Töitä lukiolaiselle?

lhz

Minkälaisia töitä lukiolainen voi tehdä? Valmistuin keväällä ylioppilaaksi ja nyt on puolen vuotta aikaa ennnen armeijaa. Olen katsonut eri työpaikkailmoituksia, mutta kaikki paikat vaativat jonkinlaista koulutusta tai pitkää työkokemusta. Onko minkäänlaista työtä, jota "pelkkä" lukiolainen voisi tehdä?

4

2823

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • esim

Itse olin varastohommissa. Suht helppoa (mutta rankkaa) hommaa, josta kuitenkin tienaa varsin mukavasti. Muita mahdollisuuksia on esim. kaupan kassa ja teollisuuden liukuhihnahommat. Kannattaa etsiä esim. vuokratyöfirmoista.

• lhz

Millaista työtä tämä varastotyö yleensä on? Kuulemma varastoissa ajellaan trukeilla ja siirrellään tavaraa paikasta toiseen, mutta en ole koskaan elämässäni ajellut trukeilla, jonkinlainen korttihan siinä tarvitsee olla (ellei ajokortti käy).

• esim.

-varastotyö (mainittiinkin jo)
      -myyjän työt (pikaruokapaikat, kaupat yleensäkin..)
      -lastenhoito
      -siivous
      -puhelinmyynti
      -puhelinhaastattelu
      -lehdenjako
      jne.

• Pommit

Hei,

Minä tarjoan Helsingin keskustassa (esim Ressussa) lukiota käyvälle nuorelle koiranulkoilutustyötä. Palkka on 10e/ulkoilutus. Voit tehdä lenkin vaikka tuntien välissä. Koirat asuvat eerikinkadulla ja ovat söpöjä Pomeranian rotuisia koiria. Ota yhteyttä [email protected]

Ulkoilutusta tarvitsee viikosta riippuen (aina keskellä viikkoa ulkoilutukset, välillä 11-16 omien aikataulujesi mukaan) 3-5 kertaa. Minulla on toinenkin ulkoiluttaja, joten aikataulut on sovittavissa joustavasti.

t. Minna

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      97
      4399
    2. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      29
      3273
    3. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      45
      2360
    4. Missä näitte viimeksi?

Missä näit kaivattua viimeksi ja oliko sähköä ilmassa?
      Ikävä
      35
      1368
    5. Puukotus yöllä

Oli kaveri hermostunut ja antanut puukosta.
      Sotkamo
      10
      999
    6. Harmittaako sinua yhtään?

Tuntuuko pahalta ollenkaan?
      Ikävä
      32
      996
    7. Minulla on käsitys

Ettet ole kovin se k s uaalinen ihminen.
      Ikävä
      25
      990
    8. 153
      985
    9. rakas J siellä jossain

Niin ikävä sua. -P. Nainen
      Ikävä
      6
      914
    10. Masan touhut etenee

Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa
      Äänekoski
      12
      862
    Aihe