Mitenkäs tutustuminen netin kautta ja siitä treffeille, millaisia kokemuksia?
Nettitreffit ok?
21
3999
Vastaukset
- Girlie79
No oon nähny joku parikymmenä eri kundia (osa tullut tutuksi chatin kautta, osa esim. deitti.net ilmojen kautta) ja kaikki on olleet suht ok.. tietty aina ei vaan natsaa noin niinkun esim. ei o samanlainen huumorintaju tai muuta mutta suosittelen kyllä et treffeille vaan.. mut älä ikinä mee suoraa kenenkää kundin asuntoon tai tollee.. treffaa ne jossai "julkisella paikalla" u know!! tsemiä!
- Jake..
Mulla on käynyt tuuri kolme kertaa kaikki naiset aivan super kauniita ja jokaiselta sitä.:)
- tuuria
Jake.. kirjoitti:
Mulla on käynyt tuuri kolme kertaa kaikki naiset aivan super kauniita ja jokaiselta sitä.:)
Mulla aina huonoa tuuria. Ulkonäöllä on väliä itselleni, pidän kropastani erittäin hyvää huolta, urheilua vaatteet jne. En kuitenkaan ole mikään pinnallinen tonttu, vaan kuulemma ulkokuori ei jää ainoaksi hyväksi puoleksi. Siis kolme kertaa olen käynyt mutta on ollut jokainen suurempia tai pienempiä pettymyksiä... Toki kolme ei kerro vielä koko totuutta.
- kokemusta rikkaampi
Tosin en ole käynyt kun kerran, mutta hyvä maku jäi suuhun vaikka juttu jäi siihen.
Kaikkee voi kerran kokeilla, jos ei hyvä, niin älä mene uudestaan. Vaikka ensi kerralla voi olla vielä parempaa tiedossa. Onhan se melkein sama, että tapaako ne ihmiset ravintolassa vai netin kautta. Täällä tutustuu eka ihmiseen (ehkä) ja ravintolassa ulkonäköön, mutta kuitenkin sama juttu. - Rauha
Seurustelusuhteeni alkoi nettitapaamisesta. Nyt sitä on jatkunut yli puolitoista vuotta ja loppua ei näy. Suosittelen. :)
- N19
Tutustuin netin (chat) kautta nykyiseen mieheeni. Aikaisemmin olin nähnyt kaksi netissä tutustumaani henkilöön mutta heillä oli puheet mennyt pahasti ristiin todellisen kuvan kanssa. Mutta kolmas kerta toden sanoi ja tapasin elämäni miehen. Että kannattaa kokeilla, jos et muuten niin pyydä vaik lähettämään kuva ennen tapaamista, niin minäkin tein noiden kahden pettymyksen jälkeen. Tsemii vaan kaikille nettitreffailijoille! :)
- tiina
..nettitreffeillä ja aina mies on ollut suuri pettymys!!Missään nimessä en enää suostu näkemään ihan sokkona, etten olisi nähnyt ensin valokuvaa, mutta kyllä se on niinkin, ettei niihin valokuviinkaan ole luottamista: jotku saattavat lähettää vuosia sitten otetun kuvan, josta ovat ukottuneet ja kaljuuntuneet, yäk.
Todella suurela varauksella saa kyllä näihin nettituttuihin suhtautua, se, että löytää unelmamiehen tätä kautta, on todellinen lottovoitto. Toki riippuu myös siitä, millasta miestä/naista hakee, minä olen tosi valikoiva ja kaikki tapaamani miehet ovat olleet akateemisia ja fiksuja, mutta ulkonäkö ei ole ollut tarpeeksi minua miellyttävä.
Sekin vituttaa, että jos selkeästi sanon hakevani KOMEAA ja fiksua miestä, niin kaikenmaailman 170senttiset kaljuuntuvat mr.nobodyt, joilla on merkonomiopinnot jääneet kesken, tyrkyttävät itseään, hävetkää!! Mitä ihmettä varten teidän tarvii "huijata" nainen treffeille, sikoja te olette.
Tästä lähtien todellakin valitsen seurani baarista, kysymys ei ole siitä, etten sitä saisi, tämä nettideittailu on vaan siinä mielessä helpompaa, jos ei kiinnosta/ole aikaa lähteä baareihin.
Onnea kuitenkin kaikille oman haninsa täältä löytäneille, kyllä niinkin voi käydä ja se on hienoa!:)- Totta
Ei kai kohtuuttomilta kuullostavia kriteereitä kukaan järkevä ota tosissaan, eikä kukaan järkevä kohtuuttomia odotakaan...
Tosiaankin baarit ovat sinunlaisellesi, ulkonäköä miehen tärkeimpänä ominaisuutena pitävälle tytölle (hmm... joko on riittävästi ikää?) ainoa oikea paikka seuran etsintään. Ei kai sillä loppujen lopuksi niin väliä vaikka mies pimppaa saatuaan häviäisikin, olethan heti alusta asti nähnyt hänen olevan tavoittelemisen arvoisen.
- Vanessa
Oon tavannut ehkä noin kymmenkunta eri miestä, joihin osaan olen tutustunut chatissa ja osaan deittipalstoilta. No, ongelma tässä on se, että poikkean varmaan niin paljon normaaleista nettitreffeillä kävijöistä, sillä olen OIKEASTI kaunis, fiksu, sporttinen jne. Eli noloja tilanteita on tullut, kun miehet eivät ole osanneet odottaa tapaavani minunlaistani "helmeä", vaan ovat olettaneet minun liioitelleeni mm. ulkonäköäni muiden naisten tapaan. No, suurin osa miehistä on ollut ihan positiivisia yllätyksiä, muttei kumminkaan ole kolahtanut mitenkään erityisesti. Osan kanssa olen edelleen kaveri, mutta suurin osa jutuista jää juuri siihen yhteen tapaamiseen. Neuvona muille voisin sanoa, että kannattaa aina puhua totta siitä, mitä oikeasti on...kyllä joskus tälläiset "helmetkin" eksyvät nettitreffeille:)
- Arttu
Olishan se kiva löytää sellainen "helmi" jostain chatista, mutta taitaa monet olla kuitenkin pettymyksiä. Mä oon kans urheilullinen, itsestään huolta pitävä ja haluaisin löytää samanlaisen naikkosen seuraksi, mutta jos laitan ilmoituksen jonnekkin deittiin, niin sieltä tulee varmasti sellaisia naisia joille on pakko sanoa EI. Baareista ei oikein saa sellaisia naisia kun haluais ja monet luulee, että kaikki miehet on vaan pillun perässä siellä.. :/
Kuinkas vanha "helmi" muuten on kyseessä ja mistä päin? - Nauraja
Hahhahhaa! Taidat olla melkonen taivaanlahja miehille. Kuuntele ittees! Ei vissiin korvienvälissä ole muuta kuin tuulitunneli. No onhan se titty tosi noloa jos miehen nielasee kielensä kun näkee sut. Empä vois kuvitella yhtään nolompaa tilannetta. Vaikuttaa vähän siltä että olet sitä mieltä että käyt vähän niinku säälistä nettitreffeillä ku eihän tälläsistä tavallisista naisihmisistä oo mihinkään.
- kateutta
Nauraja kirjoitti:
Hahhahhaa! Taidat olla melkonen taivaanlahja miehille. Kuuntele ittees! Ei vissiin korvienvälissä ole muuta kuin tuulitunneli. No onhan se titty tosi noloa jos miehen nielasee kielensä kun näkee sut. Empä vois kuvitella yhtään nolompaa tilannetta. Vaikuttaa vähän siltä että olet sitä mieltä että käyt vähän niinku säälistä nettitreffeillä ku eihän tälläsistä tavallisista naisihmisistä oo mihinkään.
Merkillistä. Jos joku ihminen sanoo olevansa -ja tietää sen itsekkin- hyvännäköinen alkaa heti piikittely. Jos taas kertoisin olevani normaali tai vähemmän kaunis voisi jokainen netin käyttäjä suhtautua minuun positiivisesti, eikä kommentoisi mitään.
ps. nuori sinkku mies, joka tietää myös omaavansa todella hyvän ulkonäön, karu totuus (ja myös moottorikin on kunnossa) ...ja nyt kuullaan taas kitinää joidenkin suusta - Hyväkäytöksinen
kateutta kirjoitti:
Merkillistä. Jos joku ihminen sanoo olevansa -ja tietää sen itsekkin- hyvännäköinen alkaa heti piikittely. Jos taas kertoisin olevani normaali tai vähemmän kaunis voisi jokainen netin käyttäjä suhtautua minuun positiivisesti, eikä kommentoisi mitään.
ps. nuori sinkku mies, joka tietää myös omaavansa todella hyvän ulkonäön, karu totuus (ja myös moottorikin on kunnossa) ...ja nyt kuullaan taas kitinää joidenkin suustaTodella kurjaa lukea täältä näitä ns.hyvännäköisten kehuskeluja. Kitisenpä minäkin, sillä siinä vaiheessa kun minulle ihminen alkaa esitellä itseään hyvännäköisenä, putoaa hän arvoasteikossani kyllä reippaasti alle miinuksen. Eikö teille hyvät ihmiset ole opetettu, ettei ulkonäöllä saa olla väliä. Ja jos
on pitäkää edes turpanne kiinni. Toivoisin, että nuo itsensä silittelijät ja trimmaajat häipyisivät alimpaan h...n. Hyviin tapoihin kuuluu, ettei ulkonäköä arvostella. Olemme kaikki luojan luomia ja emme valitettavasti voi ulkonäköömme vaikuttaa. Mutta sisäistä kauneuttamme voimme kehittää. Tietää kyllä, että ihminen, joka täällä kehuskelee kauneudellaan ja
valittaa treffeille tulevia rumia ihmisiä, on suoraan perseestä. Toivon, että ko. tyypeille sattuu joku kohtalon julma iva eli menettävät sen ainoan joka heille jotain merkitsee. Ja onhan se kaikille tulossakin: ME KAIKKI VANHENEMME !! HIH HII. - BoyNextDoor
Hyväkäytöksinen kirjoitti:
Todella kurjaa lukea täältä näitä ns.hyvännäköisten kehuskeluja. Kitisenpä minäkin, sillä siinä vaiheessa kun minulle ihminen alkaa esitellä itseään hyvännäköisenä, putoaa hän arvoasteikossani kyllä reippaasti alle miinuksen. Eikö teille hyvät ihmiset ole opetettu, ettei ulkonäöllä saa olla väliä. Ja jos
on pitäkää edes turpanne kiinni. Toivoisin, että nuo itsensä silittelijät ja trimmaajat häipyisivät alimpaan h...n. Hyviin tapoihin kuuluu, ettei ulkonäköä arvostella. Olemme kaikki luojan luomia ja emme valitettavasti voi ulkonäköömme vaikuttaa. Mutta sisäistä kauneuttamme voimme kehittää. Tietää kyllä, että ihminen, joka täällä kehuskelee kauneudellaan ja
valittaa treffeille tulevia rumia ihmisiä, on suoraan perseestä. Toivon, että ko. tyypeille sattuu joku kohtalon julma iva eli menettävät sen ainoan joka heille jotain merkitsee. Ja onhan se kaikille tulossakin: ME KAIKKI VANHENEMME !! HIH HII.Hyvällä terveydellä ja hyvällä ulkonäöllä on korrelaatio; on totta ettei joku saa itseään millään niin kauniiksi kuin toiset, mutta jokainen pystyy itseään kehittämään. Raaka totuus on, "Hyväkäytöksinen" että vaikka kieltäisitkin ulkonäön merkityksen, niin se vaikuttaa sinuun kuitenkin alitajuisesti. Me kaikki vanhenemme ja kaikki elämässä lopulta tuhoutuu, muukin kuin ulkonäkö. Itse olen ulkoiselta olemukseltani keskitasoa, enkä edellytä kumppanilta "täydellistä vartaloa" yms.
Sinun mielestäsi olisi varmaankin ideaali, että kauniit ihmiset olisivat hunnutettuja kuten islamilaisten maiden naiset.. Me olemme kaikki erilaisia ja jokaisella on aina enemmän jotain kuin toisilla (muutakin kuin ulkonäköä). - Vanessa
Siis aivan älytöntä, että ihmiset takertuivat minun jutussani tohon ulkonäköasiaan! Tarkoitukseni oli lähinnä kertoa kokemuksiani nettitreffeistä, eikä suinkaan kehua omaa ulkonäköäni. En halunnut tuoda ulkomuotoani mitenkään ärsyttävästi esille, mutta mielestäni se nyt vaan kuului oleellisena osana siihen, mitä halusin sanoa. Ja sitäpaitsi " in real life" en ikinä tietoisesti halua mainostaa ulkonäköäni..ihmisillä on kuitenkin silmät päässä, joilla jokainen pystyy tekemään omat arvionsa:)
- Anteros
Vanessa kirjoitti:
Siis aivan älytöntä, että ihmiset takertuivat minun jutussani tohon ulkonäköasiaan! Tarkoitukseni oli lähinnä kertoa kokemuksiani nettitreffeistä, eikä suinkaan kehua omaa ulkonäköäni. En halunnut tuoda ulkomuotoani mitenkään ärsyttävästi esille, mutta mielestäni se nyt vaan kuului oleellisena osana siihen, mitä halusin sanoa. Ja sitäpaitsi " in real life" en ikinä tietoisesti halua mainostaa ulkonäköäni..ihmisillä on kuitenkin silmät päässä, joilla jokainen pystyy tekemään omat arvionsa:)
Todellisessa elämässä olisikin toisen aliarvioimista tai itsensä yliarvioimista, jos pitäisi kertoa olevansa kaunis. Kauneus on aina subjektiivinen asia, olen varmaankin jotenkin poikkeava kun en pitänyt missin mitat täyttävää naista erityisen kauniina. Siis aivan oikeasti, jos en olisi tiennyt hänen sijoittuneen hyvin missikilpailussa, olisi hän minun näkökulmastani hukkunut "harmaaseen massaan". Yksi kauneuden määritelmähän muuten on: mitä enemmän sinulla on keskimääräisiä ominaisuuksia, sitä kauniimpi olet :).
- Kaunotar
Hyväkäytöksinen kirjoitti:
Todella kurjaa lukea täältä näitä ns.hyvännäköisten kehuskeluja. Kitisenpä minäkin, sillä siinä vaiheessa kun minulle ihminen alkaa esitellä itseään hyvännäköisenä, putoaa hän arvoasteikossani kyllä reippaasti alle miinuksen. Eikö teille hyvät ihmiset ole opetettu, ettei ulkonäöllä saa olla väliä. Ja jos
valittaa treffeille tulevia rumia ihmisiä, on suoraan perseestä. Toivon, että ko. tyypeille sattuu joku kohtalon julma iva eli menettävät sen ainoan joka heille jotain merkitsee. Ja onhan se kaikille tulossakin: ME KAIKKI VANHENEMME !! HIH HII.On ihan päivänselvää, että ulkonäöllä on merkitystä. Minä en ainakaan henkilökohtaisesti voisi kuvitella koskevani mieheen, joka ei miellytä minua myös ulkoisesti. Komeus ei kuitenkaan riitä, vaan se, mitä löytyy pään sisältä ja sydämestä, ratkaisee. Ja se, että pitää komeista miehistä/kauniista naisista ja on myös itse tyytyväinen omaan ulkoiseen olemukseensa, kuten minä, ei tarkoita sitä, että se olisi ainut asia, joka merkitsee. Jokainen etsiköön sellaista ja sen näköistä seuraa, kuin tahtoo.
Mielestäni tuo sinun nimimerkkisi "Hyväkäytöksinen" voisi olla kirjoituksestasi päätellen ennemminkin "Huonokäytöksinen ja katkera" - motoristi*
Vanessa kirjoitti:
Onko nyt kysymyksessä tämä sama "Vanessa",
168/78 vaalea blondi??? Joka *mankeloi* itsensä joka miehen matkaan, tuolla 40 ??? - Vanessa
motoristi* kirjoitti:
Onko nyt kysymyksessä tämä sama "Vanessa",
168/78 vaalea blondi??? Joka *mankeloi* itsensä joka miehen matkaan, tuolla 40 ???Tää Vanessa on kyllä vasta ihan parikymppinen korkeakouluopiskelija Helsingistä..ja kun nyt kumminkin haluat tietää, niin mitat on 178/57:)
- eräs
Pari kertaa tavattu, kirjoiteltu sitä ennen ja tutustuttu sitä kautta, kuvakin sitten vaihdettu. Tapaamisella paljastui vielä mukavemmaksi ja tosi hyvännäköiseksi!
- Lancelot m33
On kokemusta nettitreffeistä...
Tuossa 2 vuotta sitten tutustuin netin kautta erääseen naiseen. Juteltiin puhelimessa about puoli vuotta ihan kaveripohjalta. Itse seurustelin niin mikään tapaaminen ei tullut mieleenkään.
Sitten tuli itselle ero, ja yhteydenpito tiivistyi ja sovittiin tapaaminen. Nainen tuli tänne 450km päästä junalla :). (eli etäisyys ei välttämättä haittaa). Viikonloppu meni mahtavasti. Oltiin 3 päivää yhdessä. Sitten sovittiin uusi tapaaminen ja homma alkoi etenemään. Seuraavaksi mentiinkin sitten kihloihin. Nainen muutti tänne, ja asuttiin yhdessä vuoden verran... No homma kuitenkin päättyi kipeästi 1,5kk sitten, mutta en kadu kokemusta :).
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 713095
- 922865
- 512105
Mietin että
Onko tästä enää paluuta entiseen? Ainut asia joka päiviini toi taannoin iloa, oli meidän yhteinen hassuttelu ja huumorin201565- 151349
Nyt rupeaa löytymään talonmiestä ja muuta sankaria hallipaloon
Kyllä on naurettavia juttuja tuossa paikallislehdessä, että saa tosiaan nauraa niille..51328Aaamu on täällä taas!
Hyvää ja rauhallista työpäivää rakkauteni. Kunpa vaan hymyilisit enemmän. Toivon, että joku kaunis päivä kanssani et vaa131301Tajusin vaan...
Että olen pelkkä kroonistunut mielisairas. Olen sairauspäissäni luullut itsestäni liikaa. Luulin, että olen vain korkein131273- 181250
Noin ulkonäkö-jutut ei multa
Nainen, koskaan en ole kirjoittanut siitä mitään ilkeää. Ei kuulu tapoihin241232