Miten te muut ajatte pimppikarvat?tai siis haluaisin vaan siistiä tuolta reunoista kun puska puskee jo ulos pikkareista :O
En haluaisi mitään liuskia laittaa et pitäis vetää,ei kiitos..
Jalat sheivaan sillee et laitan sheivausgeelii ja sit sheivaan tavallisilla terillä (esim:iso pussi euroshopper teriä) maksaa vähän ja riittää pitkiksi aikaa..
mut siis,kun koitin alapään karvoihin niin laitoin kans tota geelii ja aloin sheivaa niin vähän ajan päästä alapäähän ilmesty punottavat näppylät :(
Ja jalkoihin ei taas tuu mitää näppylöit..
millä saan noi helvetin pimppikarvat ajettuu ettei tulis noit näppylöit..ärsyttää jo kun ne puskee tuolta :(
ja en nyppii haluis ainakaan :(
alapäänkarvojen sheivaus
5
6812
Vastaukset
- konstit
Se puhtaus on melkoisen tärkeää: pesty ja kuiva iho jota sheivaat, heti sheivin jälkeen pyyhi iho antiseptisellä liuoksella...en sitten osaa sanoa minkälaista kosteutusta, luultavasti aloe vera-geeli kuitenkin paras. Se kun nimenomaan rauhoittaa.
Näillä keleillä toi on vaan sellainen alue, että ei välttämättä ihan näppylättä selviä...hikoilu ja vaatteet. - gyuguyfyu
ite oon sheivannu,waxannu,nyppiny mut eipä kunnon loppu tulosta millään!!! nyppimisestäkin saattaa tulla juurituppi tulehuksia eikä mitäään mukavia semmosia! itekki aika avun tarpeen täs oon kokeilli "huoltaa" kaiken maailman rasvoillkin et iho pysyis nättinä,sheivaamist aei oikee muniho kestä ku tuo alua on muutenki aika herkkää...
- Testattu on!
Ainoa mikä itselläni on toiminut on Skin Doctorsin Slow Grow32,90 € liuos. Ei tule näppyjä ja tuntuu uudet karvatkin tulevan hitaammin.
http://82.116.235.22/epages/skindoc.axl?ObjectPath=/Shops/skindoc/Categories/Karvanpoisto
- Toiveekas
Toivon suuresti että samat keinot soveltuvat myös miehille siinä missä naisille. Itselläni on sheivaamisen ja nyppimisen tuloksena tuollaisia mukavia näppyjä siellä täällä... :/
- Muips!
Anna rehottaa vaa ihan vapaasti! Se on kivan näköstä ;)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S606044- 1003131
Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.252406- 212078
Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun3451751Kaikki menevät kouluu tai töihin
Hyvää huomenta vaan. 😊 Minä menen kohta uudelleen nukkumaan. Se on kuin laittaisi rahaa pankkiin. 😊☕🎄🧡🐺3911737Et varmaan edes sitä uskoisi
Mutta varattunakin sydämeni on pohjimmiltaan aina kuulunut sinulle. Toivottavasti vielä jonain päivänä saan viimein oll791666- 271616
Huh, huh. Aitolehti eronnut?
Osui Gekkosessa silmiini uutinen, jossa vihjataan, että Aitolehti olisi kenties eronnut kihlatustaan, joka on viimeksi o691521Suomessa oikeistohallitus vallassa: nälkäiset lapset hakevat jo Punaiselta ristiltä ruoka-apua
Sosiaaliturvaleikkaukset ovat lisänneet asiointia ruoka-avussa. Kyllä tämän maan tilanne on surkea, kun lapset näkevät n2231374