olen tapaillut yhtä miestä nyt vuoden ajan. Se alkoi seksisuhteella, mutta kuluneen puolen vuoden aikana olemme nähneet usein ja viettäneet aikaa yhdessä, muutenkin kuin seksin takia. Hän on alusta alkaen sanonut ettei halua vakavampaa, mutta sanat ja teot ovat osoittaneet toista. Minulla tuli tunteet mukaan, vaikka ei olisi saanut. Kerroin hänelle tunteistani. Mikä virhe. Hän selitti ettei ole koko aikana tuntenut minua kohtaan mitään ja suuremmista tunteista puhumattakaan.
Kuinka mies voi muuttua noin kylmäksi? En halua uskoa että olen kuvitellut kaikki.
Tällä hetkellä minulla on todella hyväksikäytetty olo. Olen antanut hänelle monta mahdollisuutta kertoa omista tunteistaan ja olen tehnyt selväksi etten halua pelkkää seksisuhdetta. Hän on sanonut kauniita asioita ja näin olen ollut koukussa uudestaan.
Kuinka mies voi tulla näin läheiseksi, jos hänellä ei ole tunteita pelissä. En halua uskoa että olin pelkkä merkityksetön pano hänelle.
Nyt hän haluaa olla kavereita, mutta arvatkaapa onnistuuko minulta.
Anteeksi pitkä stoori, tuntuu vain pahalta.
Ei ymmärrä
14
3151
Vastaukset
- Tulkitsit väärin
"Hän on alusta alkaen sanonut ettei halua vakavampaa, mutta sanat
ja teot ovat osoittaneet toista."
Niin... Hän sanoi, ettei halua vakavampaa. Kuitenkin halusit
uskoa, että asia oli toisin. Oletit liikaa. Hänhän ei ilmeisesti
missään vaiheessa sanonut, että haluaisi sittenkin kunnon
suhteen?
Teit liikaa oletuksia. Mies oli edelleen sitä mieltä, ettei
halua mitään vakavempaa, mutta sinä kuvittelit toisin.
Sitten mies pelästyi kun aloit tunteilemaan ja päätti ottaa
kunnolla etäisyyttä.- kokenut nainen
Minulla meni vaan toisinpäin.Seurusteltiin pari viikkoa.Ikäeroa oli paljon.Tiesin hyvin että siihen se ainakin kaatuu.
Miehellä oli kuitenkin(nuoresta iästään huolimatta) lapsi,jonka tapasinkin pari kertaa.Mies tapasi minun tytöt monta kertaa ja tulivat tosi hyvin juttuun.
Sitte varoittamatta tuli oharit,en vieläkään kärsi muistella sitä päivää.
Ja niin se alkoi vaan mennä,tapasimme edelleen,vain seksin merkeissä.Hän oli yötä ohareiden jälkeenkin.Keskustelimme paljon ja kauan kaikesta paitsi meidän suhteesta.Joskus menin aiheeseen,en saanu kunnon vastauksia.
En ole keneltäkään saanut sellaista läheisyyttä ja hyvää oloa kuin häneltä.Kestin ihan mitä vaan että saan vaan viettää yön hänen kanssa vaikka saisin odottaa sitä monta viikkoa.Ja odotinkin.
Ei olla nähty kolmeen kuukauteen.Muutaman viestin olen laittanut,juhannuksena viimeeksi sain vastauksen.
Rakastin ja rakastan häntä paljon.Olen kärsiny helvetilliset tuskat.
Nyt olen sitä mieltä että en enää odota.Olen vaan onnellinen että olen saanut kokea jotain kaunista ja ihanaa ja rakastanut syvästi.Elämässäni oli vuoden verran luonnonlapsi ja sieluntoveri.Pitää se kerran elämässä kokea,vaikka hiipuminen tuskaa tuottaakin.
En suosittele kenellekkään.
- Olen tosi idiootti
Et ole ainut nainen joka on tulkinnut miehen käytöstä väärin. Mun tarina vaan meni niin että tapasin hyvän tyypin jonka kans synkkas loistavasti etenkin sängyssä. Molemmat oltiin tosi kiinnostuneita toisistamme. Viesteiltiin paljon ja hölmönä luulin et se oikea osui kohdalle. Sit aloin tajuta rivien välistä mikä oli homman nimi. Mies taisi pitää mua "kuukauden kivana panona". Mies vaan antoi ymmärää enemmän mutta oikeesti ei kuitenkaan halunnut mua sen elämään. Ei tainnut itsekkään olla varma mitä halusi. Sekoitti vaan mun pääni olemalla liian läheinen.
Asiaa miettineenä tiedän etten voinut pelkästään kuvitella niitä asioita jotka tunsin sydämessäni. En usko että sinäkään kuvittelit. Jokainen osaa puhua toista ja toimia ihan muuten.- aina oppia
ja jatkossa skipata tällaiset, jotka eivät ole oikein tässä maailmassa ja eivät osaa arvostaa ihmistä kokonaisuutena, mäkeen.
- se menee.
Ei pidä koskaan luulla olevansa mitään enempää. Vasta kun mies kosii, niin voit luulla olevasi jonkun arvoinen miehen silmissä.
- Ikuinen pessimisti
Aikaisemmat kirjoitukset tuntuvat erittäin tutuilta. Itse olen kokenut aivan saman eli jäänyt lehelle soittelemaan tyhmine kuvitelmineni. Siis tulkinnut miehen kiinostuksen väärin. Jälkikäteen kuitenkin tajusin ettei vika ollut minussa vaan miehessä joka johdatti minut harhaan puheillaan.
Silloin päätin ettei tätä daamia enää miehet johda harhaan. Kävi kuitenkin niin että menetin tässä taanoin mukavan, ehkäpä jopa sielunkumppanin olemalla etäinen ja epäilevä. Mies luuli että leikin vaikeasti tavoiteltavaa ja kyllästyi. Tämä oli yhden yön juttu josta oli kehittymässä oikeasti muutakin kun seksileikkejä. Oli tapaamisia ja yhteydenpitoa. Kuvittelin kuitenkin tästäkin kaverista että vaan on piparin perässä tai ääliö joka satuttaa. En uskaltanut näyttää kiinnostustani. Mokasin nyt itse ja poltin näppini omalla pessimistisellä asenteellani.
Siis, mikä nyt on järkevää? Mennä mukaan täysillä vai olla menemättä....sama tulos !!!!- Aaro
Näin miehenä joka saa periaatteessa sänkyyn naisen jonka haluaa, tahtoisin kertoa neidoille jotain ajateltavaa: Kyseessä on yksinkertainen juttu: Jos leidi haluaa naimisiin, niin on pakko pihdata kunnes kihlat ovat sormessa ja hääpäivä on sovittu kalenteriin. Kaikki muu on uhkapeliä tänäpänä.
Jos antaa liian aikaisin, niin met miehethän vain naatimme. Eli pihdatkaa,älkää antako, kiristäkää, mainostakaa ihanaa ruusuketoanne (vaikka se tuoksuisi surströmmille). Eihän sitä muuten miehiä naimisiin...
Hitto vie.
Kun nykyisin saa vaikka milloin. Kenen vika? Eikai vain minun??? Ukko 61a - ja voi voi
Aaro kirjoitti:
Näin miehenä joka saa periaatteessa sänkyyn naisen jonka haluaa, tahtoisin kertoa neidoille jotain ajateltavaa: Kyseessä on yksinkertainen juttu: Jos leidi haluaa naimisiin, niin on pakko pihdata kunnes kihlat ovat sormessa ja hääpäivä on sovittu kalenteriin. Kaikki muu on uhkapeliä tänäpänä.
Jos antaa liian aikaisin, niin met miehethän vain naatimme. Eli pihdatkaa,älkää antako, kiristäkää, mainostakaa ihanaa ruusuketoanne (vaikka se tuoksuisi surströmmille). Eihän sitä muuten miehiä naimisiin...
Hitto vie.
Kun nykyisin saa vaikka milloin. Kenen vika? Eikai vain minun??? Ukko 61aEi tässä nyt kyse ole naimisiin pääsemisestä ja ikuisesta sitoutumisesta vaan siitä että ihmiset tulkitsevat väärin toistensa puheita ja ajatuksia ja kärsivät sen vuoksi.
Voi niitä miesparkoja jotka lulevat olevansa super pelimiehiä, ovat usein säälitäviä epäonnistujia joiden elämä on tyhjää metsästystä. Kelpaa reikä kun reikä ja siitä iloitaan sitten ja kehuskellaan saaneensa. Missä on tällaisen miehen omanarvon tunne? Siis eihän sitä ole kun ei nämä kundit pysty tuntemaan mitään edes arvostusta itseään kohtaan! Ovat pelkkiä tyhjäpää panoja, usein vielä huonoja sellaisia.
Kiva jos sinä saat naista...kyllä sitä miestä tällaiset kauniit ja fiksut naisetkin saa ihan kiitettävästi ja nautiskellaan mekin hyvästä seksistä! Mulle ei kyllä jokainen letkunheiluttaja kelpaakkaan. Pitää olla älykäs mies ja ulkonäkö sekä itsestään huolehtivuus on pelkkää plussaa. Usein tällaiset miehet pystyvät myös tuntemaan muutakin kun lihan himoa ja arvostamaan naista oikeasti.
- ottaa etäisyyttä
Ole tässä kohdassa uskollinen tunteillesi. Pidä kiinni siitä, että olet alkanut tuntea enemmän kuin mitä pitäisi ja että sinun täytyy kuunnella sitä, että olet alkanut sen vuoksi voida huonosti järjestelyssänne. Sitten annat hänen mennä.
Jos hänellä on tunteita joita ei ole halunnut tunnustaa itselleen, pieni ero voi tuoda hänet takaisin uudella asenteella. Jos ei niin pääset itse kuitenkin toipumaan etkä kärsi sisäisestä ristiriidasta.
Jaksamista! - miestä
itse olen ollut vastaavassa suhteessa yli kaksi vuotta. se kyllä loppu jo muutama vuosi sitten. muistan sitä aina ilolla. opin siltä mieheltä et voi näyttää tunteitaan ja olla toisen lähellä ilman et tarvii pelkää et siitä tulis joku suhde. meillä se toimi, mut oltiin molemmat sitä mieltä ettei mitään vakavampaa. se oli ihanaa ku sillon ku huvitti olla toisen lähellä ja sanoa kauniita asioita sai niin tehdä. sai pussailla sillai hempeesti, mitä ei yleensä yhen illan jutuis saa tehä, ku toiselle tulee sellane olo et nyt se haluu mun kans naimisiin.. toi on paras keino oppia tuntemaan itseään. ja opetella kaikkia tunneasioita:) tosin mun kohdalla olin sillon nuori enkä ollu seurustellut ja olin todella estonen, et ehkä se ei kaikilla oo sama. mut jos oot nuori, ni nauti! sä saat kaiken mitä parisuhteessakin, paitsi sen yhteisen tulevaisuuden, mut siks se onki paras tapa odotella sitä joka sit vie jalat alta ja johon rakastuu ja saa vastarakkautta:)
- miesssss
Ehkäpä mies ei ole "muuttunut" kylmäksi, vaan olet tulkinnut hänen tekonsa ja eleensä virheellisesti matkan varrella?
Jos nyt oikein ymmärsin, mies ei ole missään vaiheessa sanonut haluavansa mitään seksisuhdetta vakavampaa, vaiko? Kirjoitat, että hän on sanonut "kauniita asioita" - mutta ei siis ole luvannut mitään sen enempää? Sikäli en täysin ymmärrä tilannettasi, koska mies ei kaiketikaan ole valehdellut haluavansa mitään sen suurempaa. Tunnet olosi hyväksikäytetyksi, mutta kuka sinua oikeastaan on hyväksikäyttänyt (olettaen, että edellä esittämäni oletukset pitävät paikkansa)?
Kai tässä muitakin tulkintavaihtoehtoja on kuin vain ääripäät "suuret tunteet" vs. "merkityksetön pano"? Ehkäpä totuus löytyy miehen kohdalta sieltä jostain välimaastosta. Kaikesta päätellen mies on kuitenkin viihtynyt seurassasi, kun olette noin pitkään tapailleet. Ja ainakin sanoo haluavansa olla kaveri edelleen.- särkynyt sydän
En usko että asioita voi noin väärin tulkita.
Olen hänelle moneen otteeseen sanonut että en halua mitään panosuhdetta ja olen yrittänyt lopettaa koko jutun..
Mutta hän on itse sanonut että ei hän minua halua nähdä pelkän panon takia ja että ei hän tulisi käymään jos ei tuntisi jotain.
Tämän takia on paha mieli, että nyt kun vihdoin ja viimein uskalsin näyttää tunteitani hänelle niin kävi näin.
Hän kielsi kaiken ja vähätteli koko meidän juttua. Tuntuu että hän aivan tahallaan halusi loukata.
Tuntuu että hänen puheensa nyt ovat niin ristiriidassa edellisiin puheisiin.
Ja nyt tiedän että hänellä on jo joku toinen.. Kuinka se voi olla hänelle noin helppoa?
Sattuu tällä hetkellä niin lujaa tietäen että hän on viime yön viettänyt jonkun muun vieressä. Ja tähän asti hän on ollut minun kanssani.. - Opittavaa kuitenkin
särkynyt sydän kirjoitti:
En usko että asioita voi noin väärin tulkita.
Olen hänelle moneen otteeseen sanonut että en halua mitään panosuhdetta ja olen yrittänyt lopettaa koko jutun..
Mutta hän on itse sanonut että ei hän minua halua nähdä pelkän panon takia ja että ei hän tulisi käymään jos ei tuntisi jotain.
Tämän takia on paha mieli, että nyt kun vihdoin ja viimein uskalsin näyttää tunteitani hänelle niin kävi näin.
Hän kielsi kaiken ja vähätteli koko meidän juttua. Tuntuu että hän aivan tahallaan halusi loukata.
Tuntuu että hänen puheensa nyt ovat niin ristiriidassa edellisiin puheisiin.
Ja nyt tiedän että hänellä on jo joku toinen.. Kuinka se voi olla hänelle noin helppoa?
Sattuu tällä hetkellä niin lujaa tietäen että hän on viime yön viettänyt jonkun muun vieressä. Ja tähän asti hän on ollut minun kanssani..Tässä maailmassa on valitettavan paljon tunteettomia psykopaatteja. Pääsit tyypistä sentään eroon.
- ajlvgj
Toi sun teksti kolahti ja kova, ihan samat kuviot mulla. Puoltoista vuotta mennyt samaa rataa. Kumpikin on kerran pistänyt välit poikki, ja aina on takas ajauduttu. Välillä ollaan tiiviisti yhteydessä, sitten tulee taukoja (joiden aikana varmaankin tapailee jotain toista) Nyt vaan päätin että tämä saa loppua. Helppoo ei oo irti päästää, kun omat tunteet todella vahvat..itku tulee välillä vaik ei haluis. Jaksamista sinulle!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h503395- 343045
Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1062761Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv422503Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.511955Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska151599- 321483
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1061297- 1801231
En vain unohda
Sitä miten rakastuneesti olet minua katsonut. Oliko tunteet liian suuria että niistä olisi voinut puhua.731080