exä

Liinu82

1½ kk sitten mies päätti meidän suhteen. En olis silloin halunnut sen päättyvän, mutta jo muutaman päivän jälkeen tajusin, että näin on paras.
Vaikka on ollut vaikeita ja haikeita hetkiä, niin voin paremmin kun koskaan. En ollut aidosti onnellinen hänen kanssa. Hän esim. esittäytyi sinkkuna suomi 24 treffipalstalla koko meidän suhteen ajan ja ne kerrat kun mulla oli huono päivä hän heti lähti luotani, mun piti olla aina hyväntuulinen.
No, elämä tuntuu nyt mukavalta, mutta mies on nyt kahteen otteeseen soittanut keskellä yötä humalassa mulle. Ensimmäisen kerran vastasin, hän halusi tulla yöksi mun luo. Nyt viime kerralla (muutama päivä sitten) en edes vastannut.
En halua häntä enää, en tajua minkä takia hän (jättäjä) haluaa mun lähelle.

1

505

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • CC.

Muista, että se haluaa sun lähelle ainaoastaan silloin kun on kännissä. Selvinpäin ajatukset onkin sitten ihan erilaiset. Jätkähän oli näitä treffiplastojen pelimiehiä ja mitä lie muuta.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikka Purra leikkasi alimmalta tulodesiililtä 15 %

Muistaako kukaan Riikka Purran kovaäänisen vaalilupauksen ennen eduskuntavaaleja? https://yle.fi/a/74-20221152 "THL o
      Maailman menoa
      340
      6345
    2. Muistele nainen niitä meidän yhteisiä hetkiä

Miltä ne tuntui? Enkö aina huokunut välittämistä, kiintymystä. Eikö sinulla aina ollut hyvä olo kanssani? Minulla ainaki
      Ikävä
      48
      3786
    3. Olisitko tältä

seisomalta valmis seksuaaliseen kanssakäymiseen hänen kanssaan?
      Ikävä
      81
      943
    4. Yllätä mut ja laita viestiä

Whatsapissa. Uskallatko vielä?
      Ikävä
      52
      870
    5. Huomasin kyllä

Mitä tästä pitäisi ajatella?
      Ikävä
      56
      816
    6. Miellyttääkö eniten

Kaivattusi persoona vai ulkonäkö?
      Ikävä
      41
      810
    7. Tämä kikka tekee lihapullista entistä maukkaampia - Tämä "ihmeaine" löytyy keittiön kaapista

Lihapullat ja ruskea kastike on arkiruokien kunkku! Paistatko itse lihapullat pannulla vai uunissa? Näin saat ruoasta v
      Ruoanlaitto
      8
      793
    8. Haluatko sitten

Rakastella miten paljon?
      Ikävä
      67
      779
    9. Naiset ei halua kilttejä miehiä

Näin se vaan on..jos olet ilman tatskoja, et rähjää, sinulla ei ole rikosrekisteriä, olet liian kiltti, et sano pahasti,
      Ikävä
      130
      763
    10. Seiska: Helmi Loukasmäki paljastaa - Näin Danny ja Helmi tapasivat

Helmi Loukasmäki, 25, ja Ilkka Danny Lipsanen, 83, ovat seurattuja julkkiksia. Mutta tiesitkö, miten he tapasivat? Lue
      Viihde ja kulttuuri
      14
      691
    Aihe