Missä kuulis Guardian angelin? Ei ollu Youtubessakaan.
Tarot
5
455
Vastaukset
- -KN-
Käyt tietysti kaupasta hakemassa remasteroidun To Live Forever albumin tai Shining Black kokoelman. Sieltä se Guardian Angel löytyy ja kelpo viisu onkin. Ja samalla ostat vaikka pari tuoreempaa, eli Suffer Our Pleasures ja Crows Fly Black albumit. Et pety, jos Tarotin kaltainen musa kiinnostaa.
- *piivi*
Hitto! En osta noin montaa..;)
Mä kuulin vaan ton "While your lips are still red" kappaleen, ja haluan lisää samanlaista Hietalan esittämänä.. - jeberre
*piivi* kirjoitti:
Hitto! En osta noin montaa..;)
Mä kuulin vaan ton "While your lips are still red" kappaleen, ja haluan lisää samanlaista Hietalan esittämänä..ei siinä ole mitään erikoista siinä musassa
ne ei osaa tehdä parempaa ja monimutkaisempaa
ku soitta kata acordia koko ajan.... - hip ja hop haisee
jeberre kirjoitti:
ei siinä ole mitään erikoista siinä musassa
ne ei osaa tehdä parempaa ja monimutkaisempaa
ku soitta kata acordia koko ajan....Jos ne ei osaa tehdä niin ei sitten kyllä kukaan muukaan.
siis ei osaa tehdä parempaa ja monimutkaisempaa??? Nyt kyllä paljastit oman mitättömyytesi näissä asioissa.
Suomen nummero 1 on Tarot.
Ihan mielenkiinnosta, kuka sitä "monimutkaisempaa" tekee?? - gaardian einzel
mä luulin et puhutaan siitä lovexin biisistä ja olin vähä niinku wtf...X'DDD
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sua j-mies!
Enkä oikeesti ymmärrä miksi. Eihän me tunneta ees kovin hyvin. Mut haluaisin sun kanssa jotain säätöä sit kai vaan 🫦595660Voi itku! Sanna Marinilla EI OLLUT mitään tekemistä jäänmurtajakauppojen kanssa
Miten tässä näin kävi? Sanna-kultti paniikissa.1904609En välttämättä koskaan aikaisemmin tosissani uskonut mihinkään sielunkumppanuuteen ym
Ennen kuin tapasin sinut. Oudointahan tässä on että ollaan tiedetty toisemme kuitenkin vuosia ja enemmän vuosia, mutta v164112Sanna Marin kysyi hämmästyneenä: Onko Suomessa jäänmurtajia?
Nettilehden toimittaja kysyi Sanna Marinilta suoraan, että sovittiinko nuo jäänmurtajien kaupat jo 2019, jolloin Marin k553617- 513571
- 823338
- 113261
SDP haluaa 40 000 nettomaahanmuuttajaa
SDP:n Suunnanmuutos-vaihtoehtobudjetissa, käy ilmi, että demarit itse asiassa vaativat räjähdysmäistä ”työperäisen” maah453125- 332810
Mikä tuota vasemmistolaisista jankkaavaa vaivaa?
Pahasti on ihon alle, siis korvien väliin, päässeet kummittelemaan. Ei ole terveen ihmisen merkki jankata yhdestä asia342371