Bodauksella ei ryhti parane

sirpp1

Olen treenannut monta vuotta monipuolisesti, mutta ryhti on yhtä huono kuin ennenkin. Eli mikään ei auta.

6

705

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • treenannut

oikeita lihasryhmiä ja oikein??

-rahka-

• Tai_ga

Siinä se ryhdin salaisuus on :)

Eli suosittelen pilatesta sulle punttiharjoitusten rinnalle. Järkyttävän tylsää varmasti, mutta tehokasta kun malttaa perehtyä lajiin. Lenkkeily voisi myös parantaa ryhtiä, mutta vaatii myös keskivartalon pitoa jonkin verran... samoin kuin useimmat punttiliikkeet. Eikös?

• Asennekysymys

Hyvin pitkälle kyse on siitä miten sovussa on itsensä kanssa.
      Edellyttäen ettei mitään fyysistä vikaa ole.

Jos ei arvosta itseään niin miten voi kuvitella ympäristönkään niin tekevän?

Tietenkin lihaksisto vaikuttaa asiaan mutta ovatko kaikki kuntoilemattomat huonoryhtisiä?
      Eivät ole!
      Yleensä hyvä fyysinen kunto vain antaa itseluottamusta ja varmuutta joka myös heijastuu ryhdissä.

Tottumukset ja tavat myös vaikuttavat mutta niihinkin voi vaikuttaa itsetutkiskelun kautta.

Katso peiliin!
      Sieltä se ryhti löytyy!

• sirpp1

Minulla kun nimeomaan ongelma on siinä että pää työntyy eteenpäin. Eli esim mitä suuremmaksi selkälihakset käyvät, sitä enemmän pää näyttää työntyvän eteenpäin.

• sit huolta
        sirpp1 kirjoitti:

Minulla kun nimeomaan ongelma on siinä että pää työntyy eteenpäin. Eli esim mitä suuremmaksi selkälihakset käyvät, sitä enemmän pää näyttää työntyvän eteenpäin.

että rintalihaksesi ovat auki (venyttele, hierotuta) ja tee lapoja vahvistavia liikkeitä mm.alataljasoutu!

mka

• tota oman

kokemuksen perusteel mun ryhti o parantunu ku oon käynyt salilla ja myös itsevarmuuskin noussut vaikken mitään kovia tuloksia teekkään :D

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      87
      4048
    2. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      24
      2901
    3. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      45
      2310
    4. Missä näitte viimeksi?

Missä näit kaivattua viimeksi ja oliko sähköä ilmassa?
      Ikävä
      34
      1311
    5. Puukotus yöllä

Oli kaveri hermostunut ja antanut puukosta.
      Sotkamo
      10
      899
    6. 131
      875
    7. rakas J siellä jossain

Niin ikävä sua. -P. Nainen
      Ikävä
      6
      864
    8. Masan touhut etenee

Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa
      Äänekoski
      12
      811
    9. Naisten ja miesten tasoeroista

Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris
      Ikävä
      124
      756
    10. You've been running and

so has your mind, I'm thinking of you all the time... 💘
      Ikävä
      11
      750
    Aihe