huutonetissä myydään eko les paulia joten voisko joku sanoa tekeekö niillä mitään. voisko vertailla vaikka epiphoneen laadullisesti tai äänellisesti? onko ne italialaisia keppejä ja missä hintaluokassa ne liikkuu ylipäänsä tommoset lespat eko merkillä? joku tarjonnut 60 e ja toinen 120 e joten mitähän tosta kannattas hihkaista?? vähän tuntematon koko eko mutta jos ne on jotain laatuharvinaisuuksia niin voisin huudella sen pois.
EKO kitaroista kokemuksia?
10
1833
Vastaukset
- ovat romuja
Eko on silkkaa halpisroskaa, makaronien Landola.
- ovat Ekot.
Italian halpiksia juu, jopa uudemmat tuntuvat 70-lukuisen tönköiltä kun uteliaisuuttani olen soitinkaupassa roplannut.
Ei kannata huutaa.
Landolat kyllä ovat ihan oikeita kitaroita. - Anonyymi
Ei todellakaan ole roskaa, ainakaan vanhemmat EKOt. Hinta/Laatu on ainakin kasari ekoissa kohdillaan. Uudemmista ekoista ei tuntumaa. Tokaithan oli myös roskakeppejen maineessa joskus. Mielummin tonnin Tokai kuin vastaavan hintaluokan Gibson Les Paul. Itsellä yksi Eko vuodelta 1981, jämäkkä keihäs. Ottajia olisi en myy.
- tilunäppi
Eka sähkikseni oli eko sg. Sillä opettelin soittamaan ja olen nykyään parempi kuin muut.
- 25 vuotta kitaraa rämpytellyt
Itsellä ei kokemusta Ekon sähkökitarasta, vain Ekon akustisesta teräkielisestä. Kitara on käsin tehty ja selvästi paras akustinen, jolla olen soittanut ja aika monella olen 25 vuoden aikana soitellut.
Em. kommentit "olen kokeillut yhtä Ekoa jossain liikkeessä eikä ollut hyvä joten kaikki Ekot on paskoja" ovat asiaa tuntemattomien kokemattomien harrastelijoiden ja kannattaa jättää omaan arvoonsa.- ........
Mielipiteitä voi jokaisella olla mutta kun oikeasti pitäisi listatta syyt miksi om mielipide on sellainen kuin on, niin sitten ei ole enää mitään sanomista.
Joku sanoa että Fender on aivan paska tai sanoa että se on aivan loistava, mutta se ei oikeastaan kerro kenellekkään yhtään mitään. - Vanha Kettu
Itselläkään ei ole kokemusta noista, mutta tuttavani, joka on alan ammattilainen, kehui Ekon hinta-laatusuhdetta.
Tässä jotain arvosteluja englanniksi:
http://reviews.harmony-central.com/reviews/Guitar/product/Eko/VL-480S Les Paul/10/1
http://www.musicgearreview.com/review-display/10134.html - PenaL
Vanha Kettu kirjoitti:
Itselläkään ei ole kokemusta noista, mutta tuttavani, joka on alan ammattilainen, kehui Ekon hinta-laatusuhdetta.
Tässä jotain arvosteluja englanniksi:
http://reviews.harmony-central.com/reviews/Guitar/product/Eko/VL-480S Les Paul/10/1
http://www.musicgearreview.com/review-display/10134.htmlSuht edullisia käyttökitaroita. Ei huippua, mutta ei ihan roskaakaan. Vanha italialainen tuotemerkki.
-Pena
- Anonyymi
EKOn lankut tuli Suomeen ennen Fendereitä eli joskus 1961. Käytiin kavereiden kanssa ihailemassa niitä Westerlundilla. Vieläkin ostaisin sellaisen 60-luvun kepin jos tulisi vastaan.
- Anonyymi
Musta EKO Les Paul oli joskus 1975 suunnilleen. Aivan kelpo peli.
Vahvistimena toimi "Voima" putkivahvistin jostakin -50 luvulta, josta otin sitten elämäni kovimman sähköiskun. Viikko meni soffalla makaillessa, sen verran kipeetä otti koko kroppaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.3197544Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill662176- 1771843
epäonnen perjantain rikos yritys
onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä161382- 1121287
Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"
Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie91251Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa
- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 181701221RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.
Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j551171Kirjoitin sinulle koska
tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j411081Martina pääsee upeisiin häihin
Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.2901019