
Minulla kun nimeomaan ongelma on siinä että pää työntyy eteenpäin. Eli esim mitä suuremmaksi selkälihakset käyvät, sitä enemmän pää näyttää työntyvän eteenpäin.
että rintalihaksesi ovat auki (venyttele, hierotuta) ja tee lapoja vahvistavia liikkeitä mm.alataljasoutu!
mka
- tota oman
kokemuksen perusteel mun ryhti o parantunu ku oon käynyt salilla ja myös itsevarmuuskin noussut vaikken mitään kovia tuloksia teekkään :D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Lindtman I vasemmistohallitus aloittaa viimein Suomen kuntoon laittamisen
Tässä nyt on 3 vuotta seurattu irvokasta kärsimysnäytelmää nimeltään "valtion budjetin tasapainotus by äärioikeisto", ja1512496Missä viipyy persujen lupaama euron bensa?
En edes muista milloin bensapumpussa olisi ollut ykkösellä alkava litrahinta. Missä siis viipyy persujen lupaama euron b1462352Kirje, PellePelottomalle.
Tärkeää olisi luoda ystävyys, että se, jota rakastaa, on samalla paras ystävä ja luotettavin, jolle voi ja uskaltaa luot97999- 64871
- 60753
Persut jakavat tekoälyllä tehtyjä kuvia maahanmuuttajista somessa
Eivät mainitse, että ovat tekoälyllä tehtyjä. Eivät näe asiassa mitään ongelmaa. Valehtelijapuolue taas vauhdissa. Unka273701Mistä löytyy naisseuraa sinkkumiehelle?
Kertokaapas kokeneemmat mistä löytyis naisseuraa sinkulle. Ihan ois eukko nyt tosissaan hakusessa. Tanssipaikat kun on a18677Voi teitä naisia
Suudeltiin ja nukuttiin toisissamme kiinni mutta pillua ei tullu, ei edes aamulla. t.38vmies85670Martinan hevoset.
Tämä todella kaunis ja ketterä harmaa hevonen jolla monet kilpailut voitetaan ei ole Martinan.Tytär ratsastaa sillä tait202648Hyvä meininki
TTP:ssa väkeä tosi runsaasti paikalla. Hyvää ruokaa jälleen ja munkit ja sima erinomaista. Kiitos yrittäjälle! Hieno Vap21637