Meikäläisellä näyttää olevan liian hyvä muisti. Muutaman kerran netin seuranhakupalstoilla, chatissä ym. paikoissa käytyäni nimittäin huomaan että samat tyypit roikkuvat noissa paikoissa vuodesta toiseen.
Liian hyvä muisti
8
1578
Vastaukset
- tsauggo
Juu, maksaa kyllä vaivaa 3 vuotta roikkua netissä kunnes löytää naisen jolle EHKÄ kelpaa :(
toivossa on hyvä elää. t.Toivo - haukkuu se
itse on pätee tässäkin tapauksessa erittäin hyvin...
"en mä mutta nuo muut" :D - kyyninen kynis
Jotkut roikkuu baareissa, jotkut kassajonossa, jotkut siellä, jotkut täällä.... Nyt netissä roikkumalla saa ilmeisesti sen isoimman sinkkuluuserileiman.... ainakin siihen asti kunnes tulee joku uusi seuranhakumetodi minkä käyttäjiä voi trendikkäästi dissata.
- ................
No juuh, uskon jo ihan näistä palstan kirjotutkista... Ja ajatteles, että nyt ne henkilöt ajattelee, että vieläkin se Miss Filia roikkuu täällä chatissä. ;)
- kirous!!!!!
Silloin nimittäin muistaa kaiken...
- ei oo ollu
flaksi, niin pakko yrittää aina vaan.
Mutta myös sinä itsehän olet niitä jotka on roikkunut kauemmin seuranhakupalstoilla, mitäs sinä sitten vielä täällä roikut ja morkkaat toisia. - mies3423
muisti on kanssa minulla pirun hyvä muistan täältäki pirun monta nimi merkkii jotka aina vaa on täällä :)
- omaa elämää?
Siellähän sinäkin siis käy vuodesta toiseen... Eikö ole muuta elämää? :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "974399Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293273No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452360- 351368
- 10999
- 32996
- 25990
- 153985
- 6914
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12862