Onko joku ollut tai on tällä hetkellä australiassa sydneyssa au pairina? Olen itse lähdössä marraskuussa ja haluaisin kuulla kokemuksia ja millaista siellä on? :)
Australiassa, sydneyssa
2
300
Vastaukset
- mööö.
hei!
Sydney on ihana paikka! kaupunkialue täynnä rantoja minne voi lasten kanssa mennä ja puistoja missä voi viettää aikaa. Lämpöä ja aurinkoa riittää. hintataso suomeen verrattuna halpa (vaatteet yms...)Pidä hauska ja ihana reissu.
Tulet rakastumaan siihen kaupunkiin!:P- Temora
Olen itse lähdössä Autraliaan tammikuussa aupairiksi, mutta kaupunkini on Temora (500km sisämaassa) mutta olen suunitellut viettäväni viikon tai kaksi myös Sydneyssä ennen koto-Suomeen paluuta eli maalis-huhtikuussa. Kanssa-siskoja siis etsiskelen, olisihan se kiva tavata siellä myös muita suomalaisia ettei olo olisi täysin yksinäinen! :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 62905
- 119694
J-mies, miten voit olla niin varma siitä
että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp79670Jani Wickholm on kuollut
Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm36621- 39620
- 86547
Alan pikkuhiljaa olemaan sinut
sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante110535- 41481
- 37475
- 70446