Tuli tässä huomattua jossakin olikohan yougogirlin netisivuilla, että B70 vastaa s-kokoa, B75 M-kokoa jne....Olen aina käyttänyt ympärysmittaa 75, vaikka olen kooltani sellainen xs-s... Menevätkö ne koot siis noin?
70=s, 75=m..?
6
913
Vastaukset
- kunhan se on sopiva
Kokojen perusteella kyse oli ilmeisesti rintsikoista. No, niissähän koot menee eri valmistajilla miten menee, ja samankin valmistajan rinnakkaiskoot (75B, 80A tai 85C, 90B) saattaa sopia, vaikka kokonumero on eri, istuvuuteen=sopivuuteen vaikuttaa mm. leikkaus, kupin malli yms. Aina pitäisi sovittaa.
- mutta....
Samalla tavallahan muissakin vaatteissa menee, että aina ei välttämättä se oma koko istukaan. Ymmärrän kuitenkin tuon, ettei xs-kokoinen varmaan ole rinnan ympärykseltäänkään m-kokoa... Mutta en ole varma meneekö ne tollei että S olisi 70
- mutta,mutta
Eikös tästä saada mitää mielenkiintoista keskustelua "irti",kait silä on jotakin merkitystä "mitä siellä sisällä on".Nythän tuo sataa.
- verrannollisia
Oikean ympärysmittasi saat tietää, kun mittaat sen tiukasti rintojen alta. Kannattaa mennä joskus ostamaan ihan kunnon liiviliikkeestä rintsikat, niin tulee koko määriteltyä oikein. Monet naisethan käyttää vääränkokoisia rintsikoita.
Rintsikoiden kokoja on niin paljon, ettei niitä voi muuntaa noiksi s, m jne. -kokoihin. Esim. 70A-kuppia käyttävä voi hyvinkin käyttää xs-kokoisia paitoja, mutta 70E-kuppiselle niin pienet paidat ei sovi. - tools
Noin ne vaatekoot mulla menee.
- Il-se
Eipä tuota liivikokoa voi absoluuttisesti pelkällä kirjaimella ilmoittaa. Kirjaimella saa ilmaistua sen ympärysmitan kyllä, mutta kuppikoko jää vielä ilmaan. Itse käytän liivejä ympärysmitaltaan 70, kokoa 34 siis. Muuten vaatteissa käytän kokoa M, 38-40 - ei siis mitenkään vertailtavissa.
Itse pidin väärän kokoisia liivejä niin kauan kuin ostin ne itsenäisesti vaikka mukamas sovitinkin niitä. Joskus laiskana sanoin vain myyjälle että tuo mulle oikean kokoiset liivit jotka näyttää about siltä ja siltä. Ympärysmitasta otettiin pois ainakin 10 senttiä ja kuppikoko kasvoi kahdella. Suosittelen myyjiin luottamista.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h603639- 433546
Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1062811Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv462546Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.541973Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska151629- 321493
Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p211469Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1061317- 1801251