Vaikka toiset uskovat piinan jumalaan, niin Jeesuksen uskoiset uskovat Jumalaan joka on sekä rakastava että oikeudenmukainen ja myöskin Kaikkivaltias. Hän tahtoo jokaisen pelastuvan, mutta ne jotka eivät ota rakkautta vastaan, hän tuomitsee kuolemaan ja hävittää heidät olemattomiin, jumalattomat ovat niin kuin heitä ei olisi koskaan ollutkaan. Kaikkivaltiaana hän lopettaa synnin ja kärsimyksen ja luon kaiken uudeksi!
On mahtavaa uskoa Rakkauden Jumalaan
3
89
Vastaukset
adventisti olekkaan. Ei ole YHTÄÄN uskontoa, joka olisi kaikessa oikeaoppinen, senvuoksi en halua lähteä ketään tuomitsemaan.
Esimerkiksi tämä asia on mielestäni näin, kun taas kolminaisuusoppi on minusta jotenkin outo ja jäljestäpäin lisätty.
Minä uskon siinä, että on olemassa YKSI kaikkivaltias Jumala, Jeesus Kristus on Jumalan Poika, jolle Jumala on antanut TÄYDELLISEN PÄÄTÄNTÄVALLAN, niin että KAIKKI on alistettu hänen tahtonsa alle!
Pyhä Henki on jumalallisuuden kolmas persoona, joka toimii sekä Isän, että Pojan tahtoa ilmentäen. Hän on kaiken armon tuoja ja autuuden jakaja, joka toimii tasan Jumalan pyhän tahdon mukaan KAIKESSA. Näin minä uskon.Olisipa kolme enkeliä ollut Jobia opettamassa!
Opettamassa Jobin vaimon lailla, että helpommalla pääset, kun vain kuolet pois, olemattomiin.
Job 2:9-11
9 Niin hänen vaimonsa sanoi hänelle: "Vieläkö pysyt hurskaudessasi? Kiroa Jumala ja kuole."
10 Mutta hän vastasi hänelle: "Sinä puhut niinkuin mikäkin houkka nainen. Otammehan vastaan Jumalalta hyvää, emmekö ottaisi vastaan pahaakin?" Kaikessa tässä Job ei tehnyt syntiä huulillansa.
11 Kun Jobin kolme ystävää kuuli kaiken onnettomuuden, joka häntä oli kohdannut, tulivat he kukin kotipaikastansa: teemanilainen Elifas, suuhilainen Bildad ja naemalainen Soofar; ja he sopivat keskenänsä ja menivät surkuttelemaan ja lohduttamaan häntä.
Ei toden totta ollut Jobin vaimo, eivät 3 ystävää, eikä ole kolme_enkeliä mitään rakkauden Jumalan apostoleja. Vain Job käsitti, että helvetillinen elämäkin on parempi osa kuin ikuinen ero Lunastajasta, iankaikkisessa paikassa.
On edesvastuutonta opettaa vain lässyn lässy rakkautta. Sillä isä totisesti koettelee varsinkin kaikkein rakkaimpia lapsiaan. Jotta heistä tulisi sen kautta yhä siunatumpia ja ennen muuta kanssaihmisilleen siunaukseksi olisivat.
Sillä vain koetukset kestänut rakkaus kykenee uskon tekoihin. "Ainoa tärkeä on rakkautena vaikuttava usko", Gal 5:6b.
KOETELTU RAKKAUS KYKENEE SIUNAAMAAN SANOILLAAN
Koeteltu rakkaus siunaa ehdoitta - ei siinä tivata sapatin noudattamisia eikä kymmenyksiä. Ei muistella vastikään kuultuja solvauksiakaan.
Mutta lahjavanhurskautta puolustetaan henkeen ja vereen.
Job 42:7-10
7 Mutta senjälkeen kuin Herra oli puhunut Jobille nämä sanat, sanoi Herra teemanilaiselle Elifaalle: "Minun vihani on syttynyt sinua ja sinun kahta ystävääsi kohtaan, koska ette ole puhuneet minusta oikein niinkuin minun palvelijani Job.
8 Ottakaa siis seitsemän mullikkaa ja seitsemän oinasta, käykää minun palvelijani Jobin luo ja uhratkaa puolestanne polttouhri, ja minun palvelijani Job rukoilkoon teidän puolestanne. Tehdäkseni hänelle mieliksi en saata teitä häpeälliseen rangaistukseen siitä, ettette puhuneet minusta oikein niinkuin minun palvelijani Job."
9 Niin teemanilainen Elifas, suuhilainen Bildad ja naemalainen Soofar menivät ja tekivät, niinkuin Herra oli heille puhunut; ja Herra teki Jobille mieliksi.
10 Ja kun Job rukoili ystäväinsä puolesta, käänsi Herra Jobin kohtalon, ja Herra antoi Jobille kaikkea kaksin verroin enemmän, kuin hänellä ennen oli ollut.
Kun jo me kristitytkin saamme ankaran rangaistuksen jopa jokaisesta turhasta sanasta, niin hassua olisi, että yhtyisimme valkeuden enkeleiksi pukeutuvien kevytmielisyyden henkien kuiskauksiin:
"MUTTA jumalattomat pääsevät vähemmällä - he vain haihtuvat olemattomiin". Jos näin olisi, harva jaksaisi Jumalan työtoverina touhuilla, sillä siinä kadottaa oman elämänsä ja tuska sieluista raastaa sisintä.- ovat kuin
oljenkorsia ja Jeesus Kristus on surmaava heidät tulemuksensa kirkkaudella ja suunsa henkäyksellä ja heidät polttaa SE tuli?
Muisteleisin tämän tapaisen paikan joskus nähneeni!
Olenko väärässä?
Jos sinä kolme-enkeliä voisit minulle tyhmälle vähän selventää tätä asiaa, niin kiitos jo etukäteen!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1051099
Tunnusmerkkejä Kaivatulle
Jotain mistä toinen tunnistaa. Täällä vaalea nainen kaipaa miestä jolla vaaleat hiukset ja asuu maalla. Pelataanko kortt611062Oletko nainen enää täällä?
En ole tunnistanut kirjoituksiasi hetkeen. Ainoastaan yhdessä neutraalissa ketjussa, missä ei ollut kyse tunteista. Hyv61830Miehen ja naisen ystävyys
Mitä järkeä on miehen ja naisen ystävyydessä jos toinen ajattelee toisesta enemmän= on rakastunut ja toivoo yhdessä oloa144808- 65695
Naisten top-5 red flagit
1. Feminismi: kertoo keskenkasvuisuudesta, välttää vastuuta tekemällä miehistä kestosyyllisen kaikkeen 2. Ylipaino: kiel103601Pyydetään tiedonantoa "hyvinvointitalo"-hankkeen nykytilanteesta
ja aikataulusta. Odotetaanko uutta hallinto-oikeuden päätöstä. Hallinto-oikeushan antoi teknisenlautakunnan lupajaosto89581- 78551
- 53547
- 39528