Minä koin tänä kesänä maailman ihanimman "kahden öyn jutun"!Mies/poika on itseäni kymmenen vuotta nuorempi(onneksi täysi-ikäinen) ja voitte jokainen ehkä kuvitella,kuinka paljon nuorilla uroilla on virtaa.Kaikkein parasta tässä on se,että "nuorikkoni" on ulkomaalainen ja meillä ainut kommunikointikeino on kehon kieli.Huono englanti taittuu,mutta sanoja ei juuri tarvita.Ei sitoumuksia,ei ikävää,ei tilivelvollisuutta.Vain tekstiviesti silloin tällöin tai juuri silloin kun puute on pahimmillaan.Tästä kesästä jää kaunis muisto!Ihanaa loppukesää kaikille!
P.S.Suosittelen kaikille sinkuille ja seikkailun haluisille
Kahden yön juttu
4
3441
Vastaukset
- >on<
eläin.
- Aaro
Siinäpä se,naidaan kun naitattaa
- Aaaro
Hankala juttu
Kirjoittanut: Aaro 16.8.2007 klo 01.31
Näin miehenä joka saa käytännössä sänkyyn naisen jonka haluaa, tahtoisin kertoa neidoille jotain ajateltavaa: Kyseessä on yksinkertainen juttu: Jos leidi haluaa naimisiin, niin on pakko pihdata kunnes kihlat ovat sormessa ja hääpäivä on sovittu kalenteriin. Kaikki muu on uhkapeliä tänäpänä.
Jos antaa liian aikaisin, niin met miehethän vain naatimme. Eli pihdatkaa,älkää antako, kiristäkää, mainostakaa ihanaa ruusuketoanne (vaikka se tuoksuisi surströmmille). Eihän sitä muuten miehiä naimisiin...
Hitto vie.
Kun nykyisin saa vaikka milloin. Kenen vika? Eikai vain minun??? Ukko 61a - kehun,en kehu,kehun....
Aewan ihanaa,aewan ihanaa!!!
Olen minäkin ollu sudanilaisen,venäläisen ja virolaisen miehen kanssa.Ihan samanlaisia ovat kuin ikäisensä suomalaiset miehet.
Paitsi se viron Tonu oli parhaista parhain.
Lol,mä oon niin leija...
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1107582
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h1065286Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv1163526Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p293517Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska352564Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1191886Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..
...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam3561530Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?961521Jos oikeasti haluat vielä
Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚1311366Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?
Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?621364