Minä koin tänä kesänä maailman ihanimman "kahden öyn jutun"!Mies/poika on itseäni kymmenen vuotta nuorempi(onneksi täysi-ikäinen) ja voitte jokainen ehkä kuvitella,kuinka paljon nuorilla uroilla on virtaa.Kaikkein parasta tässä on se,että "nuorikkoni" on ulkomaalainen ja meillä ainut kommunikointikeino on kehon kieli.Huono englanti taittuu,mutta sanoja ei juuri tarvita.Ei sitoumuksia,ei ikävää,ei tilivelvollisuutta.Vain tekstiviesti silloin tällöin tai juuri silloin kun puute on pahimmillaan.Tästä kesästä jää kaunis muisto!Ihanaa loppukesää kaikille!
P.S.Suosittelen kaikille sinkuille ja seikkailun haluisille
Kahden yön juttu
4
3445
Vastaukset
- >on<
eläin.
- Aaro
Siinäpä se,naidaan kun naitattaa
- Aaaro
Hankala juttu
Kirjoittanut: Aaro 16.8.2007 klo 01.31
Näin miehenä joka saa käytännössä sänkyyn naisen jonka haluaa, tahtoisin kertoa neidoille jotain ajateltavaa: Kyseessä on yksinkertainen juttu: Jos leidi haluaa naimisiin, niin on pakko pihdata kunnes kihlat ovat sormessa ja hääpäivä on sovittu kalenteriin. Kaikki muu on uhkapeliä tänäpänä.
Jos antaa liian aikaisin, niin met miehethän vain naatimme. Eli pihdatkaa,älkää antako, kiristäkää, mainostakaa ihanaa ruusuketoanne (vaikka se tuoksuisi surströmmille). Eihän sitä muuten miehiä naimisiin...
Hitto vie.
Kun nykyisin saa vaikka milloin. Kenen vika? Eikai vain minun??? Ukko 61a - kehun,en kehu,kehun....
Aewan ihanaa,aewan ihanaa!!!
Olen minäkin ollu sudanilaisen,venäläisen ja virolaisen miehen kanssa.Ihan samanlaisia ovat kuin ikäisensä suomalaiset miehet.
Paitsi se viron Tonu oli parhaista parhain.
Lol,mä oon niin leija...
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1761717
Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä
Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa3471288- 661179
Tappio Rydmanille
Ei pystynyt Wille saamaan tahtonsa läpi. https://www.hs.fi/politiikka/art-2000012093775.html195940- 44898
- 51792
- 69778
Sometähti villisika-Seppo on kuollut
Suomussalmella lemmikkieläimeksi virallisesti hyväksytty villisika Seppo on kuollut. https://yle.fi/a/74-2023244537725- 119664
J-mies, miten voit olla niin varma siitä
että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp79650