Haluaisin vinkkejä laihduttamiseen..Tarkoituksena oisi laihtua 5-10 kiloa. Kauanko siihen menisi aikaa? Tietääkö joku hyviä tapoja laihtua? Varsinkin hoikat jalat haluaisin. Ja kertokaapa samalla tehokkaita liikuntalajeja,koska haluan aloittaa uuden harrastuksen pari kertaa viikossa.
Laihdutus vinkkejä!
4
742
Vastaukset
- Halinalle`
Eli siis parhaita laihdutusvinkkejä on terveellinen ja monipuolinen ruokavalio sekä säännöllinen liikunta. Ja tää ei päde pelkkään "laihdutus aikaan"
vaan tätä pitäis toteuttaa läpi elämän, muuten ei pysyviä tuloksia heru.
Laihdutusvauhti terveimmillään on 0.5-1 kg viikossa, osaat varmaankin itse laskea montako viikkoa suunnilleen menee tuossa prosessissa.
Hoikat ja kiinteät jalat saat treenaamalla. Jos sulla on varaa niin liity salille jäseneksi ja sieltä pyydät oman ohjelman omiin tarpeisiisi.
Tehokkaita liikuntalajeja on niin monia että sun pitää kokeilla kaikkea ja löytää itelles se mieluisin. Pyöräily ja kävely on hyviä perusjuttuja ja sit se kuntosali hyvänä lisänä päälle.- Lienar
Kiitos.
Kuntosalilla rupean käymään huomisesta eteenpäin.Mitkäs laitteet oisi hyviä? Ja tuosta juoksusta kuinka pitkiä matkoja pitäisi juosta ja kuinka säännöllisesti?
- Suosittelen
"Varsinkin hoikat jalat haluaisin"
jos haluat jalat joita kaverit kadehtii, ala harrastamaan juoksua. Kallein satsaus on kunnon juoksukengät, muuten ilmaista :)- myös yritetään
nyt pitäisi alkaa viimeistään laihtumaan.
kokeilin mun housuja, joita käytin vielä tämän vuoden alussa, ja tyssää reisien kohdalle, joten reisistä, perseestä ja lantion seudulta pitäisi saada nyt vauhdilla pois ylimääräiset!!! :(
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki
"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."652232Eläkeläiset siirrettävä muuttotappioalueille
Joutoväki pois ruuhkauttamasta elättäjien arkea. Samalla putoaa jokaisen asumiskulut ja rahaa jää enemmän kuluttamiseen.2152090- 1171418
En kerro nimeäsi nainen
Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin711180Kauppalehti - Törkeä skandaali paljastui: Espanja käytti EU-rahoja ihan muuhun kuin piti
Espanja on käyttänyt miljardeja euroja EU:n elpymisavustuksia eläkkeisiin ja sosiaalimenoihin – ja pyytää lisää. Espanj131148- 1031041
Olet kiva ihminen
En kiellä sitä yhtään. Sinussa on hyvin paljon erinomaisia puolia, enemmän varmasti kun meissä muissa. Sitten on puoli73939Uuden upotuskasteen vaiettu ongelma
Alkuseurakunnan kaste oli useamman vuosisadan upotuskaste, joka toimitettiin joko ulkona luonnon vesistöissä tai kasteki71913Auta mua mies
Ota vielä yhteyttä, keksi oikeat sanat että vuosien ajan kasvanut muuri murtuu meidän väliltä vaikka aluksi vain vähän.78889Ja tääkin vielä...
Kukakohan on valittanut, Salmiko itse? https://www.viiskunta.fi/rehtori-valittiin-ahtarissa-ilman-hakumenettelya-o/1347933865